20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

وکلا می گویند کنسولگری های ایالات متحده از اختیارات خود در تصمیمات سوء استفاده می کنند

یک مرد فلوریدا جنوبی امیدوار بود که والدین خود را با ویزاهای مهاجرتی به ایالات متحده بیاورد ، اما این روند تقریباً مطابق تصور آن نبود. برای اینکه این شهروند آمریکایی والدین خود را به کشور بیاورد ، وزارت امور خارجه می خواست اثبات کند که وی حداقل چهار برابر مقدار لازم را داشته باشد. قانون فدرال خواستار این است كه وی فقط برای اثبات پرونده خود مجبور به اثبات 220،000 دلار شود ، اما سفارت آمریكا تأكید كرد كه وی باید مبلغ 1 میلیون دلار بیاورد.

هیچ دلیلی مبنی بر چگونگی ارائه درخواست سفارت آمریکا برای مبلغ 1 میلیون دلار برای این پرونده خاص وجود ندارد. وکلا می گویند که معیار میلیون دلاری "به سادگی از هوای باریک بیرون کشیده شده" و "سوء استفاده آشکار از اختیار" توسط دفاتر کنسولگری ایالات متحده است.

وکیل این مرد ، تامی فاکس ایزیکوف ، اظهار داشت: "موکل من به وضوح شرایط لازم را تأمین می کند. این تصمیم خودسرانه و فریبنده است و نشان می دهد که کنسولگری ها از اختیار خود که در دادگاه قابل بررسی نیست ، سوء استفاده می کنند".

نظرات وکلا درباره کنسولگری ها

وکلا می گویند روایت تخطی کنسولگری ها از عقاید خود - به جای دستورالعمل های فدرال - در سفارتخانه های ایالات متحده در سراسر جهان رواج بیشتری می گیرد. این مسئله با این واقعیت پیچیده می شود که در حال حاضر هیچ فرایند تجدید نظری برای رد ویزا وجود ندارد. برای وکلای مهاجرت ، تنها گزینه بررسی در هنگام تصمیم کنسول ، مراجعه به LegalNet - دفتری است که در وزارت امور خارجه فعالیت می کند. با این حال ، براساس پرونده دادگاه عالی ایالات متحده ، کری و دین ، دادگستری ، یافته های پرونده را بررسی نمی کند ، وکلا ی مهاجرت را به مرحله ی اول برمی گرداند.

مشتری Fox-Isicoff ، مرد هالیوود در دهه 30 خود که مایل به ناشناس ماندن است ، متاهل است و دو فرزند دارد. این مرد که دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه فلوریدا است ، درخواست کرد تا والدین خود را که به عنوان مهندس در ازبکستان مشغول به کار هستند ، به ایالات متحده بیاورند تا بتوانند به او و همسرش در مراقبت از دو فرزند خردسال خود کمک کنند.

قانون مهاجرت ایالات متحده

قانون مهاجرت ایالات متحده می گوید: مأمورین کنسولگری ، کلیت شرایط متقاضی، شامل : سن ، سلامتی ، وضعیت خانواده ، تحصیلات و مهارت ها ، دارایی ها ، منابع ، وضعیت مالی و همچنین استشهادات پشتیبانی را تحلیل می کنند.

استشهادات پشتیبانی از حمایت یک سند قانونی است که "حامیان مالی" از آن برای تأمین مسئولیت مالی برای مهاجرین امضا می کنند. در مورد مرد هالیوود ، حامی مالی وی یک دوست نزدیک خانواده با حقوق سالانه 150،000 دلار است - حدود شش برابر حداقل هزینه.

عدم بازبینی کنسولی از تصمیمات افسران کنسولی ایالات متحده

هنگامی که فاکس-ایزیکوف آن را با LegalNet به چالش کشید ، این دفتر با تصمیم کنسول موافقت کرد اما این دلیل را توضیح نمی دهد ، ایمیل ها نشان می دهند که وزارت امور خارجه روز دوشنبه بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

دلیل اینکه کنسول ها با این تصمیمات عجولانه قادر به فرار شدند، عدم بازنگری کنسولی است. عدم بازبینی کنسولی از تصمیمات افسران کنسولی ایالات متحده ، از جمله مصوبات و تکذیب درخواست های ویزا، در برابر بررسی دادگاه های ایالات متحده محافظت می کند.

در پرونده دیگری در میامی، یک سرباز کهنه کار معلول ، که هم اکنون به عنوان پستچی فعالیت می کند ، بر اساس استشهادات پشتیبانی وی از توانایی آوردن بستگان فوری خود محروم شد.

کنسولگری ایالات متحده در پرو گفت که وی از این امر محروم شده است زیرا وی نمی تواند از پرداخت های VA غیرمشمول مالیاتی خود در سال ، که حدود 20،000 دلار در سال است ، به عنوان اثبات درآمد استفاده کند.

به دلیل سیاستهای فعلی مهاجرت دولت ترامپ ، بسیاری از وکلا اعتقاد دارند که انکار ویزاهای مهاجرتی اساساً روش دیگری برای جداسازی خانواده ها و کاهش سرعت مهاجرت قانونی توسط شهروندان و خدمات مهاجرتی ایالات متحده است. USCIS نمایندگی تحت وزارت امنیت داخلی است که سیستم طبیعی سازی و مهاجرت کشور را اداره می کند.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط