20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

افزایش شانس ویزا شدن برندگان لاتاری 2017 تا 2021

در پی انتشار نسخه اولیه طرح مهاجرتی مجلس نمایندگان برای اضافه کردن برخی از بندهای مهم مهاجرتی در اصلاحیه بودجه (Recociliation)، شانس ویزا شدن برندگان لاتاری از سال 2017 تا 2021 افزایش پیدا کرد.

در صورتی که این بندهای مهاجرتی در نسخه نهایی اعمال شود و نمایندگان با سنا به توافق برسند و پارلمانتر این مسئله را تایید کند، مفاد این این طرح می‌تواند با رای 50 سناتور این قابلیت را پیدا کند که تبدیل به قانون شود. این نسخه انتشار یافته هنوز نسخه نهایی نیست و ممکن است موارد دیگری حذف و یا اضافه شود.

مواردی که در این طرح اضافه شده است شامل موارد زیر می‌شود:

  • هر برنده لاتاری که بین سالهای 2017 تا 2021 به دلیل بن ترامپ یا همه‌گیری ویروس کرونا نتوانسته است ویزا دریافت کند، دوباره قادر به دریافت ویزا خواهد بود.
  • 226 هزار گرین کارت که در سال‌های قبل استفاده نشده است، بازیابی می‌شود.
  • هر شخصی که حداقل 2 سال است که در انتظار دریافت گرین کارت بوده است، می‌تواند با پرداخت 5000 دلار می‌تواند درخواست تغییر  وضعیت بفرستد. این بند به هندی‌هایی که زمان زیادی است که منتظر گرین‌کارت خود هستند بسیار کمک می‌کند.
  • 2.8 میلیارد دلار به خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده آمریکا جهت رفع مشکل انباشتگی پرونده‌ها و تاخیر بسیار زیاد در روند و رسیدگی به آنها اختصاص می‌یابد.

جای خالی برخی موارد دیگر نیز در این طرح احساس می‌شوند که امکان دارد در نسخه نهایی این طرح گنجانده شود. در روزهای اخیر نیز خبر خوبی برای برندگان 2020 منتشر شده بود که طبق آن، قاضی پرونده که پیش‌تر گفته بود حدود 9000 ویزا برای برندگان باید صادر شود، با دستور فوریت صدور ویزاها بیان کرد که هرچه سریع‌تر باید اولیت‌بندی صدور این ویزاها مشخص شود و تمامی ویزاها تا ژانویه 2022 برای برنرگان صادر شود. بنابراین فرایند صدور ویزاها ممکن است تا بعد از 31 سپتامبر هم  به طول بیانجامد و برندگان باید تا اعلام نتایج قطعی هنوز منتظر بمانند.

خبر فوق از طریق یک منبع غیر رسمی توسط حامی مهاجر منتشر شده است و فقط جنبه اطلاع‌رسانی دارد. در صورت انتشار هر گونه خبر در این مورد، توسط سایت و پیج اینستاگرام حامی مهاجر اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 2 | کل دیدگاه های تایید شده: 2
ناشناس
من برنده لاتاری ۲۰۱۹ هستم ، امیدوارم لذت شنیدن و خوشحالی روز برنده شدنم دوباره تکرار بشه .
ناشناس
با سلام و وقت بخیر بابت خبرهای خوش در مورد برندگان لاتاری ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰ دادید نهایت سپاس رو دارم
مقالات مرتبط