20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

اجرای قوانین جدید برای ورود به آمریکا از 6 دسامبر

بر اساس بیانیه کاخ سفید، از تاریخ 6 دسامبر 2021 تمامی کسانی که قصد سفر به آمریکا از طریق خطوط هوایی را دارند، باید حداکثر تا 24 ساعت پیش از پرواز آزمایش کووید 19 را انجام داده باشند. پیش از این حداکثر زمان انجام آزمایش کرونا و ارائه نتیجه منفی 72 ساعت بوده است. وضعیت شهروندی یا داشتن کارت واکسیناسیون نیز برای افراد تفاوتی ایجاد نمی‌کند و همه افراد باید تا 24 ساعت پیش از پرواز خود آزمایش کرونا را انجام داده باشند.

معیار احتساب این زمان، نخستین پروازی است که افراد به مقصد نهایی کشور آمریکا انجام می‌دهند. به همین منظور افرادی که به طور غیرمستقیم و به وسیله دو یا چند پرواز به آمریکا سفر می‌کنند، باید 24 ساعت پیش از اولین پرواز آزمایش خود را انجام داده باشند.

 

برای اطلاع از آخرین اخبار مهاجرتی از طریق حامی مهاجر می‌توانید پیج اینستاگرام ما را دنبال نمایید و یا برای کسب هرگونه اطلاعات بیشتر با مشاوران و کارشناسان حامی مهاجر با شماره 02148406 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 2 | کل دیدگاه های تایید شده: 2
ناشناس
با سلام خدمت تمام کار کنان حامی مهاجر ممنون بابت اطلاعات که در اختیار ما میگذارید لطفا راجب تمکن مالی برای مصاحبه لاتاری رو هم بگذارید شنیده ام یا سند یا 20هزار دلار حساب ارزی باید داشت این مطلب اگر درست است لطفا پست کنید . کسی که این تمکن رو نداره امید وار نباشه خدا خیرتون بده
ناشناس
ممنونم بابت تازه ترین اخبار، شمارو دنبال می‌کنم برای خبرهای داغ و تازه،سلامت و پایدار باشید ?
مقالات مرتبط