20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

ساسکاچوان از 150 نامزد دعوت می کند تا برای برنامه اکسپرس اینتری و جریان مشاغل مورد تقاضا درخواست کنند

حداقل نمره بیان علاقه به ساسکاچوان با 4 امتیاز افزایش، به 78 رسید. ساسکاچوان دو قرعه کشی را از طریق زیر شاخه های مهاجرت اکسپرس اینتری و مشاغل مورد تقاضا برگزار کرد و در مجموع 150 دعوتنامه صادر کرد.

برنامه نامزدی مهاجران ساسکاچوان (SINP) از یک شبکه منحصر به فرد امتیاز بیان علاقه (EOI) برای رتبه بندی نامزدها در اکسپرس اینتری ساسکاچوان و زیر مجموعه های مشاغل مورد تقاضا استفاده می کند.

نتایج قرعه کشی نامزدی استان ساسکاچوان در 15 اوت

تفصیل نتایج قرعه کشی نامزدی استان ساسکاچوان در 15 اوت به شرح زیر است:

  • 45 اکسپرس اینتری
  • 105 مشاغل مورد تقاضا

داوطلبان می بایست حداقل از امتیاز بیان علاقه 78 ساسکاچوان برخوردار باشند.

داوطلبان براساس عواملی از جمله تحصیلات ، تجربه ی کار تخصصی ، مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی و ارتباط با ساسکاچوان ، از 100، نمره کسب می کنند. نامزدها با بالاترین امتیاز در هر دو زیر گروه از طریق قرعه کشی های منظم از ائتلاف دعوت می شوند.

اکسپرس اینتری

جریان اکسپرس اینتری ساسکاچوان به سیستم اکسپرس اینتری فدرال مرتبط می باشد. نامزدهایی که از قبل در ائتلاف اکسپرس اینتری حضور دارند و شرایط لازم برای موفقیت در ساسکاچوان را برآورده می کنند ، ممکن است برای نامزدی استانی انتخاب شوند.

کاندیداهای اکسپرس اینتری با نامزدی در برنامه استانی، 600 امتیاز اضافه نسبت به امتیاز جامع سیستم رتبه بندی (CRS) دریافت می کنند.

مشاغل مورد تقاضا

داوطلبان واجد شرایط زیر شاخه مشاغل مورد تقاضا که نامزدی استانی دریافت می کنند ، درخواست هایشان برای اقامت دائم کانادا خارج از سیستم اکسپرس اینتری پردازش می شود. گرچه برای این زیر مجموعه پیشنهاد کاری لازم نیست ، یک الزام شایستگی کلیدی برای زیر مجموعه های اکسپرس اینتری و مشاغل مورد تقاضا، تجربه در یکی از 19 شغلی است که در حال حاضر به عنوان تقاضا در ساسکاچوان ذکر شده است.

SINP تا کنون در سال 2019 تعداد 1789 دعوت نامه را از طریق زیر مجموعه ی مشاغل مورد نیاز و 1،315 مورد از طریق زیر مجموعه اکسپرس اینتری خود صادر کرده است.

تعداد دعوت نامه های صادر شده در قرعه کشی 15 اوت (150) کاهش چشمگیر نسبت به قرعه کشی قبلی در 24 جولای را نشان می دهد که در آن 381 دعوتنامه صادر شده است.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط