20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

اولویت های بازار کار جدید نوا اسکوشیا از 204 نامزد ورود به سیستم اکسپرس اینتری دعوت می کند

نوا اسکوشیا نخستین قرعه کشی اولویت های بازار کار خود را در سه ماه در تاریخ 4 سپتامبر برگزار کرد

نوا اسکوشیا نخستین قرعه کشی اولویت های بازار کار خود را در سه ماه در تاریخ 4 سپتامبر برگزار کرد و از 204 کاندیدای ورود به سیستم اکسپرس اینتری دعوت به عمل آورد تا نامزد استانی را برای اقامت دائم کانادا ثبت کنند.

جریان اولویت های بازار کار به برنامه اسمی نوا اسکوشیا (NSNP) اجازه می دهد تا ورودی اکسپرس اینتری کانادا را برای کاندیداهای واجد شرایط که مطابق با نیازهای مشخص بازار کار در استان هستند جستجو کند.

از زمان راه اندازی آن در سال 2018 ، این جریان از کارگران آموزش و پرورش در اوایل کودکی، حسابرسان مالی و حسابداران و نامزدهای اکسپرس، به زبان فرانسه صحبت می کردند.

این آخرین قرعه کشی کاندیداهای اکسپرس اینتری که فرانسوی را به عنوان اولین زبان رسمی خود انتخاب کرده اند و دارای نمره زبان کانادایی می باشند و نمره ی 8 یا بالاتر در زبان فرانسه در تمام توانایی های زبان (خواندن ، نوشتن ، گوش دادن و صحبت کردن) دارند.

داوطلبان منتخب نیز باید در هر چهار مهارت زبان انگلیسی دارای نمره CLB حداقل 6 یا بالاتر باشند و همچنین دارای مدرک لیسانس یا برنامه های دیگری با سه سال یا بیشتر در دانشگاه ، کالج ، تجارت یا دانشکده فنی باشند.

سخنگوی NSNP گفت هیچ سیستم حداقل امتیاز دهی جامعی (CRS) وجود ندارد.

نمره CRS ، رتبه کاندیداها را در ورود  به اکسپرس اینتری مشخص می کند و براساس عواملی مانند سن ، تحصیلات ، تجربه کار و مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی ، از جمله موارد دیگری است که می توان به آن اشاره کرد.

کاندیداهای ورود به شرکت اکسپرس اینتری با داشتن یک نامزد استانی ، 600 امتیاز اضافی را نسبت به نمره CRS خود دریافت می کنند و به طور موثر دعوت نامه درخواست اقامت دائم کانادا را تضمین می کند.

داوطلبانی که در قرعه کشی دعوت نامه دریافت کرده اند، 30 روز فرصت دارند تا بتوانند درخواست کاملی به NSNP ارسال کنند.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط