20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

انتاریو در ماه آگوست در راستای افزایش اشتغال قدم برداشته است

آمار کانادا گزارش می­دهد که اشتغال در کانادا در ماه آگوست به طور قابل توجهی افزایش یافته است. براساس بررسی نیروی کار StatsCan، در پنج استان کانادا شاهد افزایش دستاوردهای شغلی بودند، این در حالی است که دیگر بخش­های کشور میزان ثابتی داشته ­اند و همچنین سه بخش صنعتی از افزایش قابل توجهی بهره مند شده ­اند.

انتاریو: کار نیمه وقت در عمده فروشی و خرده فروشی

انتاریو ماه گذشته با افزایش 58،000 مشاغل جدید در ماه آگوست که همگی در کار پاره وقت هستند، بخش عمده ­ای از دستاوردهای شغلی کانادا را در ماه آگوست تولید کرد. میزان اشتغال در انتاریو در مقایسه با آگوست سال 2018، 250،000 افزایش یافته است، این رقم نسبت به سال گذشته 3.5 درصد افزایش داشته است.

برنامه نامزد مهاجران انتاریو (OINP) تعدادی گزینه­ی مهاجرتی را برای نیروی کار ماهر خارجی ارائه می­دهد. OINP دارای سه جریان است که به سیستم فدرال اکسپرس اینتر مرتبط هستند و معمولاً برای واجد شرایط بودن نیازی به پیشنهاد کار از یک کارفرمای انتاریو ندارند.

کبک: امور مالی، بیمه، املاک و مستغلات، اجاره و لیزینگ

نرخ اشتغال کبک برای ماه دوم پیاپی با 20،000 شغل جدید در ماه آگوست افزایش یافت، که اکثر این مشاغل در صنایع مالی، بیمه، املاک، اجاره و لیزینگ رخ می­دهد. نرخ بیکاری 4.7 درصد بوده است که کمترین میزان نرخ بیکاری در بین استان­های کانادا در ماه گذشته را دارد. در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، اشتغال 112 هزار نفر یا 2.6 درصد رشد داشته است.

نیروی کار خارجی علاقمند به مهاجرت به کبک ابتدا باید برای درخواست گواهی انتخاب کبک (CSQ) دعوت شوند. برنامه­های مهاجرت شامل برنامه تجربه کاری کبک (PEQ) است که برای افرادی که دارای شغل و تحصیل واجد شرایط در استان هستند، باز است و برنامه نیروی کار ماهر کبک (QSWP) نیز برای آنان باز می باشد.

منیتوبا: خدمات حرفه ای، علمی و فنی

در ماه آگوست تعداد افراد شاغل در منیتوبا 5200 نفر افزایش یافت که آمار کانادا اعلام کرد این نخستین افزایش قابل توجه استان در سال 2019 است. بخش خدمات حرفه ای، علمی و فنی استان بیشترین سود را از ماه گذشته با 5.5 درصد نسبت به ماه جولای و 8.5 درصد در مقایسه با آگوست 2018 کسب کرده است. نرخ بیکاری در منیتوبا با 5.6 درصد نسبتا بدون تغییر بوده است.

برنامه نامزدهای استانی منیتوبا (MPNP) مسیرهای معینی را برای نامزدهای واجد شرایط مهاجرت به استان ارائه می­دهد. نیروی کار خارجی با تجربه کاری مورد نیاز و ارتباطات خانوادگی با منیتوبا (از جمله معیارهای دیگر) ممکن است برای نیروی کار ماهر خارج از کشور MPNP  واجد شرایط باشند، که دارای جریان فرعی برای کسانی است که مشخصاتشان را در سیستم فدرال اکسپرس وارد کردند.

ساسکاچوان: صنایع ارائه دهنده خدمات مختلف

ساسکاچوان شاهد افزایش 2 هزار و 800 شغل در ماه گذشته بوده است که به پایین آوردن نرخ بیکاری به 5.1 درصد کمک کرده است. در مقایسه با آگوست سال 2018، با میزان 13000 شغل ارائه شده در تعدادی از صنایع در بخش ارائه خدمات، اشتغال در استان 2.2 درصد اشتغال افزایش یافته است.

نیوبرانزویک: اطلاعات، فرهنگ و تفریح

نیوبرانزویک با 2300 نفر، جمعیت بیشتری در مقایسه با جولای 2019 داشت. نرخ بیکاری در حدود 8.6 درصد باقی مانده است این درحالی است که صنعت اطلاعات، فرهنگ و تفریح در یک ماه نه درصد و در طی 12 ماه گذشته 22 درصد رشد داشته است.

از طریق برنامه انتخاباتی استانی نیوبرانزویک (NBPNP) روش­های مختلفی برای مهاجرت به نیوبرانزویک وجود دارد. از ماه جولای، ممکن است از افرادی که در ائتلاف ورود فدرال اکسپرس حضور دارند، بدون نیاز به اعمال اولین درخواست برای NBPNP، برای درخواست به نامزدی استانی از نیوبرانزویک دعوت شوند.

صنایع با بیشترین دستاوردهای اشتغال

در ماه آگوست 109000 شغل جدید در صنعت خدمات حرفه ای، علمی و فنی در مقایسه با آگوست 2018 وجود داشته است که این میزان 7.4 درصد افزایش داشته است. آمار کانادا اعلام کرد که این سریع ­ترین نرخ رشد در بین تمامی بخش ­های مهم صنعتی را داشته است.

میزان اشتغال در صنعت مالی، بیمه، املاک و مستغلات، اجاره و لیزینگ در ماه آگوست با رشد 22 هزار دستگاه افزایش یافته است که این رقم نسبت به سال گذشته به 46 هزار نفر یا 3.9 درصد افزایش یافته است. این صنعت بیشتر در انتاریو و کبک رشد داشته است. اشتغال خدمات آموزشی 35،000 یا 2.6٪ در مقایسه با سال گذشته، در کبک افزایش یافته است.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط