20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

ایالات متحده از مصاحبه اجباری برای ویزای خاص چشم ­پوشی خواهد کرد

هدف این طرح کاهش زمان­ های نوبت ­دهی برای تمدید ویزا و بهبود خدمات به مشتریان در سراسر هند است .

ایالات متحده در تلاش است تا روند درخواست ویزا را برای اتباع هندی کوتاه ­تر کند و از اول سپتامبر، برخی متقاضیان می­ توانند از درخواست مصاحبه اجباری چشم ­پوشی کنند. کنسولگری ایالات متحده در ارتباط با انجمن­ های آژانس ­های مسافرتی گفت: این طرح با هدف کاهش زمان نوبت ­دهی برای تمدید ویزا و بهبود خدمات به مشتری برای متقاضیان ویزا در سراسر هند انجام می­شود.

متقاضیان تجدید ویزای آمریکا (با توجه به شرایط خاص)، کودکان زیر 14 سال و شهروند ارشد بالاتر از 79 سال در صورت درخواست ویزا آمریکا از ماه آینده، می­توانند واجد شرایط برای چشم ­پوشی مصاحبه اجباری باشند. کنسولگری ایالات متحده و VFS Global، که درخواست­ های ویزای آمریکا در هند را بررسی می­کنند، تا چهارشنبه به ایمیل مربوط به نظرات پاسخ نخواهند داد.

اول سپتامبر زمان شروع تعیین تاریخ ملاقات

کنسولگری ایالات متحده در ارتباطات خود اظهار داشت که از اول سپتامبر، متقاضیان واجد شرایط باید تاریخ ملاقات را تعیین کنند تا گذرنامه و موارد ویزای خود را در یکی از 11 مکان در کشور خود ارائه کنند. یک کارمند مرکز درخواست ویزا قبل از پذیرش درخواست تحویل مدارک به سفارت یا کنسولگری ایالات متحده، فهرست بررسی اسناد را بررسی می­کند. متقاضیان طی هفت تا ده روز کاری بعد از تحویل مدارک، تصمیم گرفته شده، در مورد پرونده خود را دریافت می­کنند. کنسولگری این موضوع را بیان کرد که ممکن است مواردی وجود داشته باشد که متقاضی باید برای مصاحبه حاضر شود. "اگر متقاضی ملزم به مصاحبه شود، باید به مرکزی که برای فرآیند چشم ­پوشی مصاحبه انتخاب شده است، حضور داشته باشد." وی گفت: "پس از ارائه مدارك، انتقال پرونده ­ها بین مراکز امكان پذیر نیست. متقاضیانی که باید برای مصاحبه حضور یابند، درمورد نحوه ادامه کار مطلع خواهند شد. "

مراکز درخواست ویزای آمریکا

مراکز درخواست ویزای آمریکا در,New Delhi, Mumbai, Chennai, Kolkata, Hyderabad Kochi, Chandigarh, Jalandhar, Pune, Ahmedabad است. سهم ایالات متحده از بازار جهانی مسافرت­های طولانی مدت چهار ساله از بالاترین سطح قبلی خود یعنی 13.7٪ در سال 2015، در سال 2018 به 11.7٪ کاهش یافته است. کاهش سهم بازار نشانگر خسارت 14 میلیون بازدید کننده بین المللی در اقتصاد ایالات متحده ، 59 میلیارد دلار در هزینه مسافر بین المللی و 120،000 شغل است.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط