20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

افزایش قیمت درخواست ویزای توریستی و تحصیلی آمریکا از 30 می 2023

افزایش قیمت درخواست ویزای توریستی و تحصیلی آمریکا

وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا اعلام کرد تعرفه درخواست ویزاهای غیر مهاجرتی از روز 30 می 2023 (9 خرداد 1402) افزایش پیدا خواهد کرد.

براساس اطلاعیه این سازمان، افزایش قیمت درخواست ویزای غیر مهاجرتی آمریکا در جدول زیر آمده است:

نوع ویزای غیر مهاجرتی آمریکا

قیمت سابق (دلار)

قیمت جدید (دلار)

ویزای توریستی یا تجاری (B1 و B2 و BCC)

160

185

ویزای تحصیلی (F)

160

185

ویزای موقت کاری (ویزاهای H، L، O، P، Q و R)

190

205

ویزاهای غیر مهاجرتی تاجران و سرمایه‌گذاران (دسته‌بندی E)

205

315

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که اگر هزینه پرونده فعلی درخواست ویزای غیرمهاجرتی خود را قبلا پرداخت کرده‌اید یا قبلا به مصاحبه رفته‌اید و پرونده شما در حال بررسی است، در صورت داشتن رسید و تاییدیه معتبر لازم نیست هزینه اضافه‌تر پرداخت کنید.

وزارت امور خارجه آمریکا در اطلاعیه خود بیان کرد قیمت ویزاهای غیرمهاجرتی بار قبل در سال 2014 افزایش داشت و کشور آمریکا متعهد است تا شرایط را برای تسهیل سفرهای قانونی به این کشور فراهم کند و این تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت در نتیجه تحقیق و بررسی روی خدمات مربوطه است.

حامی مهاجر، موسسه معتبر و با تجربه در زمینه اخذ ویزا و مهاجرت (به خصوص ویزای آمریکا و کانادا) مفتخر است تا با ارائه خدمات مطمئن، شما را در این مسیر همراهی کند. برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه اخذ ویزای توریستی و ویزای تحصیلی آمریکا، از طریق شماره  02148000957 با ما تماس بگیرید. توجه داشته باشید که تا قبل از 30 می (9 خرداد ماه) می‌توانید با تعرفه قبلی برای درخواست ویزای تحصیلی و توریستی آمریکا در موسسه حامی مهاجر اقدام کنید.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0