20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

کانادا می خواهد روند جذب دانشجویان بین المللی را متنوع کند

دولت فدرال از استراژی پنج ساله ی خود پرده برداری می کند

استراتژی جدید آموزش بین المللی پنج ساله کانادا خواستار تنوع ، نوآوری و پیوند بیشتر جهانی است.

استراتژی دولت فدرال، که این هفته منتشر شد، حضور پر رنگ دانشجویان بین المللی در کانادا را به رسمیت می شناسد و خاطر نشان می کند که 570 نفر خارجی که مجوز تحصیلات را دارند از ابتدای سال 2019 مبلغ 21 میلیارد دلار به اقتصاد کشور کانادا کمک کرده است.

هدف این استراتژی

هدف اصلی از این استراتژی 148 میلیون دلاری برای افزایش تنوع کشورهای مبدا برای دانشجویان خارجی می باشد و کشور کانادا تعهد کرده است که تقریبا 30 میلیون دلار تلاش های استخدامی را در این حوزه تنوع ببخشد. به همین ترتیب، بیش از 50 درصد دانشجویان بین المللی کانادا اهل کشورهای چین و هند هستند و در شهرهای بزرگی مثل کلگری، تورنتو و ونکوور مستقر شده اند.  

تلاش های گسترده استخدام استراتژی در مکزیک ، کلمبیا ، برزیل ، ویتنام ، فیلیپین ، اندونزی ، تایلند ، مراکش ، ترکیه ، فرانسه و اوکراین را هدف قرار می دهد.

این استراتژی همچنین مکانی که دانشجویان بین المللی در کانادا مشغول تحصیل هستند نیز مورد هدف قرار داده است ، بدین ترتیب استعدادهای خارجی را به مکان هایی منتقل می کند که معمولاً تعداد کمتری از مهاجران در آن جا زندگی می کنند.

کانادا شامل دانشگاه های مشهور دنیا مانند مک گیل، مونترال و دانشگاه تورنتو می باشد، که همه آن ها در بین دانشجویان بین المللی محبوب هستند. دانشگاه های کوچکتر مانند دانشگاه لتبریج؛ آلبرتا یا دانشگاه رودخانه تامپسون، کاملوپس، دی سی نیز ممکن است گزینه ای جذاب برای کسانی باشد که به دنبال یک تجربه بهتر بعد از دوره ی متوسطه هستند.

سخنان جیمز کار وزیر تنوع تجارت بین المللی

جیمز کار وزیر تنوع تجارت بین المللی گفت: دانشجویان بین المللی باعث نوآوری می شوند و شرایط فرهنگی را توسعه می دهند.

کار در بیانیه ای گفت: "اگر [دانشجویان خارج از کشور] مهاجرت به کانادا را انتخاب کنند، در موفقیت اقتصادی کانادا نقش دارند.کسانی که تصمیم می گیرند به کشورهای خود بازگردند ، سفیران مادام العمر برای کانادا و ارزش های کانادایی می شوند."

یکی دیگر از عناصر استراتژی آموزش بین المللی کانادا ، سرمایه گذاری نزدیک به 100 میلیون دلار برای کانادایی هایی است که در خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند ، با هدف و تمرکز بر گروه هایی که در طول تاریخ از چنین فرصت هایی (تحصیل در خارج از کشور) مانند افراد بومی ، کم درآمد و افراد دارای معلولیت محروم شده اند.

احمد حسین وزیر مهاجرت ، پناهندگان و شهروندان کانادا در بیانیه استراتژی بین المللی آموزش گفت: دانشجویان بین المللی "اغلب کاندیداهای ایده آل برای اقامت دائم هستند".

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط