20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

دعوت مانیتوبا از بیش از 6000 نفر در سال 2021

در قرعه کشی مربوط به روز 12 سپتامبر، مانیتوبا از 347 کارگر دعوت به عمل آورد

در قرعه کشی جدیدی که در روز 12 سپتامبر از طریق برنامه نامزدهای استانی مانیتوبا برگذار شد، از 347 کارگر ماهر خارجی و فارغ التحصیل بین المللی برای درخواست نامزدی استانی که به اقامت دائم کانادا منتهی می شود، دعوت به عمل آمد.

6157 درخواست LAAs در سال 2021

اکنون برنامه نامزدهای استان مانیتوبا یا MPNP در کمتر از یک ماه بیش از 700 نامه مشاوره درخواست (LAAs) را به کارگران ماهر مانیتوبا و دسته کارگران خارجی و جریان تحصیلی بین المللی آنها ارسال کرده است. تا کنون در سال 2021، 6157 LAAs از این سه راه مهاجرتی صادر شده است.

دعوتنامه های اکسپرس اینتری

از 347 دعوت نامه صادر شده در 12 سپتامبر، 14 نفری که در سیستم اکسپرس فدرال دارای پروفایل بودند، کاندید شدند. برنامه اکسپرس اینتری، قرعه کشی مربوط به سه دسته مهاجران اقتصادی با مهارت را مدیریت می کند. این سه دسته عبارتند از: طبقه کارگران ماهر فدرال، طبقه تجار ماهر فدرال و طبقه تجربی.

آن دسته از کاندیدهای اکسپرس اینتری که نامزدی استانی دریافت می کنند، به رتبه ی CRS آنها 600 امتیازِ اضافه افزوده خواهد شد و در اولویت درخواست برای اقامت دائم کانادا قرار خواهند گرفت.

برای آنکه نامزد استانی و مقیم دائم کانادا از مانیتوبا در نظر گرفته شوید، کاندیدهای اکسپرس اینتری باید تجربه کاری و شغل مورد نیاز و مناسبی که در مشاغل مورد نیاز فهرست شده ی برنامه نامزدهای استان مانیتوبا وجود دارد را داشته باشید.

کارگران ماهر در مانیتوبا

در قرعه کشی 12 سپتامبر، در مجموع 254 LAAs برای کاندیدهای دسته مانیتوبا صادر شد که این درخواست ها راهی هستند برای اقامت دائمیِ کارگران خارجی و دانشجویان بین المللی که در مانیتوبا کار می کنند و دارای پیشنهادی برای کار دائم و تمام وقت از سوی کارفرمای خود هستند.

دسته کارگران ماهر مانیتوبا بر اساس علاقه (EOI) عمل می کنند؛ به این صورت که برای در نظر گرفتن نامه مشاوره درخواست نامه باید پروفایل خود را به صورت آنلاین ساخته و اطلاعات مورد نیاز درمورد تحصیلات، تجربه کاری و مهارت خود در زبان انگلیسی یا فرانسه را وارد کنند.

از مجموع 1000 امتیاز، به پروفایل کاندیدهای واجد شرایط امتیازی داده می شود و بعد در قرعه کشی MPNP شرکت داده می شوند. کمترین رتبه کاندیدای مانیتوبا در 12 سپتامبر مربوط به کارگر ماهری بود که امتیازش برابر با 545 بود.

کارگران ماهر خارجی

53 نامه مشاوره درخواست دیگر هم از طریق برنامه نامزدهای استان مانیتوبا (MPNP) برای دسته کارگران خارجی صادر شد. تمامی کاندیدها مستقیماً از طریق یک برنامه استخدامی راهبردی دعوت می شوند که می تواند شامل ماموریت های استخدامی خارجی باشد که توسط برنامه نامزدهای استان مانیتوبا با مشارکت با کارفرمایان مانیتوبا سازماندهی می شوند. کمترین امتیاز مربوط به کاندیدهای کارگران ماهر خارجی در این قرعه کشی 706 بود.

جریان آموزش بین المللی

جریان بین المللی آموزش و پرورش (IES) مربوط به فارغ التحصیلان مانیتوبا با مهارت های مورد نیاز بازار کار این استان است. این جریان سه زیر شاخه دارد: مسیر اشتغال شغلی، مسیر کارآموزی فارق التحصیلان و مسیر کارآفرینی دانشجویی.

برنامه نامزدهای استان مانیتوبا طی قرعه کشی 12 سپتامبر 40 نامه مشاوره درخواست به کاندیدهای جریان آموزش بین المللی صادر کرد.

 

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط