20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

هتل­ های معروف در سوئیس

 اگر در حال برنامه ریزی برای زندگی در سوئیس هستید، بسیاری از شهرها و مناظر زیبایی در سوئیس وجود دارد تا سبک زندگی سوئیس را پیدا کنید. هر چند که بیشتر افراد به دنبال زندگی در بهترین شهرهای سوئیس هستند، اما این نکته را فراموش نکنید که برخی از شهرهای بزرگ سوئیس به عنوان گران ترین شهرهای جهان شناخته می شوند.

هتل بدروتسز پالاس

هتل قصر بدروتسز در دامنه­ های کورویگلیا، از اسکی ­بازان و مسافرانی که به دنبال لذت بردن از شهر سنت موریتز سوئیس هستند، استقبال می­کند. اقامتگاه­ ها منظره ­ای چشمگیر از کوه­ ها ارائه می­دهند و به دکوراسیون سنتی مجهز شده ­اند. علاوه بر اقامت اتاق در اینجا، امکان استفاده از پیست اسکی یا پیاده روی (برای مدت اقامت دو شب پیاپی یا بیشتر) وجود دارد. حمل ­و نقل، دسترسی وای فای، صبحانه روزانه و موارد دیگر در صورت درخواست ارائه می­شود. این ملک همچنین دارای چندین غذاخوری است، از یک پیتزا فروشی معمولی تا رستوران­ هایی با غذاهای لذیذ وجود دارد. رستوران دیگری با نام پاتریزیر استوبن Patrizier Stuben) ) غذاهای ویژه سوئیسی در قدیمی­ ترین خانه روستایی این شهر سرو می­کند. برای کسانی که با بچه­ های کوچک مسافرت می­کنند، هتل قصر بدروتسز یک کلوپ سرپرستی بچه ­ها با زمین بازی در فضای باز و اسکیت روی یخ ارائه می­دهد و گشت و گذارهایی را مانند تورهایی با سورتمه­ سگ و پیاده روی برگزار می­کند.

هتل کارلتون

هتل کارلتون در سال 1913 ساخته و در سال 2007 کاملاً بازسازی شده است و در یکی از آفتابی ­ترین مناطق در شهر سنت موریتز سوئیس واقع شده است. سوییت­ ها دارای منظره­ ای زیبا از دریاچه سنت موریتز و دامنه ­های اطراف آن هستند و اقامتگاه ­ها مجهز به حمام­ های بزرگ و بالکن خصوصی (در بعضی موارد) می­باشد. همچنین به جز امکانات اسکی، دارای استخرهای سرپوشیده و فضای باز­، یک تراس آفتاب، یک سونا فنلاندی، شش اتاق درمانی و یک مرکز تناسب اندام است. کارکنان این هتل همچنین می­توانند فعالیت ­هایی مانند پرواز با بالگرد، اسب سواری و کالسکه، پاراگلایدر و کلاس­های آشپزی را برای مهمان­ها ترتیب دهند.

هتل آلپینا گستاد

هتل آلپینا گستاد واقع در میان کوه­ های آلپ که در حدود 95 مایل در شمال شرقی ژنو قرار دارد یکی دیگر از هتل ­های معروف است. در اینجا، سرآشپزها به سبک میشلن وعده ­های غذایی به یاد ماندنی را در دو رستوران، رستوران سومت و مگو فراهم می­کنند. همچنین یک انبار شراب با بیش از 1700 بطری و یک سالن سیگار با 50 نوع سیگار وجود دارد. این هتل دارای استخرهای سرپوشیده و روباز، منوی گسترده­ ای از خدمات، کلاس تناسب اندام و یک برنامه سلامتی جامع و یک باشگاه برای بچه ­ها است. از این گذشته، 56 اتاق و سوئیت ­های مهمان توسط صنعتگران محلی طراحی شده ­اند و تراس ­های خصوصی با چشم انداز پانوراما وجود دارد.

هتل د آنجلتر

اقامتگاه­ های هتل با دکوراسیون کلاسیک و کارهای هنری طراحی شده ­اند. امکانات اتاق شامل وای فای، تلویزیون­ و مینی بار، به علاوه شکلات ­های خانگی و میوه های تازه است. کارکنان این هتل مهمان­ نواز هستند و اصولا توانایی صحبت به چند زبان را دارند. از دیگر جنبه­ های هتل دِ آنجلتر که برجسته است شامل رستوران با منظره کوه ­هایی که کناردریاچه ژنو قرار دارد و سالن سیگار مکانی جذاب برای استراحت طرفداران سیگار، است. امکان اسکان حیوانات خانگی نیز با هزینه اضافی در این هتل وجود دارد.

هتل ویدر

هتل ویدر که در زوریخ قرار دارد، یک محل اقامت بی­نظیر است و دارای دکوراسیون تلفیقی از مدرن و قدیمی است. 49 اتاق و سوئیت این هتل دارای فضای داخلی سفید و سقف و تیرهای چوبی به همراه مینی بار، دستگاه اسپرسو ساز، وای فای و لامپ های LED کنار تخت خواب و چراغ ­های شب حساس به حرکت است. این ملک دارای رستوران آیرس است. علاوه بر این، صبحانه روزانه در نرخ اتاق گنجانده شده است. یک مرکز تناسب اندام 24 ساعته برای مسافران ارائه شده است. از دیگر ویژگی ­های در هتل ویدر می توان به کتابخانه، دارای کتاب­ هایی در مورد زوریخ، تاریخ، هنر و داستان و یک مرکز تجاری اشاره کرد. اما طبق گفته مهمانان اخیر، نکته برجسته این هتل کارکنان آن است. بازدیدکنندگان، کارمندان را استثنایی توصیف می­کنند (به خصوص دربان) و گفتند که ارادت به شغلشان باعث می­شود که اقامت آنها بسیار لذت بخش باشد.

هتل شوایزرهوف لوسرن

همه اتاق­ها به مرکز شهر نزدیک هستند یا در مجاورت دریاچه لوسرن قرار دارند و به تلویزیون صفحه تخت، مینی بار و دسترسی وای فای رایگان مجهز می­باشند. در سال 2014، هتل 101 اتاق و سوئیت مهمان را بازسازی کردند تا دارای پنجره ­های عایق صوتی باشد، اگرچه برخی از میهمانان اخیر هنوز هم از حضور نویزهای خارجی در طبقات پایین اشاره می­کنند و اگر به نویز حساس هستید، درخواست یک اتاق در طبقه بالاتر را داشته باشید.

هتل گراند كروننهوف

هتل تقریباً 6000 پا بالاتر از سطح دریا در دهکده کوهستانی پونترسینا واقع شده است و چشم اندازهای کوهستانی از قله ­های منطقه، یخچال ­های طبیعی، گل رزها در نزدیکی جنگل­ های سوئیس را به شما ارائه می­دهد. هتل (با قدمتی بیش از یک قرن) با معماری سبک باروک از نظر ظاهری کلاسیک است اما فضای داخلی آن ترکیبی از امکانات کلاسیک و قدیمی را ارائه می­دهد. اتاق­ ها در اینجا مجهز به وای فای، تلویزیون­ های صفحه تخت و بالکن خصوصی یا تراس هستند. درهتل می­توانید فعالیت­ های مختلف در فضای باز از جمله دوچرخه سواری در کوهستان و اسکی را انجام دهید. در همین حال، این ملک دارای سالن ورزشی با آموزش ورزش، خدمات زیبایی، درمان­ های سلامتی و استخر است. استخر با پنجره ­های مستقیما رو به کوه قرار دارد و همچنین یک استخر و غرفه مخصوص کودکان است. برای ناهارخوری، میهمانان می­توانند از سه رستوران، محل ویژه برای چای عصرانه استفاده کنند.

هتل 4فصل دس برگوس

هتل دس برگوس در کنار دریاچه ژنو قرار دارد و منظره ­های جادویی از منظره شهری و آب را نشان می­دهد. در هنگام اسکان، 115 اتاق و سوئیت در این هتل دارای سقف ­های بلند، پنجره­ های بزرگ، دسترسی رایگان به اینترنت و تلویزیون ­های صفحه تخت می­باشد. همچنین هتل دارای سالن ورزشی، رستوران و استخر است.

هتل آمنیا

هتل در کوه ­های آلپ سوئیس در شهر کوچک زرمات واقع در کوه معروف مطهرون واقع شده است. اقامتگاه­ ها مدرن هستند و دارای مبلمان چوبی براق و تلویزیون­ های صفحه تخت و قابلیت وای فای هستند. آمنیا دارای سالن بدنسازی، آبگرم درمانی، سونا فنلاندی، حمام ترکی، اتاق بخار، کالداریوم و اتاق بخار گل که با روغن ­های گل غنی شده است، می باشد. همچنین یک استخر سرپوشیده در فضای باز و گرداب وجود دارد که زیر قله مطهرون قرار دارد.

 هتل بورولاک

هتل بورولاک مشرف به کوه­های آلپ و دریاچه زوریخ است، بیش از 170 سال از میهمانان استقبال کرده است. اتاق­ ها و سوئیت ­های مهمان دارای مبلمان، حمام گرم ، مینی بار و پنجره ­های بزرگ که مشرف به زوریخ، حیاط این هتل است، می­باشد. این هتل همچنین شکلات ­های خونگی و یک گاراژ و تعمیرگاه اتومبیل، یک گل فروشی، یک بوتیک شراب، یک مرکز تناسب اندام در پشت بام و یک رستوران، در اختیار مسافران قرار می­دهد. خانواده­ ها و حیوانات خانگی در این هتل می­توانند حضور داشته باشند. متاسفانه، استخر و امکانات رفاهی بیشتری برای بچه­ ها در این هتل کمتر دیده می­شود.

هتل دولدر گرند

مکان­های اقامتی دولدر گرند دارای امکاناتی همچون مبلمان، دستگاه ­های قهوه در اتاق، تلویزیون­ های صفحه تخت، دسترسی به اینترنت بی­سیم است. همچنین دولدر گرند یک استخر سرپوشیده جالب غار مانند، خدمات پزشکی تخصصی، سالن ورزشی با تمرینات شخصی و کلاس­های بدن سازی و چهار تور مختلف در فضای بیرون به مسافران ارائه می­کند.

هتل کولم

این هتل در خیابان موریتز، سوئیس، در نزدیکی کوه پیزنیر (Piz Nair) واقع شده است. اتاق­ های هتل دارای پنجره­ های بزرگ با مناظر سنت موریتز دورف یا پیز نیر و مبلمان چوبی با پارچه­ های رنگی پاستلی است. اقامتگاه ­های به روز شده شامل بالگردهایی مانند بالکن­ های خصوصی و سالن­ های بزرگ است. (دسترسی رایگان به اینترنت در کلیه اتاق ­ها وجود دارد.) هفت رستوران و پنج بار در محل، از جمله یک پیتزا فروشی با پیتزاهای خوشمزه وجود دارد. تفریح ­های زمستانی شامل اسکی، ورزش ­های یخی سنتی است، در حالی که تابستان ­ها را می­توان برای گلف، کوهنوردی یا دوچرخه کوهستان گذراند.

هتل سوورتا هاوس

سوورتا هاوس که در شهر تفریحی دیدنی سنت موریتز سوئیس قرار دارد ،بخاطر اسکی در زمستان و مناظر آن، گلف و پیاده ­روی در تابستان محبوبیت زیادی برای مسافرانی دارد. این ملک دارای تعداد زیادی امکانات رفاهی در محل، از جمله استخر، دو سونا، سالن بدنسازی و آبگرم است. مکان ­های اقامتی در هتل با طرح ­های زیبا و کلاسیک تزئین شده ­اند. کلیه قیمت ­های اتاق دسترسی وای فای ، یک برنامه وعده غذایی و دسترسی به محل اسکی هتل و باشگاه ورزشی را شامل می­شود. سوورتا هاوس، همچنین با یک باشگاه بچه ­ها و کودکان را با هنر و صنایع دستی، بازی­ها و موارد دیگر سرگرم می­کند.

هتل بیو ریوج پالاس

این ملک در امتداد ساحل دریاچه ژنو در لوزان واقع شده است و مشرف به کوه­ هایی است که در کنار دریاچه فرانسه واقع شده ­اند، است. اتاق ­ها به سبک قدیمی تزئین شده­ اند اما با امکانات مدرن مانند دسترسی رایگان وای فای و وان­ های جکوزی و همچنین یک استخر روباز با منظره دریاچه نیز وجود دارد. با این وجود چشمگیرترین ویژگی ­های این اقامتگاه رستوران ­هایش است.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط