20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

کاخ سفید در میان توئیت های نژادپرستانه ، لایحه ای درباره ی مهاجرت را اعلام کرد

کاخ سفید روز سه شنبه اعلام کرد که یک لایحه مهاجرت 620 صفحه ای تهیه کرده است و 10 سناتور جمهوری خواه را برای حمایت از این اقدام ، فرا خوانده است.

میلیون ها نفر در حال حاضر در کشور آمریکا به طور غیرقانونی زندگی می کنند و در میان آن ها جوانان بیشترین آمار را دارند و این در حالی است که با آن ها برخورد قانونی نکرده اند.

سخنان کوشنر در جلسه کابینه

کوشنر در جلسه کابینه که در آن جزئیات این برنامه را به اشتراک گذاشت ، گفت: "در واشنگتن ، بسیاری از مردم خیلی سریع مخالفت خود را با این لایحه مهاجرتی اعلام می کنند اما برای ما بسیار مهم است که به عنوان یک دولت نظر خود را بیان کنیم و ما این کار را با جزئیات بیشتر انجام خواهیم داد و از بیان آن هیچ ترسی نداریم زیرا این لایحه می تواند یک پیشنهاد خیلی خوب برای آمریکا باشد.

فشار برای لایحه مهاجرت جدید فقط چند روز پس از این که ترامپ با توئیت خود مبنی بر این که چهار عضو غیر سفید پوست کنگره باید به رفع مکان های کاملاً خراب و جنایتی که از آنجا آمده اند ، کمک کنند. این چهار عضو شهروند آمریکایی هستند و سه نفر از این چهار نفر در ایالات متحده متولد شده اند.

اما کوشنر گفت که این همچنان در اولویت قرار دارد و باید مورد بحث واقع شود. وی گفت: دولت ترامپ علیرغم آنچه بعضی ها می گویند ، به مهاجرت ایمن و قانونی اعتقاد دارد و مخالف مهاجرت غیرقانونی و تصادفی است. در طول جلسه کابینه ، ترامپ حمایت خود را از پشت پرده رهبری کوشنر انداخت.

ترامپ گفت: کشور ما واقعاً شکاف مهاجرتی زیادی دارد و سیستم فعلی را بسیار پیچیده خوانده است. این مقام  بالای آمریکا گفته است که: این لایحه، که معرفی نشده ، با مشورت با حدود 25 دفتر مجلس سنا جمهوری خواه و تعداد انگشت شماری از نمایندگان مجلس تهیه شده است.

این مقام ارشد دولت گفت: این روند شامل اضافه کردن مواردی دیگر ، بیرون بردن مهاجران غیر قانونی و بهتر کردن موضوع زبان است.

این مقام گفت: اکنون ما در جایی هستیم که احساس می کنیم این لایحه کاملاً درست است و هنوز مشخص نیست این لایحه را چه زمان و چگونه در قانون ثبت می کنند و مقامات قصد داشتند روز سه‌ شنبه با رهبر اکثریت سنا دیدار کنند و کوین مک کارتی ، رهبر اقلیت مجلس آن جلسه را به تعویق انداخت.

مک کان اعلام کرده است که هرگونه تلاش عمده مهاجرتی باید دو طرفه باشد

مک کان اعلام کرده است که هرگونه تلاش عمده مهاجرتی باید دو طرفه باشد، اما دموکرات ها بعید است موافقت کنند که اقدامات امنیتی مرزی را بدون هیچ نوع حمایت برای دریمرها، که به صورت غیرقانونی کودکان و 11 میلیون نفر سن بالا به کشور آورده شده ، موافقت کنند.

بی اعتمادی بین کاخ سفید و دموکرات ها

بی اعتمادی بین کاخ سفید و دموکرات ها در بالاترین نقطه ممکن قرار دارد. این بی اعتمادی در حالی صورت گرفته که دولت بخاطر رسیدگی به کودکان مهاجران بازداشت شده ، حمایت از تعویض برنامه ریزی شده برای مهاجرت و دفاع از اظهارات نژادپرستانه رئیس جمهور در مورد چندین قانون گذار پیشرو مورد انتقاد قرار می گیرد.

اما لزوما حمایت از دموکرات ها هدف رئیس جمهور نیست. مقامات کاخ سفید چالش های حمایت از دموکرات ها را به رسمیت می شناسند ، اما یک مقام ارشد دولت گفت که بخشی از هدف متحد کردن جناح های کلیدی برای مسیری رو به جلو است.

حامیان می گویند که باید به جمهوری خواهان نیز چیزی برای انتخابات سال 2020 داد و ترامپ در جلسه کابینه گفت که اگر تصویب نشود ، این یک موضوع مبارزات انتخاباتی خواهد بود.

مقام ارشد دولت از حمایت خود در گروه های محافظه کار و صاحب نظران ، از جمله راش لیمباگ و لورا اینگراهام حمایت کرده است. وی گفته است که آنها می توانند با بیست و پنج دفتر مجلس سنا و ده ها دفتر خانه کار کنند.

پیشنهاد آر جی هیومن در مورد قانون مهاجرتی

آر جی هیومن، مدیر روابط دولتی در فایر ، که طرفدار قانون مهاجرتی قوی تر است ، گفت: در حالی که این طرح تغییر و تحقق هرگونه نیاز را ایجاد نمی کند و هر وعده انتخاباتی را برآورده نمی کند ، کشور را در پیشبرد افراط گرایی مهاجرت دموکرات پیشرو می کند اجرای این طرح شامل یک سیستم مهاجرت قانونی به روز شده است که جایگزین اجازه ورود به کارگران کم مهارت با یک سیستم مبتنی بر شایستگی می شود که مهاجران را با مهارت های ویژه در اولویت قرار می دهد. همچنین امنیت مرزها را تقویت می کند ، اجرای داخلی را افزایش می دهد و رویه پناهندگی را سخت تر می کند.

این پیشنهاد همچنین شامل اجرا یک برنامه تأیید اشتغال فدرال در سراسر کشور ، معروف به E Verify  است، برنامه فدرال برای بررسی اینکه آیا کارمندان جدید مجاز به کار هستند در حال بررسی این موضوع هستند. گروه های محافظه کار مدت هاست که به این برنامه فشار می آورند ، اما مشاغل بزرگ علیه آن لابی کرده اند و ممکن است در حال تغییر باشد.

اتاق بازرگانی ایالات متحده که در زمان دولت بوش و اوباما ، کنگره را علیه یک دستورالعمل ملی E Verify تأیید کرد ، از آن زمان تا زمانی که شامل یک پیشنهاد کارگر مهمان بهبود یافته است ، از این ایده استقبال کرده است. انجمن ملی تولید کنندگان همچنین از سیستم تأیید اشتغال اجباری مانند E-Verify پشتیبانی می کند.

این مقام گفت: معمولا مردمان واشنگتن فکر می کنند که مهاجرت 25 سال است که زندگی آن ها را آزار دهنده کرده است.

این مقام معتقد است كه هدف این سند این بوده كه ببینیم آیا می توانیم جمهوری خواهان را در پیرامون یک دیگر متحد كنیم. این مقام مسئول به آسانی اعتراف کرد که کاخ سفید می تواند این مسئله را کنار بگذارد و اصلاً هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و این موضوعی خواهد بود که ما در طول انتخابات در مورد آن صحبت خواهیم کرد ، اما  این خواسته ای است که رئیس جمهور می خواهد که در کارنامه اش باشد و می گوید که این همان چیزی است که من برای آن به سرکار آمده ام.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط