20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

برگزاری سومین رویداد بزرگ جهانی در دبی؛ تور نمایشگاه اکسپو 2020

اکسپو یک رویداد جهانی بزرگ و جذاب است که طی آن کشورهای سراسر جهان، جدیدترین ابداعات و فناوری‌ها روز دنیا را به جهانیان معرفی می‌کنند. این رویداد پس از جام جهانی و المپیک، سومین رویداد بزرگ جهانی به حساب می‌آید و به آن نمایشگاه فرهنگ ملل نیز می‌گویند که هر 5 سال یکبار به مدت 6 ماه برگزار می‌شود. نمایشگاه اکسپو 2020 به دلیل شیوع ویروس کرونا یکسال به تعویق افتاد و این رویداد امسال در اکتبر 2021 در کشور امارات و در شهر دبی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه اکسپو نخستین بار در سال 1851 برگزار شد و اهمیت این رویداد سال به سال افزایش پیدا کرد تا جایی که در حال حاضر جزو بزرگترین و با سابقه‌ترین رویدادهای عظیم جهان به شمار می‌رود. سری قبلی این نمایشگاه در سال 2015  در شهر میلان ایتالیا برگزار شد و در سال 2025 نیز این نمایشگاه در شهر اوساکا ژاپن برگزار خواهد شد.

اما نمایشگاه اکسپو 2020 برای اولین بار است که در منطقه خاورمیانه و با یک سال تاخیر  در شهر دبی برگزار می‌شود که در نوع خود یک اتفاق بی‌نظیر است. این نمایشگاه از تاریخ 1 اکتبر 2021 (9 مهر 1400) تا 31 مارس 2022 (11 فروردین 1401) به مدت 6 ماه برگزار خواهد شد و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که حدود 25 میلیون نفر بازدیدکننده خواهد داشت که حدود 17 میلیون نفر از آنها از توریست‌های خارجی هستند.

نمایشگاه امسال در فضای با مساحت 500 هکتار در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آل مکتوم و با حضور 195 کشور و نهادهای بین‌المللی و با شعار پیوند افکار و ساخت آینده در کشور امارات و در شهر دبی برگزار خواهد شد. مکانی که برای کشور ایران در نظر گرفته شده است در همسایگی پاویون فرانسه و پرو قرار دارد و مساحت آن 2014 متر مربع است.

اکسپو 2020 دبی یک اتفاق مهم و یک فرصت بزرگ برای شرکت‌ها در سراسر جهان است تا از طریق آن آخرین فناوری‌ها و اختراعات متحیر کننده را به جهانیان معرفی کنند. همچنین این رویداد در اقتصاد امارات نیز تاثیر به سزایی خواهد داشت و گردشگران بسیاری زیادی برای این نمایشگاه به دبی خواهند آمد. مهندسین خبره و مشهوری از سراسر دنیا طراحی این نمایشگاه را بر عهده دارند و کوشیده‌اند تا یک نمایشگاه بسیار زیبا و مجلل را در محیطی مناسب آماده سازند.

این رویداد یک فرصت استثنائی و بی‌نظیر برای افراد، گروه‌ها، نهادها، شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به دنبال یافتن شرکا یا همکاران جدید در سرتاسر جهان هستند، می‌باشد و به جرات می‌توان گفت که هیچ فرصتی بهتر از نمایشگاه اکسپو وجود ندارد. حالا که این رویداد امسال در کشور همسایه و در شهر دبی برگزار می‌شود، قطعا بسیاری از هم‌وطنان ایرانی فرصت حضور در این نمایشگاه را از دست نخواهند داد.

اکنون در فاصله دو هفته مانده به آغاز کار نمایشگاه اکسپو 2020 دبی، شیخ محمد بن رشید آل مکتوم، حاکم دبی با شرکت در یک همایش دوچرخه‌سواری از محل نمایشگاه اکسپو بازدید کرد. حاکم دبی پس از بازدید از غرفه‌های امارات متحده عربی، فرانسه، مصر، چین و عربستان به میدان الوصل رفت و از گنبد پلازا که بزرگترین گنبد پروژکشن 360 درجه‌ای جهان است، دیدن کرد. حاکم دبی اعلام کرده است که بازدیدکنندگان در اکسپوی امسال اتفاقات بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی را شاهد خواهند بود.

موسسه حامی مهاجر برای افراد علاقه‌مند به شرکت در این نمایشگاه، تور ویژه اکسپوی 2020 دبی را عرضه می‌نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره 02148406 بخش تور حامی مهاجر تماس حاصل فرمایید و یا اطلاعات تور را در پیج اینستاگرام حامی مهاجر را دنبال نمایید.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط