20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

آموزش تصویری بازیابی کانفرمیشن نامبر لاتاری 2025

در زمان بررسی نتیجه لاتاری، دست‌ها سرد شده، قلب‌ها به تپش میفتد و هیجان سرتاسر وجود را فرا می‌گیرد، اما یک لحظه صبر کنید! شما برای دسترسی به صفحه اعلام نتایج در سایت DV Program آمریکا، به کد کانفرمیشن لاتاری خود نیاز دارید. کد شخصی که در زمان ثبت‌نام برای شما نوشته شده بود! اگر کد را دارید که با بالاترین سرعت می‌توانید جواب را بررسی کنید، اما اگر کد کانفرمیشن لاتاری خود را گم یا فراموش کرده‌اید، چه باید کنید؟

گاهی پیش می‌آید که متقاضیان، کانفرمیشن نامبر لاتاری خود را پیش از اعلام نتایج فراموش می‌کنند و برای بررسی نتایج، به آن دسترسی ندارند. اما با حامی مهاجر جای نگرانی نیست! زیرا کد رهگیری ثبت نام لاتاری به آسانی قابل بازیابی است.

چگونه؟ همراهمان باشید تا بگوییم.

فراموشی کد ثبت نام لاتاری

کد کانفرمیشن لاتاری یا همان کد تایید ثبت نام لاتاری، عددی 16 رقمی است که پس از پایان فرایند ثبت نام در لاتاری، بر روی سایت اصلی نشان داده می‌شود. گفتنی است این عدد، کاملا شخصی است و نباید آن را در اختیار دیگران قرار داد. زیرا افراد می‌توانند به‌وسیله کانفرمیشن نامبر خود، نتیجه قرعه‌کشی لاتاری‌شان را پیگیری کنند و از برنده‌شدن یا نشدنشان آگاه شوند. بنابراین باید بگوییم کد رهگیری ثبت نام لاتاری، به‌اندازه دیگر اطلاعات هویتی متقاضی مهم است.

چنان‌که گفتیم، یکی از شایع‌ترین اتفاقات در زمان اعلام نتایج لاتاری، فراموشی کد ثبت نام لاتاری است. بنابراین بهتر است که موقع ثبت‌نام در این برنامه، شما کانفرمیشن نامبر خود را در جایی یادداشت کنید تا بعدها دچار اضطراب نشوید.

فراموشی کد ثبت نام لاتاری

منتها اگر این کد در دسترستان نبود، نگران نباشید. زیرا در صورت فراموشی شماره تایید ثبت نام لاتاری، ما دو راه را پیش پای شما می‌گذاریم. اول، بازیابی کد لاتاری 2025 از طریق فرم بازیابی کانفرمیشن نامبر حامی مهاجر و بعد، بازیابی کانفرمیشن نامبر لاتاری از طریق سایت اصلی برنامه تنوع نژادی آمریکا.

در بخش بعدی راجع‌به آموزش بازیابی کانفرمیشن نامبر لاتاری از سایت اصلی صحبت خواهیم کرد. بنابراین اکنون، تنها می‌خواهیم به این نکته اشاره کنیم که با فراموشی کد ثبت نام لاتاری خود، می‌توانید آن را در سایت حامی مهاجر نیز بازیابی کنید. به‌خصوص که فرم ما به زبان فارسی طراحی شده است و شما می‌توانید اطلاعات خواسته‌شده را به‌راحتی در آن وارد کنید.

نمونه کد رهگیری لاتاری

تصویر زیر، همان صفحه‌ای است که پس از پایان ثبت‌نام افراد در لاتاری، به آنان نشان داده می‌شود. بنابراین در این عکس، می‌توان مطالب گفته‌شده در خصوص کد کانفرمیشن لاتاری را به‌خوبی مشاهده کرد.

پس اگر خوب به این عکس نگاه کنید، عبارت «Confirmation Number» را مشاهده می‌کنید که در سطر دوم قرار دارد و در برابر آن عددی 16رقمی نوشته شده است. البته همان‌طور که گفتیم، کانفرمیشن نامبر مانند اطلاعات هویتی است و نباید آن را در دسترس دیگران قرار داد. به همین دلیل نیز ما تلاش کرده‌ایم که نمونه کد رهگیری لاتاری چندان واضح نباشد. 

نمونه کد رهگیری لاتاری

بازیابی کد لاتاری

بازیابی کانفرمیشن نامبر لاتاری 2025 یا همان کد کانفرمیشن لاتاری در سایت اصلی لاتاری، طی 3 مرحله انجام می‌شود که ما آنها را به‌صورت کاملا واضح با تصویر نشان داده‌ایم تا ابهامات برطرف شود. 

فراموشی کانفرمیشن نامبر

مطابق تصویر زیر، نخستین قدم برای بازیابی کد لاتاری، ورود به سایت برنامه تنوع نژادی آمریکا و کلیک‌کردن بر روی گزینه «Forgot Confirmation Number» یا همان «فراموشی کد تایید ثبت نام لاتاری» است.

گفتنی است این صفحه، همان صفحه اعلام نتایج لاتاری است. بنابراین در صورت وجود تمامی اطلاعات (کد رهگیری و اطلاعات هویتی)، تنها کافی است آن‌ها را به‌درستی وارد کنید تا نتیجه پرونده به شما نمایش داده شود.

بازیابی کد کانفرمیشن لاتاری

انتخاب برنامه لاتاری و واردکردن اطلاعات هویتی

پس از آنکه بر روی گزینه «فراموشی کانفرمیشن نامبر» کلیک کردید، به صفحه زیر که همان صفحه بازیابی کد رهگیری لاتاری است، ارجاع داده می‌شوید.

قدم اول در این صفحه، انتخاب برنامه لاتاری موردنظر است. البته همان‌طور که می‌بینید، تنها امکان انتخاب برنامه‌های لاتاری 2024به‌قبل وجود دارد. زیرا تا این لحظه، نتایج لاتاری در این سال‌ها اعلام شده است. اما در صورتی که بخواهید کانفرمیشن نامبر خود را پس از اعلام نتایج لاتاری 2025(اردیبهشت‌ماه 1403) بازیابی کنید، گزینه لاتاری 2025 نیز برای شما فعال خواهد بود.

پس از انتخاب برنامه لاتاری موردنظر، نوبت به ورود اطلاعات هویتی می‌رسد. به این صورت که در بخش «Last/Family Name» باید نام خانوادگی و در بخش «First Name»، باید نام خودتان را وارد کنید.

بازیابی کانفرمیشن نامبر لاتاری

بازیابی کد کانفرمیشن لاتاری به‌وسیله تکمیل اطلاعات

گام آخر از بازیابی کد رهگیری لاتاری، تکمیل اطلاعات و تایید آن‌ها است. به این شکل که در ابتدا، شما باید تاریخ تولد دقیق خود را به میلادی وارد کنید و در بخش بعدی، اطلاعات مرتبط با ایمیلتان را جای‌گذاری کنید. البته توجه داشته باشید این ایمیل، باید دقیقا همان ایمیلی باشد که با آن در لاتاری ثبت‌نام کرده‌اید. زیرا در این صورت است که اطلاعاتتان نمایش داده می‌شود.

در نهایت نیز باید کد امنیتی را تایپ کنید و با کلیک بر روی گزینه «Submit»، به صفحه بازیابی کد کانفرمیشن لاتاری راهنمایی شوید. توجه داشته باشید که چنانچه با انجام‌دادن مراحل فوق، موفق به بازیابی کد ثبت نام لاتاری خود نشدید، می‌توانید از طریق فرم بازیابی کانفرمیشن نامبر حامی مهاجر اقدام کنید تا کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به دریافت کد رهگیری لاتاری شما اقدام کنند.

آموزش بازیابی کد کانفرمیشن لاتاری

  • سخن پایانی

پس متوجه شدید که فراموشی کد کانفرمیشن لاتاری، نگرانی ندارد و با حامی مهاجر همه چیز قابل حل شدن است. با بازیابی کد کانفرمیشن لاتاری خود، طبق 3 مرحله‌ای که در متن مقاله گام‌به‌گام ذکر شد، به‌راحتی می‌توانید به صفحه اعلام نتایج لاتاری 2025 دسترسی پیدا کنید. امید است که کانفرمیشن نامبر لاتاری 2025 خود را در صفحه به‌عنوان "برنده" ببینید و با شروع فراید اخذ ویزای آمریکا، راهی این کشور شوید و آینده زیبایی را بسازید. 

یادتان باشد، ما در حامی مهاجر، بی حد و مرز در کنار شما هستیم. کافی است مشکل خود را از طریق قسمت نظرات مطرح کنید تا به کمکتان بیاییم. ضمنا می‌توانید با شماره 02191319191 نیز تماس بگیرید و مشکل خود را از این طریق، با ما در میان بگذارید. موسسه حامی مهاجر، رتبه 1 اخذ ویزای آمریکا از طریق لاتاری، تحصیلی و توریستی را دارد. همچنین برای آمادگی بیشتر متقاضیان عزیز، قبل از مراجعه به سفارت، جلسه تخصصی ماک سفارتی ترتیب داده تا با سوالاتی که افسر مهاجرتی می‌پرسد آشنایی کامل داشته باشند. 

پاسخ به سوالات متداول درباره بازیابی کانفرمیشن نامبر لاتاری

اگر حتی یک‌درصد هم با توضیحات بالا، متوجه چگونگی بازیابی کانفرمیشن نامبر لاتاری 2025 نشدید، بدون نگرانی می‌توانید این کار را به کارشناسان حامی مهاجر بسپارید یا سوالات خود را در قسمت دیدگاه برایمان بنویسید تا پاسخ داده شود. 

کانفرمیشن نامبر یا کد رهگیری یا کد ثبت نام لاتاری چیست؟

کد ثبت نام لاتاری، عددی 16 رقمی است که به‌وسیه آن می‌توان نتیجه لاتاری را بررسی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، بخش ابتدایی مقاله را مطالعه کنید.

پس از برنده‌شدن در لاتاری باید چه کار کنم؟

پس از برنده شدن در لاتاری، باید به مراحلی مانند تکمیل فرم DS-260، حضور در سفارت آمریکا و... پرداخت. چنانچه دوست دارید بیشتر بدانید، مقاله مراحل بعد از برنده شدن لاتاری را بخوانید. از سیرتاپیاز این مسائل را توضیح داده‌ایم!

مدارک مورد نیاز برای بازیابی کانفرمیشن نامبر لاتاری کدام‌اند؟

همان‌طور که در مطلب بالا نیز به آن اشاره کردیم، برای بازیابی کانفرمیشن نامبر به اطلاعات ساده‌ای مانند اطلاعات هویتی و ایمیل ثبت‌نامی نیاز است.

ایمیل تایید ثبت نام لاتاری چیست؟

ایمیل تایید ثبت نام لاتاری، به همان ایمیلی گفته می‌شود که به‌وسیله آن، فرد در لاتاری ثبت‌نام کرده است. گفتنی است که یکی از اطلاعات موردنیاز برای بازیابی کانفرمیشن نامبر همین ایمیل ثبت نام لاتاری است.

کد لاتاری رو گم کردم، چی کار کنم؟

مراحل گفته‌شده در مقاله را انجام دهید و به‌آسانی کد رهگیری لاتاری خود را بازیابی کنید.

پس از بازیابی کانفرمیشن نامبر، نتیجه لاتاری را چگونه ببینم؟

چنانچه می‌خواهید نتیجه لاتاری خود را ببینید، مقاله اعلام نتایج لاتاری را مطالعه کنید. در آنجا همه این مطالب را توضیح داده‌ایم. 

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 34 | کل دیدگاه های تایید شده: 4
سهیلا توکلی
با درود فراوان ممنون از راهنمایی های دقیق و خوبتون
کارشناس حامی مهاجر

درود سهیلا عزیز 

مفتخریم که اطلاعات این مقاله برای شما مفید بوده 

ممنون از همراهی شما 

Amin
ببخشید من از طریق سایت شما برای لاتاری ثبت نام کردم باراولم بود من کد کانفرمیشن نامبرم را فراموش کردم خواهش می کنم کمکم کنید
کارشناس حامی مهاجر
<p>درود امین عزیز&nbsp;</p> <p>برای دریافت کانفرمیشن خود می توانید در واتس اپ به پشتیبانی پیام ارسال کنید همکارانم در واحد پشتیبانی راهنماییتون می کنند.</p> <p>شماره واتس اپ پشتیبانی:</p> <p>09361892472</p>
نظری
سلام من کانفرمیشن نامبر رو چند بار تو سایت زدم ولی همش میگه اشتباهه الان چیکار کنم... اگر زیاد امتحان کنم ممکنه حذف بشم؟؟؟ مشکلش چیه دقیقا !؟!
کارشناس حامی مهاجر
<p>درود همراه عزیز&nbsp;</p> <p>چک استاتوس برای لاتاری 2024 هنوز فعال نشده .</p> <p>در زمان اعلام نتایج می توانید با مراجعه به لینک بررسی نتایج حامی مهاجر اطلاعات خود را وارد کنید.</p>
ناشناس
به نظرم من خوش چانس ام
کارشناس حامی مهاجر
<p>درود همراه عزیز&nbsp;</p> <p>امیدوارم خوش شانس و برنده باشید&nbsp;</p>