20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

نصب تابلوهای تبلیغاتی در نوا اسکوشیا برای حمایت از مهاجران

نصب تابلوهای تبلیغاتی در نوا اسکوشیا با هدف بیان حقیقت در مورد مهاجرت

تابلوهای تبلیغاتی جدید در حوالی هالیفاکس، نوا اسکوشیا در حال تلاش برای بیان مزایای مهاجرت و داشتن دانشجویان بین المللی هستند تا در این راستا حقایق مهاجرت را مطرح کنند. این ابتکار عمل فقط دو هفته پس از انتشار تابلوهای تبلیغاتی با عنوان "نه به گسترش جمعیت مهاجران" در هالیفاکس، ونکوور، کلگری، تورنتو و رجینا ظاهر شد.

تابلو تبلیغاتی دیجیتالی که این هفته ظاهر شدند تحت حمایت مالی می باشند

این تبلیغات به سرعت توسط شرکتی که دارای نشانه­هایی در پاسخ به آنچه که آن را نقد عمومی "قریب به اتفاق" خوانده بود، حذف شد. 9 تابلو تبلیغاتی دیجیتالی که این هفته ظاهر شدند تحت حمایت مالی اتاق بازرگانی هالیفاکس، انجمن خدمات مهاجرت نوا اسکوشیا و EduNova و یک انجمن استانی ارائه دهنده آموزش و تعلیم، می­باشد.

تبلیغات جدید شامل این پنج پیام است

  • مهاجرت، اقتصاد، شغل و تنوع را بهبود می­بخشد.
  • 15000 دانشجو بین المللی بیش از 400،000،000 دلار به اقتصاد نوا اسکوشیا کمک می­کنند.
  • نوا اسکوشیا به دلیل مهاجرت در حال رشد است.
  • مهاجرت دنیای تجربه را به همراه می آورد.
  • مهاجرت ... نوعی قدرت ما است، این داستانی از ما است.

پاتریک سالیوان، ما به مردم نیاز داریم تا به نوا اسکوشیا مهاجرت کنند

پاتریک سالیوان، رئیس و مدیرعامل اتاق بازرگانی هالیفاکس، به CIC News گفت که تابلوهای تبلیغاتی جدید لزوماً پاسخی به تبلیغات قبلی ضد مهاجرت، که وی آنان را تبلیغات نادرست خواند، نیستند. در اینجا "مهاجرت گسترده" به کانادا وجود ندارد. بنابراین، ما احساس كرديم كه حقايق را بيرون آوريم وآنان را درست بیان كنيم. وی گفت: به روشی غیر سیاسی، ما می­خواستیم به ساکنان هالیفاکس و نوا اسکوشیا اطلاع دهیم که مهاجرت برای اقتصاد ما چقدر مهم است.

سالیوان: جمعیت نوا اسکوشیا در حال پیر شدن است

سالیوان خاطرنشان كرد: جمعیت نوا اسکوشیا در حال پیر شدن است و مهاجرت لازم است تا كارفرمایان در این استان كاركنان مورد نیاز خود را برای ماندن در شغل و مشاركت در اقتصاد داشته باشند. ما به افراد جدیدی نیاز داریم تا به نوا اسکوشیا بیایند و از مهاجرت آنها استقبال می­کنیم. اگر مهاجران حضور نداشته باشند، آن را به عنوان یک مشکل برای اقتصادمان می­بینیم. سالیوان گفت، پاسخ عمومی به بیلبوردهای جدید بسیار مثبت بوده است و خاطرنشان كرد كه در تبلیغات قبلی ضد مهاجرت چنین نبوده است. افراد زیادی به ما تبریک گفتند و از اکثر افراد پاسخ­های بسیار مثبتی دریافت کردیم.

افزایش مهاجرت به نوا اسکوشیا محور اصلی دولت استان است

سالیوان از حاشیه رویدادی در موزه مهاجرت کانادا، معروف به Pier 21، با CIC News صحبت کرد. این ساختمان در این موزه، در بندر هالیفاکس قرار دارد و قبلاً یک مرکز پردازش برای مهاجرانی بود که با کشتی از اروپا وارد کانادا می­شدند. از میلیون­ها کانادایی، صدها هزار نفر می­توانند اصل و نسب خود را به Pier 21 نشان دهند. سالیوان خاطرنشان کرد: بنابراین به نظر می­رسد این مکانی مناسب برای صحبت در مورد مزایای مثبت مهاجرت باشد. افزایش مهاجرت به نوا اسکوشیا محور اصلی دولت استان است که برای احیای جوامع و پر کردن شکاف­های کاری بسیار مهم می­دانند.

سال گذشته این تلاش­ها منجر به ثبت 5 هزار و 970 نفر از ساکنین دائمی جدید به نوا اسکوشیا شد که دفتر مهاجرت استان می­گوید احتمالاً این رقم امسال از این مقدار پیشی خواهد گرفت.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط