20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

دانشجویان در ایران بمانند و آنلاین در دانشگاه های ترکیه تحصیل کنند

متقاضیان تحصیل در ترکیه و دانشجویان دانشگاه‌های این کشور توجه کنند! با توجه به وقوع زلزله اخیر کشور ترکیه، اردوغان، رئیس جمهور این کشور دستور داد تا کلاس‌های تمام دانشگاه‌های ترکیه در ترم جدید به صورت غیرحضوری برگزار شود.

در ابتدا سازمان آموزش عالی ترکیه (YÖK)، اعلام کرده بود که شروع ترم سال تحصیلی 2023-2022 به تعویق خواهد افتاد و دانشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی احتمالا تعطیل خواهد بود. اما کمی پس از آن اردوغان اعلام کرد که کلاس‌ها به صورت آنلاین برگزار شوند. بنابراین دانشجویان ایرانی می‌توانند در ایران بمانند و به صورت غیرحضوری در دانشگاه‌های کشور ترکیه تحصیل کنند.

بیانیه سازمان آموزش عالی ترکیه (YÖK)

نکته مهم: با توجه به دستور رئیس جمهور ترکیه و خبر سازمان آموزش عالی، احتمال دارد که آزمون یوس (YOS) به تعویق بیفتد. اما دقت کنید که این خبر قطعی نیست.

ما پیشنهاد می‌کنیم بدون توجه به حواشی، روال و برنامه قبلی مطالعه خود را برای آمادگی آزمون YOS حفظ کنید. در کنار آن از آخرین اخبار درباره شرایط دانشجویان پس از زلزله ترکیه و تحصیل آنلاین در ترکیه در سایت و شبکه‌های اجتماعی موسسه حامی مهاجر غافل نشوید.

برای دریافت مشاوره در خصوص مهاجرت تحصیلی به ترکیه و آمادگی آزمون یوس، حتما از طریق شماره 02148000957 با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0