20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

پذیرش گردشگران ایرانی در آمریکا با تزریق واکسن‌‌های مورد تایید who

به نقل از خبرگزاری رویترز، دولت آمریکا از ماه بعد گردشگران ایرانی واکسینه شده با دو دوز از واکسن‌های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی (WHO) را پذیرش می‌کند. کاخ سفید پیش‌تر از این در 20 سپتامبر اعلام کرده بود که در ماه نوامبر 2021، محدودیت‌های مهاجرتی کرونا را برای شهروندان واکسینه شده 33 کشور از جمله چین، هند، ایران، برزیل و... لغو خواهد کرد. البته در آن تاریخ نوع واکسن‌های مورد پذیرش اعلام نشد.

واکسن‌های مورد پذیرش آمریکا برای پذیرش گردشگران خارجی

هشتم اکتبر خبرگزاری رویترز در خبری اطلاع داد که دولت آمریکا واکسن‌های مورد قبول برای پذیرش گردشگران خارجی از 33 کشور را اعلام کرده است. بر طبق این خبر، شهروندان واکسینه شده 26 کشور حوزه شنگن و همچنین شهروندان واکسینه شده کشورهای بریتانیا، ایرلند، چین، هند، آفریقای جنوبی، ایران و برزیل می‌توانند از ماه نوامبر در خاک آمریکا پذیرش شوند. شرط پذیرش این گردشگران خارجی، تزریق دو دوز واکسن مورد تایید سازمان بهداشت جهانی است.

واکسن های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی (WHO)

 در حال حاضر واکسن های زیر مورد تایید سازمان بهداشت جهانی هستند:

  • واکسن فایزر
  • واکسن آسترازنکا
  • واکسن سینوفارم
  • واکسن جانسون اند جانسون
  • واکسن مدرنا
  • واکسن سینوواک

بنابراین بیشتر ایرانیانی که با واکسن خارجی واکسینه شده‌اند، از ما نوامبر می‌توانند بدون محدودیت‌های کرونایی وارد کشور آمریکا شوند.

حامی مهاجر یک شرکت معتبر مهاجرتی است که ارائه دهنده خدماتی همچون اخذ انواع ویزای آمریکا، اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های آمریکا، تور سفارت آمریکا در پاکستان، پیکاپ ویزای آمریکا، تور سفارت آمریکا در ترکیه و ارمنستان و تور سفارت آمریکا در ابوظبی است. در صورت نیاز به خدمات حامی مهاجر می‌توانید به وسیله شماره 02148406 با کارشناسان حامی مهاجر تماس بگیرید.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط