20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

هشدار eb-5! مقررات جدید افزایش حداقل سرمایه گذاری

روز چهارشنبه ، 24 جولای 2019 ، وزارت امنیت داخلی ایالات متحده، آیین نامه ی جدید EB-5 را منتشر کرد که از 21 نوامبر 2019 به مرحله ی اجرا خواهد رسید. مقررات جدید EB-5 باعث ایجاد تغییراتی خواهد شد ، از جمله افزایش حداقل مبلغ سرمایه گذاری ، تجدیدنظر در استانداردهای تعیین شده TEA و به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا تاریخ های اولویت خود را حفظ کنند و روش های مربوط به حذف شرایط اقامت دائم سرمایه گذاران را شفاف سازی  می کند.

مقررات جدید EB-5 در مورد افزایش حداقل سرمایه گذاری

مقررات جدید حداقل مقدار سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری TEA را از 500000 دلار به 900000 دلار و برای سرمایه گذاری های غیر TEA از 1 میلیون دلار به 1.8 میلیون دلار افزایش می دهد. این تغییر نسبت 50 درصد را مانند گذشته با حداقل تمایز سرمایه گذاری بین سرمایه گذاری TEA و غیر TEA را حفظ می کند. علاوه بر این ، با پیشروی، دولت حداقل سرمایه گذاری را هر 5 سال یکبار تنظیم می کند تا تورم را محاسبه کند.

سرمایه گذارانی که در نظر دارند سرمایه گذاری EB-5 را انجام دهند ، باید سریعاً اقدام کنند تا از پرداخت 400000 دلار اضافی برای سرمایه گذاری TEA خودداری کنند. زمان کافی برای طرح درخواست I-526 سرمایه گذاری قبل از 21 نوامبر 2019 وجود دارد. 120 روز آینده فرصت کافی را برای سرمایه گذاران به منظور انتخاب یک پروژه ، کار بر روی منبع اسناد بودجه با مشاور مهاجرت ، تکمیل توافقنامه اشتراک ، واریز وجوه و اجازه مشاوره مهاجرت برای ارائه درخواست سرمایه گذار مهاجر I-526 خود فراهم می کند.

مقررات جدید EB-5 در مورد بازنگری در استانداردهای تعیین TEA

آیین نامه ی جدید به یکی از مواردی که مورد بحث و جدال پیرامون برنامه ی EB-5 قرار دارد اشاره می کند، یعنی تعیین TEA. این آیین نامه نحوه ی تعیین TEA را تغییر می دهد و اختیارات ایالتی را برای تعیین TEA حذف می کند. اکنون TEA ها توسط وزارت امنیت کشور اداره می شوند. به طور خاص ، TEA ممکن است برای پروژه هایی صادر شود که بتوانند 150٪ از میانگین بیکاری ملی را با استفاده از یک دستگاه سرشماری واحد ، که در آن پروژه قرار دارد ، برآورده کنند ، به علاوه به طور مستقیم بخش های مجاوری که بخشی را در جایی که پروژه قرار دارد لمس می کنند.

این استاندارد اصلاح شده احتمالاً تعداد پروژه هایی را که واجد شرایط تعیین TEA باشند ، به حداقل می رساند. به همین ترتیب ، انتظار داریم با تغییر در کلانشهرها و یا مناطق کوچکتر یا روستایی که بیکاری بالایی دارند ، شاهد تغییر در نوع پروژه های EB-5 در بازار باشیم. آیین نامه ی جدید صریحاً به مشاجره "تقسیم ناعادلانه" می پردازد.

مقررات جدید EB-5 در مورد اجازه سرمایه گذاران برای حفظ تاریخ های اولویت دار

یکی از تغییرات مثبت در آیین نامه جدید به سرمایه گذاران با درخواست های I-526 مصوب ، انعطاف پذیری برای حفظ تاریخ اولویت خود و ارائه دادخواست جدید را ارائه می دهد. این برای سرمایه گذارانی که در یک پروژه شکست خورده و یا خاتمه یافته شرکت کرده اند، بسیار شگرف است.

مقررات جدید EB-5 در مورد شفاف سازی حذف شرایط

این آیین نامه همچنین شفافیت برای سرمایه گذاران در پرونده I-829 ، دادخواست برای حذف شرایط اقامت دائم را ارائه می دهد. به طور خاص ، این قانون حاکی از آن است که اعضای خانواده که اقامت دائم قانونی دارند، باید درخواست خود را ارائه دهند تا شرایط را در اقامت دائم خود حذف کنند. این امر در مورد اقوامی که در دادخواست سرمایه گذار EB-5 اصلی برای حذف شرایط درج شده اند ، صدق نمی کند.

توضیح کاربرد معافیت از آیین نامه

با حرکت به جلو ، معافیتی برای پروژه ها نخواهد بود ، فقط درخواستهای I-526 مطرح شده است. در نتیجه، به احتمال زیاد شاهد خواهیم بود که برخی از پروژه ها که در حال حاضر در بازار هستند ، تلاش های جمع آوری سرمایه را متوقف کنند.

با منع اقدام قانونی ، انتظار داریم قانون جدید در تاریخ 21 نوامبر 2019 به مرحله اجرا گذاشته شود و به استاندارد جدید برنامه EB-5 تبدیل شود. توسعه دهندگان ، دارندگان / بهره برداران مرکز منطقه ای و سرمایه گذاران باید طی 4 ماه آینده عمل کنند تا از این برنامه تحت آئین نامه فعلی بهره مند شوند. زمان کافی برای ثبت درخواست های سرمایه گذار EB-5 قبل از اجرای قوانین جدید وجود دارد. لطفاً در صورت تمایل به طرح درخواست سرمایه گذار یا ایجاد یک پروژه جدید EB-5 ، بلافاصله و مستقیم به حامی مهاجر مراجعه کنید.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط