20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

کانادا 3600 دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم در قرعه کشی ورود به سیستم اکسپرس اینتری جدید صادر می کند

کانادا 59،800 نامزد ورود به سیستم  اکسپرس اینتری را برای درخواست امسال دعوت کرده است

در قرعه کشی جدید که توسط دولت کانادا در تاریخ 4 سپتامبر برگزار شد ، دعوت نامه های مربوط به درخواست اقامت دائم کانادا برای 3600 کاندیدای ورود به سیستم صادر شده است.

حداقل امتیاز جامع سیستم رتبه بندی (CRS) در دور دعوت امروز 463 بود ، که شش امتیاز نسبت به تساوی قبلی در 20 آگوست افزایش یافته است.

سیستم  اکسپرس اینتری منبع اصلی کارگران خارجی ماهر در کانادا است. این سیستم، نامزدها را برای سه برنامه مهاجرت متخصصان اقتصادی فدرال کانادا مدیریت می کند که شامل طبقه کارگران ماهر فدرال ، کلاس معاملات تجاری ماهر و کلاس تجربه کانادا می باشند.

نامزدهای واجد شرایط  که وارد سیستم اکسپرس اینتری می شوند بر اساس نمره CRS رتبه بندی می شوند که عواملی مانند سن ، تحصیلات ، تجربه کار تخصصی و مهارت در زبان انگلیسی یا فرانسوی را در نظر می گیرند.

تعداد مشخصی از کاندیداهای با بالاترین رتبه ، دعوت به درخواست اقامت دائم کانادا (ITA) از طریق قرعه کشی های منظم از سیستم ورودی اکسپرس می شوند.

قرعه کشی در سال 2019 است و تعداد کل ITA های صادر شده در سال جاری را به  59800 عدد می رساند

در سال 2018 ، مهاجرت ، پناهندگی و تابعیت کانادا 89800 ITA را صادر کرد ، با توجه به اهداف پذیرش بالاتر کانادا برای سالهای 2019 و 2020  تحت سه برنامه مهاجرت مهاجران با مهارت بالا ، می تواند امسال از این عدد هم پیشی گیرد.

زمان بیشتر بین قرعه کشی برای ورود به سیستم اکسپرس اینتری اجازه می دهد تا با کاندیداهای با نمره بالاتر جبران شود ، که می تواند تأثیر افزایش حداقل نمره CRS را داشته باشد.

زمان کمتری بین قرعه کشی به معنای این است که کاندید های کمتری برای ورود وقت دارند که امتیازات را پایین می آورد.

این در مورد قرعه کشی 20 آگوست بود که فقط هشت روز پس از تساوی قبلی در 12 آگوست انجام شد و شاهد کمترین نمره CRS با 9 امتیاز بود ، ( از 466 به 457 ).

قرعه کشی امروز 15 روز پس از تساوی 20 آگوست به دست می آید و منجر به افزایش شش امتیاز می شود.

قرعه کشی در 23 آگوست 2019 ، ساعت 13:33:34 بوده است 

قرعه کشی در 23 آگوست 2019 ، ساعت 13:33:34 بوده است و این بدان معنی است که کلیه داوطلبان با نمرات CRS بالاتر از 463 هستند، و همچنین کسانی که نمرات 463 را دارند که قبل از این تاریخ و زمان ، وارد پروفایل خود در اکسپرس اینتری شده اند ، ITA دریافت کرده اند.

نامزدهای ورود به اکسپرس اینتری با نمرات زیر CRS امروز گزینه های بالقوه متنوعی برای افزایش امتیاز خود در کل دارند که ارزشمندترین آنها نامزدی استانی است.

نامزدی استانی منجر به 600 امتیاز اضافی CRS می شود و دعوت نامه برای درخواست اقامت دائم کانادا را به طور موثر تضمین می کند.

از زمان قرعه کشی قبلی در 20 اوت ، بسیاری از جریان های نامزدی استانی در راستای ورود به سیستم در کانادا دعوت نامه هایی را صادر کرده اند ، از جمله جریاناتی در آلبرتا ، نوا اسکوشیا و بریتیش کلمبیا.

جریان های نامزدی مختلف استان کانادا از ابتدای سال 2019 تقریبا 170 قرعه کشی برگزار کرده اند - ده برابر بیشتر از 17 دوره دعوت نامه ورود به  اکسپرس اینتری که امسال برگزار شده اند.

نمونه های فرضی نامزدهای اکسپری اینتری که می توانند ITA را در قرعه کشی 4 سپتامبر کسب کنند

Ajay  23 سال سن دارد ، دارای مدرک کارشناسی ارشد و تسلط به زبان انگلیسی پیشرفته است. وی به مدت سه سال به عنوان معمار پایگاه داده فعالیت می کند. در حالی که آجی هرگز در کانادا کار نکرده و یا مشغول به تحصیل نبوده است، نمره CRS 465 وی برای کسب ITA در طول قرعه کشی ورود 4 سپتامبر کافی است.

نور و آنتونی به ترتیب 33 و 38 سال سن دارند و ازدواج کرده اند و هر یک دارای مدرک لیسانس هستند. نور دارای مهارت پیشرفته زبان فرانسه و تسلط به زبان انگلیسی متوسط ​​است. نور پنج سال به عنوان مدیر رستوران فعالیت می کند. آنتونی مهارت پیشرفته زبان انگلیسی دارد اما به زبان فرانسه صحبت نمی کند. نه نور و نه آنتونی در کانادا تحصیل نکرده اند. آنها به عنوان متقاضی اصلی و نمره CRS نور 465 برای دریافت ITA در قرعه کشی اکسپرس امروز ، وارد این سیستم اکسپرس شده اند.

دیوید کوهن ، شریک ارشد با کمپل ، کمپانی حقوقی مهاجرت کوهن کانادا گفت: "IRCC اکنون در کمتر از یک ماه سه قرعه کشی برگزار کرده است و ما شاهد فعالیت های زیادی با PNP های مرتبط با ورود به سیستم بوده ایم."

با توجه به تعداد ITA های صادر شده در سال جاری ، هنوز هم بالاتر از سرعت رکورد سال گذشته  هستم و باید در یک سقوط هیجان انگیز قرار بگیریم.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 2 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط