20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

دعوت آلبرتا از 294 کاندید اکسپرس اینتری در آخرین دوره انتخاباتی خود

2 برابر شدن تعداد دعوت نامه های اکسپرس اینتری

تعداد دعوت نامه های صادر شده در قرعه کشی 28 آگوست نسبت به دور قبل دو برابر شدند. حدود 300 کاندید مربوط به سیستم اکسپرس اینتری که خواهان اقامت گزیدن در آلبرتا هستند، دعوت نامه هایی جهت درخواست نامزدی استانی در آخرین قرعه کشی اکسپرس اینتری آلبرتا دریافت کردند.

حداقل امتیاز اکسپرس اینتری

294 کاندید انتخاب شده در رتبه بندی جامع اکسپرس اینتری (CRS) جهت دریافت دعوتنامه به حداقل 400 امتیاز نیاز دارند. این حداقل امتیاز، 38 امتیاز پایین تر از کمترین امتیاز بدست آمده از طریق یک دوره دعوت فدرال اکسپرس اینتری در سال 2019 می باشد که در 30 ژانویه برگزار شد و 438 امتیاز بود.

سیستم اکسپرس اینتری قرعه کشی کاندیدهای مربوط به سه دسته اصلی را مدیریت می کند

سیستم اکسپرس اینتری، قرعه کشی کاندیدهای مربوط به سه دسته اصلی اقتصادی مهاجرتی شامل طبقه کارگر ماهر فدرال، طبقه تجار ماهر فدرال و طبقه تجربی کانادا را مدیریت می کند. در این قرعه کشی داوطلبان بر اساس امتیاز CRS خود رتبه بندی می شوند؛ که عواملی مثل سن، تحصیلات، تجربه کاری و مهارت در زبان فرانسه و انگلیسی را شامل می شود.

آن دسته از کاندیدهای اکسپرس اینتری که برای درخواست نامزدی استانی دعوت می شوند و آنانی که درخواست‌شان پذیرفته شده، 600 امتیازِ CRS اضافی دریافت می کنند. این امتیاز های اضافه کاندید را به بالای صف افراد در قرعه کشی اکسپرس اینتری می رساند و به طور موثری دعوت نامه درخواست اقامت دائم در قرعه کشی اکسپرس اینتری بعدی را تضمین می کند که معمولاً هر دو هفته یک بار انجام می شود.

تعداد 294 دعوت نامه ای که در پی قرعه کشی 28 آگوست صادر شد بیش از دوبرابر تعداد 121 دعوت نامه صادر شده در قرعه قبلی مربوط به 15 آگوست بود. در 23 قرعه کشی که امسال برگزار شد، آلبرتا تاکنون 5236 دعوت نامه برای کاندیدهای اکسپرس اینتری صادر کرده است.

جریان اکسپرس اینتری آلبرتا

جریان اکسپرس اینتری آلبرتا راهی است برای اقامت دائم کاندیدهای واجد شرایط این جریان که پیوندهای محکمی با این استان داشته و یا در شغلی مشغول به کار هستند که از "اولویت های توسعه و رشد اقتصادی و تنوع بخشی" آلبرتا پشتیبانی می کند. در حال حاضر هیچ فهرستی از مشاغل واجد شرایط در دسترس نمی باشد.

از زمان ایجاد جریان اکسپرس اینتری در ژوئن 2018، حداقل امتیاز CRS مورد نیاز در چهار مورد به امتیاز 300 کاهش پیدا کرده است. حداقل امتیاز مورد نیاز چهار قرعه کشی دیگر برابر 300 بود و چهار کاندید منتخب هم امتیازاتی برابر 302 به بالا داشتند.

کاندیدهای اکسپرس اینتری تنها درصورتی که از سوی برنامه نامزدی مهاجرتی آلبرتا (AINP) دعوت شوند خواهند توانست برای نامزدی استانی از طریق جریان اکسپرس اینتری درخواست دهند.

طبق برنامه نامزدی مهاجرتی آلبرتا (AINP) موارد زیر ممکن است کاندیدها را در اولویت قرار دهد:

  • پیشنهاد کاری و یا تجربه کاری در آلبرتا؛
  • مدرکی از یک موسسه پس از دوره متوسطه کانادایی و یک پیشنهاد شغلی معتبر و یا والدین، فرزند یا خواهر و برادری که در آلبرتا زندگی می کنند.

عوامل کاهش احتمال کاندیدها برای دریافت دعوت نامه از آلبرتا طبق برنامه نامزدی مهاجرتی آلبرتا (AINP)

  • پروفایل اکسپرس اینتری که ظرف سه ماه از قرعه کشی اکسپرس اینتری منقضی شده باشد.
  • داشتن مشاغلی مانند آن دسته که در فهرست فرصت های شغلی غیر قابل قبول آلبرتا قرار دارند.

ترجمه از سیندخت سرلک

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط