20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

ترامپ تضمین می کند که شهروندان مهاجر از منافع عمومی آمریکا سوء استفاده نکنند

اگر قصد مهاجرت به آمریکا دارید، بد نیست بدانید که رئیس جمهور دونالد ترامپ میگوید: برای محافظت از منافع شهروندان آمریکایی ، مهاجران باید از نظر مالی خودکفا باشند لذا برای محافظت از منابع عمومی، دولت در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که افراد غیر امریکایی در این کشور خودکفا هستند و فشار بر منابع عمومی نیست.

در همین رابطه از ورود  اتباع خارجی به ایالات متحده که به احتمال زیاد به بار عمومی تبدیل می شوند، جلوگیری خواهند شد و تطبیق وضعیت مهاجرت آن‌ها انجام  نخواهد شد.(پرزیدنت ترامپ این قانون دیرینه را برای جلوگیری از وابستگی اتباع خارجی به برنامه های منافع عمومی امریکا را اجرا می کند).

لذا قانون مهاجرت و ملیت روشن می كند كه كسانی كه به دنبال آمدن به ایالات متحده هستند، نمی توانند برای سالهای طولانی بارعمومی باشند. این قانون واضح و روشن برای سال های زیادی غیرقابل اجرا بود و تحمیل بارهای سنگینی برمالیات دهندگان آمریکایی به همراه داشت.اما اکنون بالاخره از قانون اتهام بارعمومی استفاده می شود.

تصویب قانون

دولت ترامپ یک قانون نهایی را منتشر می کند که از مالیات دهندگان آمریکایی محافظت می کند ،دولت میگوید: شبکه تأمین اجتماعی ما فقط برای آمریکایی هایی که آسیب پذیرهستند و محافظت از قانون را بر عهده دارند، اعمال خواهد شد.

 لذا این اقدام به تضمین این مساله کمک خواهد کرد که اگر خارجی‌ ها بخواهند وارد ایالات ‌متحده شوند یا در ایالات ‌متحده بمانند، باید از خودشان حمایت کنند و فقط  بر منافع عمومی تکیه نکنند.(بیگانه ‌ای که منافع عمومی را دربیشتر از حد مشخص دریافت می‌کند به عنوان بار عمومی شناخته می‌شود)

نادیده گرفتن خودکفایی

دولت میگوید: خودکفایی مدتهاست که یک اصل اساسی در قوانین مهاجرت ملت ما بوده است که از حمایت گسترده ای نیز برخوردار بوده است و اتهام بارعمومی بیش از 100 سال است که بخشی از قانون مهاجرت در ایالات متحده بوده و به عنوان زمینه عدم پذیرش محسوب می شود.

در همین رابطه رئیس جمهور بیل کلینتون در سال 1996 دو لایحه دو طرفه را امضا کرد و به تصویب کنگره رسید تا به جلوگیری از سوء استفاده اتباع خارجی از منافع عمومی آمریکا کمک کند. این قانون شامل مسئولیت شخصی ، فرصت آشتی در کار، قانون اصلاح مهاجرت غیرقانونی و قانون مسئولیت مهاجرت بود.

همانطور که آن زمان در کنگره ثابت و مشخص شد ،که این سیاست ملی ایالات متحده است که اتباع خارجی را وادار کند که برای تأمین نیازهای خود به منابع عمومی وابسته نباشند.

از همین رو و در طی یک نظرسنجی آمریکایی های زیادی موافق هستند افرادی که به کشورشان می آیند، باید خودکفا باشند ، 73 درصد موافق این هستند که مهاجران را مجبور به پشتیبانی مالی از خود کنند.

ارائه امنیت شبکه اجتماعی

 دولت بیان میکند که ما باید اطمینان حاصل کنیم که مهاجران از برنامه های منافع عمومی خود سوء استفاده نکنند تا شبکه امنیت اجتماعی مورد نیاز آمریکایی های آسیب پذیر را به خطر بیندازند.

همچنین دولت اذعان دارد که تعداد زیادی از مهاجران و خانواده های آنها از مزایای عمومی سخاوتمندانه ما استفاده کرده اند، منابع محدودی که رفاه آمریکایی های آسیب پذیر را در برمیگیرد.

در اخر توجه شمار را به بخشی از امار اعلام شده توسط دولت جلب میکنم

  • تعدا 78 دردصد از خانواده های غیرشهروند آمریکا و با تحصیلات متوسطه ،قادربه استفاده از حداقل یک برنامه رفاهی خواهند بود.
  • 58درصد از کل خانوارها که  دارای یک سرپرست غیرآمریکایی هستند ، حداقل از یک برنامه رفاهی استفاده نمایند.
  • نیمی از کل خانواده هایی که دارای حداقل یک سرپرست غیرشهروندی هستند قادر خواهند بود از برنامه درمانی استفاده نمایند.
دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط