20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

تزریق واکسن کرونا در ترکیه از 95 میلیون دوز گذشت

خبرگزاری TRT اعلام کرد بر اساس داده‌های وزارت بهداشت ترکیه تا کنون در مجموع بیش از 95 میلیون دوز واکسن کرونا در سراسر این کشور تزریق شده است.

طبق داده‌هایی که در سایت saglik.gov.tr متعلق به وزارت بهداشت ترکیه قرار گرفته، تا ساعات اولیه روز دوم سپتامبر بیش از 48 میلیون نفر دوز اول و بیش از 37میلیون نفر دوز دوم را دریافت کرده‌اند. به این ترتیب مجموع دو دوز تزریق شده در ترکیه به بیش از 95 میلون دوز رسیده است.

این آمار شامل شهروندان کشور ترکیه و نیز خارجیانی است که با داشتن اقامت ترکیه در این کشور واکسن تزریق کرده اند. بسیاری از ایرانیان نیز از این طریق با سفر به کشور ترکیه تزریق واکسن کرونا را انجام داده‌اند.

هم اکنون فرآیند واکسیناسیون در ترکیه به صورت رایگان و برای تمام گروه های سنی بالای هجده سال انجام می‌شود. نکته مهم در این رابطه این است که شهروندان ایرانی دارای اقامت ترکیه نیز می‌توانند برای انجام واکسیناسیون به مراکز درمانی ترکیه مراجعه کرده و واکسن رایگان کرونا دریافت کنند. تزریق واکسن رایگان کرونا در ترکیه برای ایرانیان در حال حاضر فقط برای ایرانیانی در دسترس است که اقامت ترکیه را اخذ کرده اند و دارای کیملیک کارت ترکیه هستند و فعلا دولت این کشور تصمیمی در جهت تزریق واکسن رایگان کرونا به توریست های ترکیه نگرفته است. در حال حاضر توریست های ایرانی فقط می‌توانند از امکان تزریق واکسن رایگان کرونا در ارمنستان بهره‌مند شوند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه واکسیناسیون ایرانیان در ترکیه مقاله تزریق واکسن رایگان کرونا در ترکیه برای ایرانیان را مطالعه نمایید.

موسسه حامی مهاجر با داشتن شرکت در ایران و ترکیه، متخصص دریافت اقامت ترکیه با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن است. چنانچه قصد دارید به منظور تزریق واکسن کرونا در ترکیه، اقامت سریع ترکیه را فقط با پرداخت 5000 لیر دریافت کنید، توصیه می‌کنیم که از طریق شماره 02148406  با کارشناسان حامی مهاجر تماس بگیرید.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط