20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

حمایت مردم از پناهندگان آمریکای مرکزی افزایش یافته است

نظرسنجی نشان میدهد که میزان حمایت مردم از پناهندگان آمریکای مرکزی افزایش یافته است

اکنون تعداد بیشتری از آمریکایی ها از اجازه ورود پناهندگان آمریکای مرکزی به ایالات متحده در مقایسه با سال گذشته حمایت می کنند. حمایت از اجازه ورود پناهندگان آمریکای مرکزی به ایالات متحده از سال گذشته در طیف سیاسی افزایش یافته است و تقریباً 6 نفر از هر ده فرد بزرگسال آمریکایی اکنون نسبت به اجازه ورود پناهندگان آمریکای مرکزی رضایت دارند.

داده های Gallup نشان می دهد که پنجاه و هفت درصد از بزرگسالان ایالات متحده آمریکا که در ماه جولای در نظرسنجی شرکت کرده بودند، اجازه ورود به پناهندگان آمریکای مرکزی را به این کشور داده اند این در حالی است که این میزان در ماه دسامبر 51 درصد بوده است. به نظر می رسد که این افزایش برخلاف نظر دولت ترامپ برای محدود کردن شدید تعداد پناهجویانی که در مرزهای ایالات متحده ظاهر می­شوند، می­باشد، که البته بسیاری از آنها از آمریکای مرکزی هستند.

دولت ترامپ چندین تغییر سیاسی را با توجه به هدف مربوطه در نظر گرفته است، از جمله سیاستی که پناهجویان را به مکزیک باز می گرداند تا منتظر بمانند تا پرونده های آنها از طریق دادگاه مهاجرت بررسی شود. دولت همچنین ماه گذشته قانون جدیدی را در نظر گرفت که اکثر پناهجویان غیر مکزیکی را از حمایت در ایالات متحده آمریکا ممنوع کرده است، اگرچه این سیاست به طور موقت توسط یک قاضی فدرال مسدود شده است.

طبق نظرسنجی Gallup دموکرات ها بیشترین حمایت را از ورود پناهندگان آمریکای مرکزی به ایلات متحده را داشتند

طبق نظرسنجی Gallup، در حالی که دموکرات ها بیشترین حمایت را که مبنی بر اجازه ورود پناهندگان آمریکای مرکزی به ایالات متحده را دارند، حمایت از جمهوری خواهان از ماه دسامبر در مقایسه با سایر گروه ها بیشترین تفاوت افزایش را داشته است. در ماه ژوئیه، 24٪ از جمهوری خواهان از این ایده حمایت کردند که این تعداد بیشتر از 14٪ در ماه دسامبر است. حمایت از دموکرات ها با افزایش 3 امتیاز، در ماه ژوئیه به 85 درصد رسید. پنجاه و هشت درصد از استقلال­ها این ایده را تأیید می­کنند­، که از سال گذشته 6 امتیازی افزایش یافته است. در همین حال ، تقریباً 4 نفر از 10 بزرگسال ایالات متحده اوضاع در مرز ایالات متحده با مکزیک را "بحران" توصیف می­کنند و 35٪ می­گویند که این یک "مشکل اساسی" است.

اگر تمایل دارید درباره اخذ اقامت آمریکا اطلاعات کسب کنید، پیشنهاد میکنیم مقاله روش های اخذ اقامت آمریکا را مطالعه بفرمایید.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط