20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

قرعه کشی دوم اکسپرس اینتری، در مدت هشت روز ، 3600 دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم کانادا را دریافت می کند

قرعه کشی اکسپرس اینتری در روز سه شنبه ، 20 اوت برگزار شد

قرعه کشی اکسپرس اینتری در روز سه شنبه ، 20 اوت برگزار شد ، که در مجموع 3600 دعوتنامه برای درخواست اقامت دائم کانادا برای داوطلبان با نمرات 457 و بالاتر از آن صادر شد.

سیستم اکسپرس اینتری منبع اصلی کارگران خارجی متخصص در کانادا

 سیستم اکسپرس اینتری منبع اصلی کارگران خارجی متخصص در کانادا است. نامزدهای واجد شرایط وارد ائتلاف اکسپرس اینتری می شوند و امتیاز سیستم رتبه بندی جامع (CRS) را مبنی بر سن ، تحصیلات ، تجربه کار تخصصی و مهارت به زبان انگلیسی یا فرانسوی ، و عوامل دیگر، دریافت می کنند. برای کاندید هایی با بالاترین امتیاز دعوتنامه ای برای درخواست جهت اقامت دائم کانادا هنگام قرعه کشی های منظم از ائتلاف، صادر می شوند.

برای ورود به ائتلاف اکسپرس اینتری ، داوطلبان ابتدا باید شرایط لازم را برای یکی از سه دسته بندی مهاجرتی طبقه اقتصادی ماهر فدرال کانادا - طبقه ی نیروی کار متخصص فدرال ، طبقه تجاری ماهر فدرال ، و طبقه تجربه ی کانادایی را برآورده کنند.

سازمان مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا، (IRCC) در قرعه کشی 20 آگوست قانون تای بریک (tie break) را اعمال کرد

سازمان مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا، (IRCC) در قرعه کشی 20 آگوست قانون تای بریک (tie break) را اعمال کرد. نامزدها می بایست پروفایل های خود را قبل از 24 مارس 2019 ، ساعت 15:32:42 به UTC ارسال کنند.

3600 ITA صادر شده در قرعه کشی امروز تعداد دعوت نامه های صادر شده در سال 2019 را به 56200 نفر رسانده است.

 اکسپرس اینتری

 

IRCC از 10 جولای 3،600 ITA را همزمان صادر کرده است. بین 30 جولای و 26 ژوئن ، IRCC در هر قرعه کشی اکسپرس اینتری 3.350 مورد ITA صادر کرد. ، بدین معنی که چهار قرعه کشی گذشته 250 مورد ITA بیشتر از اکثر قرعه کشی های برگزار شده در سال جاری داشته است.

این اندازه قرعه کشی گسترش یافته می تواند به IRCC کمک کند تا از رکورد ITA  یکساله 89,800 دعوت نامه ای خود که سال گذشته تعیین شده بود ، فراتر رود.

همچنین خیلی وقت است که قرعه کشی ها بسیار نزدیک به یکدیگر برگزار می شوند. قرعه کشی به طور معمول هر دو هفته یکبار اتفاق می افتد و یک دوره طولانی بین قرعه کشی ها اجازه می دهد تا ائتلاف ورودی اکسپرس اینتری زمان بیشتری برای پر کردن نامزدهایی با امتیاز بالاتر کسب کند.

حداقل امتیاز CRS پایین تر، در قرعه کشی امروز ممکن است مربوط به زمان کوتاه بین قرعه کشی ها باشد.

 اکسپرس اینتری

بسیاری از استان های کانادا در اکسپرس اینتری شرکت می کنند

بسیاری از استان های کانادا همچنین در اکسپرس اینتری شرکت می کنند و جریان های اختصاصی ای دارند که به نامزدها در استخر اکسپرس اینتری اجازه می دهد تا برای نامزدی استانی درخواست کنند.

یک متقاضی ورود اکسپرس اینتری که نامزدی خود را از یک استان دریافت می کند ، 600 امتیاز اضافی CRS دریافت می کند و به طور موثر ITA را در طی قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری تضمین می کند.

علاوه بر دو قرعه کشی فدرال اکسپرس اینتری که در طی 8 روز گذشته برگزار شد ، تعداد زیادی قرعه کشی استانی وجود داشته است، که نامزدهای اکسپرس اینتری را شامل می شوند.

آخرین قرعه کشی خلبانان فنی بریتیش کلمبیا از 73 نامزد مهاجرت مهارت و اکسپرس اینتری دعوت کرد تا در نامزدی استانی ، در 13 آگوست درخواست دهند.

جزیره پرنس ادوارد همچنین این هفته قرعه کشی برگزار کرد و در تاریخ 15 اوت 143 دعوت نامه برای درخواست نامزد استانی را صادر کرد، همه این دعوت ها با سیستم اکسپرس اینتری مرتبط نبودند.

در همان روز ، 15 اوت ، ساسکاچوان یک قرعه کشی برگزار کرد و در مجموع 150 دعوت نامه صادر کرد - 45 مورد از آنها مربوط به اکسپرس اینتری بود.

انتاریو ، 19 اوت ، قرعه کشی برگزار کرد و از 997 نامزد در ائتلاف ورودی اکسپرس دعوت کرد تا از طریق جریان اولویت های سرمایه انسانی خود ، نامزد برنامه استانی شوند. برای انتخاب این کاندیدها باید در یکی از ده شغل خاص تجربه کار داشته باشند.

اولین قدم برای پیگیری بسیاری از جریان های نامزد استانی متناسب با اکسپرس اینتری کانادا ، ارائه ی یک پرونده ی اکسپرس اینتری است.

نمونه های فرضی کاندیداها که می توانند ITA را در قرعه کشی 20 آگوست کسب کنند

عمر و سابرینا متاهل هستند و به ترتیب 34 و 29 سال سن دارند. هر یک دارای مدرک لیسانس هستند و تسلط به زبان انگلیسی پیشرفته دارند. آنها هر دو چهار سال است که به عنوان طراح گرافیک فعالیت می کنند. در حالی که هیچ یک در کانادا کار و یا تحصیل نکرده اند ، عمر یک خواهر دارد که دارای اقامت دائم کانادا است و در تورنتو ساکن است. آنها با سابرینا به عنوان متقاضی اصلی وارد ائتلاف شدند. نمره ی CRS 458 آنها برای دستیابی به ITA در قرعه کشی ورودی 20 آگوست به اندازه کافی بالا بود.

سلنا 33 ساله است ، دارای مدرک کارشناسی ارشد بوده و 4 سال است که به عنوان معلم مشغول به کار است. وی دارای مهارت پیشرفته زبان انگلیسی است. در حالی که سلنا هرگز در کانادا کار و یا تحصیل نکرده است ، نمره ی 459 CRS وی برای کسب ITA در طول قرعه کشی اکسپرس اینتری در 20 اوت به اندازه کافی بالا بود.

دیوید کوهن ، شریک ارشد با کمپبل ، شرکت حقوقی مهاجرت کانادا در مونترال اظهار داشت: "با توجه به اهداف بالای مهاجرت در کانادا برای سالهای 2019 و 2020 ، تازه می بینید که یک قرعه کشی اکسپرس اینتری خیلی زود یکی بعد از دیگری رخ می دهد."

"همچنین یک ماه شلوغ برای استان های کانادا بوده است ، که بسیاری از آنها با هدف قرار دادن برخی از کاندیدهای ماهر در استخر اکسپرس اینتری ، نیازهای بازار کار خود را برطرف کرده اند."

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط