20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

خبر خوب برای متقاضیان ویزای توریستی؛ مرزهای کانادا به روی گردشگران بازگشایی شد

دولت کانادا سرانجام پس از گذشت حدودا 2 سال از شیوع ویروس کرونا، در تاریخ 7 سپتامبر 2021 مرزهای این کشور را به روی گردشگران سراسر دنیا بازگشایی کرد. طبق ضوابط جدیدی که وضع شده است فقط توریست‌هایی می‌توانند به کانادا سفر کنند که هر 2 دوز یکی از 4 واکسن مورد تایید کانادا (فایزر، مدرنا، آستارازنکا و جانسون اند جانسون) را تزریق کرده باشند و حداقل 2 هفته از دریافت آخرین دوز واکسن‌شان گذشته باشد.

همچنین افراد دارای ویزای کار یا ویزای تحصیلی و یا افرادی که دلایل ضروری برای ورود به کانادا را دارند، می‌توانند وارد خاک این کشور شوند. این افراد حتی اگر به صورت کامل هم واکسینه نشده باشند، این امکان را دارند که وارد کانادا شوند اما باید در بدو ورود 14 روز قرنطینه خانگی را طی نمایند. همچنین دیگر نیازی به قرنطینه 3 روزه در هتل نخواهند داشت.

برای کودکان واکسینه نشده زیر 12 سال که همراه با والدین واکسینه شده خود وارد کانادا می‌شوند،  احتیاجی به قرنطینه نخواهد بود اما فرزندان بالای 12 سال همچنان باید قرنطینه شوند و در هنگام ورود و همچنین 8 روز پس از ورود تست PCR انجام دهند.

مسافران باید اطلاعات سفر، مدارک پزشکی و واکسیناسیون و تست منفی PCR خود را 72 ساعت قبل از ورود به کشور کانادا، در اپلیکیشن Arrive CAN به زبان انگلیسی یا فرانسه به ثبت برسانند.

دولت کانادا ابتدا در 9 آگوست 2021 مرزهای خود را به روی گردشگران و شهروندان آمریکایی که واکسینه شده بودند، باز و اجازه ورود آنها را به کانادا صادر کرد. این اولین قدم دولت کانادا برای بازگشایی مرزها برای گردشگران واکسینه شده بود. در قدم بعدی که در خبرهای قبلی هم اعلام شده بود، از تاریخ 7 سپتامبر 2021 مرزهای کانادا به روی گردشگران واکسینه شده سراسر دنیا باز شد.

لازم به ذکر است که پروازهای بین‌المللی فقط اجازه ورود به 9 فرودگاه کانادا را دارند که شامل موارد زیر است:

  • فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو
  • فرودگاه بین‌المللی مونترال ترودو
  • فرودگاه بین‌المللی ونکوور
  • فرودگاه بین‌المللی کلگری
  • فرودگاه بین‌المللی هالیفاکس استانفیلد
  • فرودگاه بین‌المللی ژان لساژ کبک
  • فرودگاه بین‌المللی اتاوا مکدونالد کارتیه
  • فرودگاه بین‌المللی وینیبگ جیمز آرمسترانگ ریچاردسون
  • فرودگاه بین‌المللی ادمونتون

علاوه بر این پروازها از کشور هند حداقل تا 21 سپتامبر و پروازهای مراکش تا 29 سپتامبر ممنوع خواهد بود. کسانی که از هند یا مراکش قصد سفر به کانادا را دارند باید از طریق یک کشور ثالث اقدام نمایند و آزمایشات و تست کرونا را تا 72 ساعت قبل از عزیمت آخرین پرواز به کانادا انجام دهند.

 

موسسه حامی مهاجر در زمینه ویزای توریستی کانادا، ویزای تحصیلی کانادا و اکسپرس اینتری به متقاضیان عزیز خدمات ارائه می‌نمایند. جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعت بیشتر می‌توانید با کارشناسان و مشاوران حامی مهاجر با شماره 02148406 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 1 | کل دیدگاه های تایید شده: 1
ناشناس
آیا با توجه به کاهش پیک کرونا در ایران، مدت زمان بررسی پرونده‌ها از ۶۸۶ روز! کاهش پیدا خواهد کرد؟
کارشناس حامی مهاجر

درود بر شما

قطعا کاهش پیدا خواهد کرد.

مقالات مرتبط