20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

تجربه مصاحبه سفارت آمریکا در اسلام آباد پاکستان

با توجه به شیوع بیماری کرونا و عدم امکان دریافت وقت از سفارت آمریکا در آنکارا ترکیه و ارمنستان، یکی از راه های دریافت وقت سریع سفارت آمریکا، مراجعه به سفارت آمریکا در اسلام آباد و انجام مصاحبه سفارت آمریکا در پاکستان است. موسسه حامی مهاجر به منظور ارائه خدمات بیشتر به مشتریان خود، برگزار کننده تور سفارت آمریکا در انکارا ترکیه، ایروان ارمنستان و ابوظبی امارات است و با توجه به وضعیت فعلی خدمات کاملی نیز در زمینه برگزاری تور سفارت آمریکا در اسلام آباد پاکستان و اخذ وقت سفارت آمریکا در پاکستان ارائه می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با خدمات حامی مهاجر در زمینه تور سفارت امریکا در پاکستان، می‌توانید مقاله گرفتن وقت سفارت آمریکا از پاکستان را بخوانید.

مشتریان ما همیشه قبل از سفر به پاکستان نگرانی های زیادی دارند و سوال اصلی بیشتر آن‌ها این است که آیا پاکستان برای مصاحبه سفارت امن است؟ و اینکه کیفیت هتل ها و اماکن اقامتی در پاکستان چگونه است؟  بنابراین با توجه به نگرانی‌های موجود در زمینه تور پاکستان، قصد داریم در این مقاله تجربه دو نفر از مشتریان تور سفارت آمریکا در پاکستان را در اختیار شما قرار دهیم. در این مطلب با تجربه یک خانم 27 ساله و یک آقای 28 ساله از چگونگی سفر به پاکستان ، چگونگی اقامت در پاکستان، چگونگی مراجعه به سفارت آمریکا در اسلام آباد پاکستان و نحوه انجام مصاحبه در سفارت آمریکا در پاکستان آشنا خواهید شد و مطالب جالبی در زمینه امنیت پاکستان برای مسافران خارجی، فرهنگ مردم پاکستان و نحوه سفر زمینی از پاکستان به ایران مطالعه خواهید کرد. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که قصد مصاحبه سفارت آمریکا در اسلام پاکستان را دارید، به شدت توصیه می‌کنیم که با خواندن این مقاله از تجربیات مشتریان حامی مهاجر در زمینه سفر به پاکستان بهره‌مند شوید. همکاران مجرب ما در حامی مهاجر می‌توانند در هر یک از سفارت های آمریکا در منطقه برای شما وقت سفارت دریافت کرده و برای شما تور مناسب ترتیب دهند. در صورت نیاز برای تماس با کارشناسان موسسه حامی مهاجر می‌توانید با شماره 02148406 تماس حاصل فرمایید.

تجربه مصاحبه سفارت آمریکا در پاکستان ( خانم 27 ساله )

این بخش سفرنامه یکی از مشتریان حامی مهاجر درباره مراجعه به سفارت آمریکا در اسلام آباد پاکستان است. این خانم 27 ساله که با استفاده از تورهای حامی مهاجر به پاکستان سفر کردند،به طور کامل تجربیات خود درباره سفر به پاکستان، مراجعه به سفارت آمریکا در اسلام آباد، مصاحبه سفارت آمریکا در پاکستان و تجربه سفر زمینی خود از پاکستان به ایران را بیان می‌کنند و توصیه‌های ارزشمندی نیز در زمینه سفر به پاکستان ارائه می‌کنند. این سفرنامه مصاحبه سفارت آمریکا را با چگونگی سفر  به پاکستان شروع می‌کنیم.

شروع سفر از ایران به پاکستان

از آنجا که قبلا هیچ تجربه ای از سفر به پاکستان نداشتم، بسیار نگران بودم و نمی‌دانستم چگونه باید این کار را انجام دهم. با موسسه حامی مهاجر تماس گرفتم و مشاورین این موسسه تمام کارهای اخذ وقت سفارت آمریکا در پاکستان، پرداخت هزینه مصاحبه سفارت امریکا در پاکستان، خرید بلیط هواپیما به پاکستان و رزرو هتل در پاکستان را برای من انجام دادند. از خدمات حامی مهاجر در زمینه تور سفارت آمریکا در پاکستان بسیار راضی بودم، چرا که در کمترین زمان و با حداقل هزینه تمام کارها را انجام دادند.

شروع سفر من در ساعت 4:15 دقیقه بعد از ظهر و با سفر هوایی از تهران به قطر انجام شد. پرواز تهران تا قطر کمی بیش تر از یک ساعت به طول انجامید. در ساعت 8:50 دقیقه شب بلیط دیگری از قطر به اسلام آباد پاکستان برای من رزرو شد که با سوار شدن به هواپیما قطری، حدود ساعت دو شب به پاکستان رسیدیم. فرودگاه اسلام آباد پاکستان کمی کوچک تر از فرودگاه تهران است، پس از عبور از گیت ها و تحویل گرفتن چمدان به طبقه دوم فرودگاه رفتم و در صرافی پول های خودم را به روپیه تبدیل کردم. قبل از سفر به پاکستان حامی مهاجر ترتیب رزرو هتل در پاکستان را نیز داده بود و من برگه پذیرش هتل را در دست داشتم. برای مراجعه به هتل به باجه ای در فرودگاه مراجعه کردم و تقاضای تاکسی کردم، پس از چند دقیقه یک تاکسی مقابل در خروجی فرودگاه آمد و راننده تاکسی چمدان های من را داخل تاکسی گذاشت و به سمت هتل حرکت کردیم.

مراجعه به هتل و امنیت محله هتل پاکستان

حامی مهاجر با توجه به شرایط من، هتل مگنولیا گست هاوس را برای من رزرو کرده بود که در منطقه دیپلماتیک اسلام آباد و در کمترین فاصله با سفارت امریکا در پاکستان قرار داشت. منطقه دیپلماتیک اسلام آباد پاکستان بسیار امن است. قبل از آنکه با تاکسی وارد این منطقه شویم، در ایست بازرسی صندوق عقب و زیر کاپوت ماشین را به دقت مورد بازرسی قرار دادند و پاسپورت مرا نیز چک کردند. حدود ساعت 3 نیمه شب به هتل رسیدم، 1600 روپیه (حدود 284 هزار تومان) کرایه به راننده تاکسی دادم و وارد هتل شدم.

در رابطه با هتل های پاکستان باید بگویم که مانند هتل های ایران نباید از آن‌ها انتظار داشت، اما به اندازه کافی تمیز و با امکانات هستند. در کل از اقامت در هتل راضی بودم، خدمه هتل افراد بسیار خوش رفتاری بودند و توانایی صحبت به زبان انگلیسی را داشتند. گرچه لهجه آن‌ها در هنگام انگلیسی صحبت کردن خوب نبود و همین قضیه توانایی فهم صحبت هایشان را پایین می‌آورد؛ اما فهم آن‌ها از زبان انگلیسی در حدی بود که بتوانیم با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و منظور خود را برسانیم.

تجربه مراجعه به سفارت آمریکا در اسلام آباد پاکستان

وقت سفارت من ساعت 9 صبح بود و من یک ساعت زودتر حرکت کردم. به خدمه هتل گفتم که قصد رفتن به سفارت آمریکا را دارم و آن‌ها هم در کمال خوش رویی برای من تاکسی اینترنتی گرفتند. هتل من بسیار به سفارت آمریکا نزدیک بود و به همین دلیل 10 دقیقه ای به سفارت آمریکا رسیدم. در هنگام پیاده شدن از ماشین، راننده را در اختیار نگه داشتم و به او گفتم که تا زمان بازگشت من منتظر بماند؛ اما انجام این کار را توصیه نمی‌کنم، چرا که هزینه این کار بسیار زیاد شد و در سفارت آمریکا امکان کرایه تاکسی وجود دارد.

در هنگام ورود به سفارت آمریکا، پاسپورت و برگه وقت سفارت را بررسی کردند، سپس یک خانم محجبه پاکستانی مرا بازرسی بدنی کردند. رفتار نگهبانان سفارت بسیار خوب بود.  پس از ورود به محوطه سفارت به باجه‌ای مراجعه کردم، در آنجا کپی پاسپورتم را از من گرفتند و هزار روپیه نیز بابت هزینه سرویس حمل و نقل درون سفارت از من دریافت کردند. سپس به همراه دیگران در اتاقی منتظر ماندیم و منتظر سرویس سفارت شدیم که یک دستگاه مینی بوس بود. پس از چند دقیقه سواری در مینی بوس به مرکز ویزای سفارت آمریکا رسیدیم.

قبل از ورود به ساختمان مرکز ویزا از دستگاه ایکس ری عبور کردیم. سفارت آمریکا در پاکستان یک بخش امانات مخصوص نگهداری گوشی تلفن همراه دارد؛ اما من هیچ چیز اضافه ای با خود همراه نداشتم و فقط مدارکم را در یک پوشه بی رنگ حمل می‌کردم. پس از بررسی مجدد پاسپورت و وقت سفارت، در یک اتاق انتظار بزرگ به انتظار نشستم. اتاق انتظار سفارت آمریکا در پاکستان بسیار بزرگ و با امکانات زیاد بود. برخورد کارمندان سفارت نیز بسیار خوب بود و متقاضیان را به خوبی راهنمایی می‌کردند.

تجربه مصاحبه در سفارت آمریکا در پاکستان

سالن انتظار سفارت امریکا در پاکستان بسیار خلوت بود و پس از مدت کوتاهی نوبت مصاحبه من رسید. آفیسر یک جوان بیش از حد جدی بود و رفتارش باعث شد من هول شوم و استرس بگیرم. سوالات زیادی از من نپرسید، فقط پرسید که قصد من از سفر به آمریکا چیست و قبلا به چه کشورهایی سفر کرده‌ام. متاسفانه من در مصاحبه رد شدم.آفیسر دلیل رد شدن من را اعلام نکرد و فقط برگه زرد رنگی به من داد و گفت آن را مطالعه کنم. بعدا متوجه شدم که این برگه زرد رنگ به همه داده می‌شود. گفتنی است که مصاحبه در سفارت آمریکا در پاکستان به زبان انگلیسی بود و امکان مصاحبه به زبان فارسی در این سفارت وجود نداشت. در کل مصاحبه در سفارت آمریکا زیاد طول نمی‌کشید، حتی مصاحبه کسانی که جلوتر از من بودند و در مصاحبه قبول شدند نیز زیاد طول نکشید و کلا مصاحبه ها 5 دقیقه‌ای انجام می‌شد.

آیا سفر به پاکستان برای مراجعه به سفارت آمریکا ایمن است؟

بر خلاف تصورم، پاکستان را کشوری امن دیدم. محله های اسلام آباد پاکستان شاید اندازه محله های تهران تمیز نباشند، شاید برخی از مناطق اسلام آباد شلوغ باشد؛ اما در کل امنیت در سراسر شهر برقرار است و در آنجا با هیچ نگرانی امنیتی برخورد نکردم. در مورد غذاهای پاکستان نیز باید بگویم که چندان باب میل من نبود و از ایران با خودم به اندازه کافی غذا برده بودم. فقط نکته ای که باید در هنگام سفارش دادن صبحانه به آن توجه کنید این است که هنگام سفارش چای حتما بگویید که چای سیاه می‌خواهید؛ چرا که تعداد زیادی چای در منو صبحانه پاکستانی ها وجود دارد و بیشتر آن‌ها با چای ایرانیان تفاوت بسیاری دارد.

تجربه سفر زمینی از پاکستان به ایران

سفر برگشت من از پاکستان با بدشانسی بزرگی همراه بود. به علت شیوع بیماری کرونا هندی، مرز هوایی ایران و پاکستان بسته شد و پروازهای پاکستانی مسافر ایرانی پذیرش نمی‌کردند. پس از ایجاد این مشکل به سفارت ایران در اسلام آباد مراجعه کردم و به من توصیه کردند که از طریق مرز زمینی به ایران بازگردم. برای سفر زمینی از پاکستان به ایران باید ابتدا به شهر کویته پاکستان بروید. کویته شهری در ایالت بلوچستان پاکستان است که به صورت زمینی 21 ساعت از اسلام آباد فاصله دارد. به همین دلیل برای رفتن به کویته از پروازهای داخلی پاکستان استفاده کردیم.

پرواز داخلی اسلام آباد به کویته پاکستان، اصلا کیفیت خوبی نداشت و علی رغم وجود بیماری کرونا، تمام صندلی ها پر از مسافر بود. هواپیما در طول سفر بارها تکان های شدیدی خورد، وقتی علت را پرسیدم به من جواب دادند که اینگونه تکان های در مسیر پروازی اسلام آباد تا کویته امری طبیعی است و نباید نگران این موضوع باشم. وقتی به شهر کویته پاکستان رسیدم، بلیط اتوبوسی به مبلغ 3750 روپیه (660 هزار تومان) خریداری کردم و اتوبوس به سمت مرز زمینی ایران و پاکستان حرکت کرد.

اتوبوس حدود 10 ساعت از شهر کویته پاکستان تا مرز ایران در راه بود. جاده به شدت ناهموار و افتضاح بود و فاقد هرگونه علائم راهنمایی و رانندگی بود. با اینکه جاده دو طرفه بود و از خودروها از هر دو سمت رفت و آمد می‌کردند، اما هیچگونه خط کشی در جاده وجود نداشت. به نظر من این جاده از نظر نداشتن علایم راهنمایی و رانندگی و خط کشی بسیار خطرناک بود و هر لحظه امکان تصادف در این جاده وجود داشت. تجربه خوبی از سفر زمینی پاکستان به ایران ندارم. کیفیت جاده و اتوبوس به شدت افتضاح بود و خاطره بسیار بدی را از سفر به پاکستان برای من ایجاد کرد. به همه کسانی که به پاکستان سفر می‌کنند، توصیه می‌کنم که از سفر زمینی به پاکستان پرهیز کنند و تا مجبور نشده‌اند این کار را انجام ندهند، چرا که سفر زمینی به پاکستان بسیار سخت و ملال آور است.

در مرز زمینی پاکستان بسیار معطل شدیم، افسران مرزی پاکستان تمام مدارک را به دقت چک کردند و برای خروج از پاکستان مدت زیادی در یک اتاق منتظر ماندیم تا یک افسر پاکستانی مسلط به زبان انگلیسی آمد و کار ما را انجام داد. در هنگام ورود به ایران معطلی چندانی نداشتیم، از ما تست کرونا گرفته شد و توصیه های لازم برای قرنطینه به ما انجام شد.در نهایت سفر من با پرواز از شهر زاهدان به تهران تمام شد.

تجربه مصاحبه سفارت آمریکا در پاکستان ( آقای 28 ساله )

این بخش سفرنامه یکی از مشتریان حامی مهاجر درباره مراجعه به سفارت آمریکا در اسلام آباد پاکستان است. این آقای 28 ساله که با استفاده از تورهای حامی مهاجر به پاکستان سفر کردند،به طور کامل تجربیات خود درباره سفر به پاکستان، مراجعه به سفارت آمریکا در اسلام آباد، مصاحبه سفارت آمریکا در پاکستان و تجربه خود از اقامت در پاکستان را بیان می‌کنند و توصیه‌های ارزشمندی نیز در زمینه سفر به پاکستان ارائه می‌کنند. این سفرنامه مصاحبه سفارت آمریکا را با چگونگی سفر به پاکستان شروع می‌کنیم.

شروع سفر از ایران به پاکستان

 

سفر من به پاکستان از یک راه طولانی و عجیب شروع شد. به دلیل شیوع بیماری کرونا، امکان سفر به پاکستان به سختی امکان‌پذیر بود و من حتما باید به سفارت آمریکا در پاکستان مراجعه می‌کردم. از تیم خوب موسسه حامی مهاجر بسیار سپاس‌گزارم که در هر شکل ممکن امکان سفر من به پاکستان را فراهم کردند. سفر من ابتدا با سفر به ترکیه آغاز شد، در فرودگاه استانبول سوار پروازی به مقصد دبی شدم، در دبی نیز سوار هواپیمایی به مقصد کراچی پاکستان شدم. در کراچی پاکستان به صورت رایگان و اجباری از من تست کرونا گرفتند و سپس با یک پرواز داخلی پاکستان، به سمت اسلام آباد پرواز کردم. همانطور که گفتم این سفر هوایی من به پاکستان کمی عجیب و طولانی بود، اما به دلیل شرایط موجود بسیار راضی بودم که توانستم بالاخره خود را به اسلام آباد برسانم.

مراجعه به هتل گوفاس اسلام آباد

حامی مهاجر با توجه به شرایط من هتل Gofas را برای من رزرو کرده بود و من برگه رزرو هتل را به صورت پرینت شده در دست داشتم. در فرودگاه تاکسی گرفتم، برخی از راننده تاکسی های فرودگاه به خوبی زبان انگلیسی را متوجه می‌شوند و با دیدن برگه هتل شما را به مقصد مورد نظرتان می‌رسانند. 2000 روپیه (356 هزار تومان) پول تاکسی دادم و حدود ساعت 11 قبل از ظهر به هتل رسیدم. هتل Gofas اسلام آباد جای تمیزی بود و وای فای و صبحانه رایگان داشت. برخورد پرسنل هتل نیز بسیار خوب بود و می‌توانستند به راحتی انگلیسی صحبت کنند.

توصیه من به مسافران پاکستان این است که از هتل های پاکستان انتظار هتل های ایران را نداشته باشند، هتل های چهارستاره پاکستان همانند هتل های سه ستاره ایران هستند و به خوبی و شیکی هتل های ایران نیستند؛ اما اقامت در این هتل ها هیچ ایرادی ندارد و می‌توانید اقامت مناسبی در هتل های پاکستان داشته باشید. در طول اقامتم در هتل پذیرایی خوبی از من صورت گرفت، تا ساعت 11 صبح هم امکان استفاده از صبحانه هتل وجود داشت. به دلیل بیماری کرونا نیز وعده های غذایی در اتاق سرو می‌شد و نیازی به مراجعه به رستوران هتل نبود.

فضای کلی شهر اسلام آباد و امنیت پاکستان

با راهنمایی که از مدیریت هتل گرفتم به صورت پیاده به گشت و گذار در اسلام آباد پرداختم. بر خلاف تصورم اسلام آباد شهری بسیار امن بود. هتل من در محدوده دیپلماتیک اسلام آباد قرار داشت و امنیت این منطقه به حدی بالا بود که تقریبا سر هر خیابان پلیس های مسلح برای برقراری امنیت وجود داشتند. شهر اسلام آباد بافت قدیمی دارد و اکثر خانه های آن ویلایی است.

غذاهای پاکستانی بسیار پر ادویه بود و به همین دلیل باب میل من نبود؛ اما در سطح شهر اسلام آباد فست فودهای بین المللی همچون مک دونالد وجود دارد. همچنین رستوران های ایرانی و افغانستانی در اسلام آباد وجود دارد که غذاهای ایرانی در منوی خود دارند. من در طول سفر خود به پاکستان به رستوران های زنجیره ای افغانستانی به نام کابل مراجعه کردم که پرسنل فارسی زبان داشتند و می‌توانستید به راحتی غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. در کل نباید نگران خورد و خوراک و غذا باشید، چرا که تعداد زیادی رستوران ایرانی و فست فود بین المللی در سطح شهر وجود دارد که نیاز شما به غذا را برطرف می‌کند. چای های بسیار متفاوتی همچون چای شیر و چای سلیمانی در هنگام صبحانه سرو می‌شود، اگر چای معمول ایرانی ها را می‌خواهید، چای سیاه سفارش دهید.

مردم پاکستان نیز تسلط خوبی بر زبان انگلیسی دارند، تا آنجا که من متوجه شدم در پاکستان زبان انگلیسی از مقطع دبستان به عنوان زبان دوم به کودکان آموزش داده می‌شود؛ حتی من در شهر شاهد مواردی بودم که یک پدر پاکستانی با فرزند خود به زبان انگلیسی صحبت می‌کرد. بنابراین مشکلی بابت گردش در پاکستان نخواهید داشت و هر زمان که کمکی نیاز داشتید می‌توانید با زبان انگلیسی با مردم ارتباط برقرار کنید. در مورد خرید در پاکستان یا کرایه تاکسی نیز توصیه می‌کنم که حتما تخفیف بگیرید، چرا که معمولا قیمت ها را بیش از حد معمول می‌گویند و با کمی چانه زنی می‌توانید قیمت را پایین بیاورید.

تجربه مراجعه به سفارت آمریکا در اسلام آباد پاکستان

19 می وقت سفارت داشتم، با هتل هماهنگ کردم که برای من تاکسی بگیرند. از در هتل تا در سفارت 2000 روپیه کرایه تاکسی پرداخت کردم.  پس از پرداخت هزینه سرویس، توسط یک مینی بوس داخل سفارت جابجا شدیم و به ساختمان اداری سفارت آمریکا رسیدیم. در گیت ورود پاسپورت، قبض پرداخت SEVIS و برگه وقت سفارت بررسی شد. کسانی که گوشی داشتند، می‌توانستند گوشی خود را به صندوق امانات تحویل دهند و در ازای آن رسید دریافت کنند. بعد از رد شدن از گیت اصلی در سالن انتظار نشستیم و به نوبت مراجعان را صدا می‌زدند. در یک باجه قد و مشخصات ما را پرسیدند و در باجه دیگر انگشت نگاری شدیم و دوباره منتظر ماندیم تا وقت مصاحبه ما برسد.

تجربه مصاحبه در سفارت آمریکا در پاکستان

نوبت مصاحبه من رسید، به باجه ای مراجعه کردم که آفیسر پشت آن بود. آفیسر مجددا پاسپورت، SEVIS و وقت سفارت من را بررسی کرد. سپس به بررسی مدارک تحصیلی من پرداخت، CV من را خواند و مقالات من را چک کرد. سپس از من سوالاتی کرد، از جمله اینکه : چرا این دانشگاه را انتخاب کردی؟ چرا این رشته را انتخاب کردی و دلیل ادامه دادن این رشته چیست؟ چرا میخواهی به آمریکا بروی؟ و تعدادی سوال نیز درباره سربازی از من پرسید. با توجه به رفتار آفیسر حدس می‌زدم که درجا ویزا را برای من صادر کند، اما این اتفاق رخ نداد و به من گفتند که تا زمان مشخص شدن نتیجه کلیرنس (بررسی امنیتی بیشتر) باید منتظر بمانم. پس از اتمام مصاحبه سفارت آمریکا در پاکستان تصمیم گرفتم که به ایران بازگردم و در صورت صدور ویزا، از خدمات پیکاپ ویزای حامی مهاجر استفاده کنم.

بازگشت از پاکستان به ایران و دردسرهای سفر در دوران کرونا

به دلیل وقفه ای که در کار ویزای من پیش آمد، تصمیم گرفتم که زودتر از زمان تعیین شده به ایران برگردم. باز هم جا دارد که از موسسه حامی مهاجر تشکر کنم که حتی در روز تعطیل نیز جوابگوی من بودند و برای عوض کردن برنامه سفر من زحمت زیادی کشیدند. برای بازگشت به ایران ابتدا به دوحه قطر سفر کردم، برای پرواز به دوحه باید 48 ساعت قبل از پرواز تست کرونا می‌دادم. از دوحه نیز به استانبول ترکیه پرواز کردم. هنگامی که قصد پرواز از استانبول به مقصد تهران را داشتم به من اعلام کردند که تست پاکستان مورد قبول ما نیست و حتما باید مجددا تست کرونا بدهید. از آنجا که وقت چندانی تا پرواز نمانده بود، تست سریع کرونا از من گرفتند که هزینه بیشتری نسبت به تست های عادی داشت. پس از ورود به فرودگاه تهران نیز، از آنجا که از پاکستان می‌آمدم، برای بار مجدد از من تست کرونا گرفتند. در کل برای بازگشت به ایران مجبور شدم چندین بار تست کرونا بدهم که این موضوع برای من بسیار ناخوشایند بود.

جمع بندی و توصیه هایی برای مسافرت به پاکستان

در این مطلب سعی کردیم تجربه کاملی از مصاحبه سفارت آمریکا در پاکستان به شما ارائه کنیم. در خاطرات هر کدام از مشتریان تور سفارت آمریکا در پاکستان نکاتی وجود داشت که می‌تواند به سفر راحت‌تر شما کمک زیادی کند. اگر بخواهیم این نکات را به صورت کلی جمع‌بندی کنیم، شامل موارد زیر می‌شوند :

  • بر خلاف تصور بسیاری از افراد اسلام آباد پاکستان شهر ایمنی است و مشکل امنیتی بابت مراجعه به سفارت آمریکا در پاکستان وجود ندارد.
  • اقامت در هتل های پاکستان مناسب است و مشکلی در رابطه با اقامت در پاکستان وجود ندارد.
  • رستوران های ایرانی و فست فودهای بین المللی در سطح شهر اسلام آباد وجود دارد. به همین دلیل نگرانی بابت خورد و خوراک و غذا نیز وجود نخواهد داشت.
  • بیشتر مردم پاکستان به انگلیسی مسلط هستند، شاید لهجه انگلیسی آنها چندان جالب نباشد، اما می‌توانید به زبان انگلیسی با آنان ارتباط برقرار کنید و از آنان راهنمایی بخواهید.
  • توصیه می‌کنیم هنگام مراجعه به سفارت آمریکا، مقداری روپیه نقد به همراه داشته باشید، چرا که برای پرداخت هزینه سرویس سفارت به آن نیاز پیدا خواهید کرد. (گفتنی است که سایر هزینه های مربوط به سفارت و مصاحبه، توسط حامی مهاجر پرداخت خواهد شد.)
  • سفارت آمریکا در پاکستان بخش امانات دارد و می‌توانید گوشی خود را در آن به امانت بگذارید؛ اما توصیه می‌کنیم تا جای ممکن چیز اضافه با خود به سفارت نبرید، چرا که فقط اشیای کوچک همانند گوشی از شما پذیرفته می‌شود.
  • در اخر پیشنهاد همه مسافرین این است که برای کم هزینه شدن و بدون دردسر بودن سفر، حتما از تورهای موسسات معتبر مهاجرتی استفاده کنید و از سفر زمینی به پاکستان پرهیز کنید.

موسسه حامی مهاجر یک موسسه گردشگری و مهاجرتی معتبر است که با داشتن شرکت در ایران و ترکیه خدماتی همچون برگزاری تور سفارت آمریکا در انکارا ، تور سفارت آمریکا در ابوظبی امارات ، تور سفارت آمریکا در اسلام آباد پاکستان ، تور سفارت آمریکا در لبنان، دریافت وقت سفارت آمریکا ، اخذ ویزای توریستی آمریکا، اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های آمریکا و مشاوره برای اخذ اقامت دائم آمریکا ارائه می‌کند. همکاران مجرب ما در حامی مهاجر می‌توانند در هر یک از سفارت های آمریکا در منطقه برای شما وقت سفارت دریافت کرده و برای شما تور مناسب ترتیب دهند. در صورت نیاز برای تماس با کارشناسان موسسه حامی مهاجر می‌توانید با شماره 02148406 تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0