20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

رند پاول مانع تصویب صندوق جبران خسارت 11 سپتامبر شد

سناتور رند پاول روز چهارشنبه از تلاش دموکرات ها برای تصویب تمدید صندوق جبران خسارت 11 سپتامبر جلو گیری کرد.

سناتور كیرستن گیلیبرند تلاش كرد تا رضایت مجلس سنا را برای تصویب لایحه مجلس جلب کند ، كه به اعتبار مجدد بودجه تا سال 2090 مالی کمک خواهد کرد.

اما پاول با اعتراض به رشد بدهی کشور، بیان کرد که هزینه های جدید باید با کاهش سایر هزینه ها جبران شود.

سخنان رند پاول

وی گفت: مدتهاست که احساس من این است که ما باید به بدهی های کلان خود در کشور رسیدگی کنیم و بنابراین هر هزینه جدید با کاهش هزینه های کم ارزش تر جبران می شود.

وی افزود که اگر لایحه مجلس در مجلس سنا برای رأی آورده شود ، وی قصد دارد اصلاحیه ای را ارائه دهد و برای این این مساله تا آن زمان اعتراض خواهد کرد.

سخنگوی پاول بعداً به هیل گفت كه پاول "مانع كاری نمی شود" ، و افزود كه وی صرفاً به دنبال پرداخت بدهی های کشور است.

واکنش مجلس سنا به سخنان رند پاول

سخنگوی مجلس گفت: "مانند هر لایحه ، سناتور پاول همیشه معتقد است که باید هزینه ها پرداخت شوند. سناتور پاول فقط اصلاحاتی را ارائه می کند که سایر سناتورها از آن حمایت می کنند.

طبق قوانین سنا ، هر سناتور می تواند برای تصویب یک لایحه یا قطعنامه تلاش کند ، که نیاز به امضای کل اعضای حاظر در مجلس سنا دارد ، اما یک سناتور نیز می تواند این درخواست را مسدود کند.

پس از اعتراض پاول ، گلیبرند اظهار داشت که وی در تصمیم خود بسیار ناامید شده است و افزود:این ها از بازی های سیاست می باشد. وی افزود: من بسیار ناراحتم كه همكارم به این لایحه ناامید شده .

با این وجود، سنا پیش بینی می کند که پیش از تمام شدن تابستان در 2  آگوست این لایحه را تصویب می کنند.

رهبر اکثریت میچ مک کانل این هفته لایحه مجلس را به تقویم سنا پیگیری کرد و راهی را برای او فراهم کرد تا این مساله را برای رای گیری فراهم کند. مک کانل پس از ملاقات با اولین پاسخ دهندگان 11 سپتامبر گفت که برنامه وی برای مطرح کردن این لایحه قبل از تمام شدن تابستان است.

وی گفت: ما می خواهیم قبل از تمام شدن ماه اوت ، این مساله را قانونی کنیم.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط