20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

سفر ایرانیان به ترکیه بدون نیاز به ارائه تست pcr

طبق بخشنامه‌ای که در تاریخ 14 نوامبر 2021 توسط شرکت ترکیش ایرلاین صادر شده است، شهروندان ایرانی که از روز دوشنبه 15 نوامبر (24 آبان 1400) قصد سفر از ایران به مقصد ترکیه را دارند، در صورتی که دو دوز کامل واکسن‌های مورد تایید سازمان بهداشت جهانی دریافت کرده باشند و از دریافت آخرین دوز واکسن آنها 14 روز گذشته باشد، می‌توانند بدون نیاز به ارائه تست PCR و فقط با ارائه کارت واکسیناسیون معتبر وارد خاک ترکیه شوند.

به روز رسانی خبر

طبق خبرهای جدید شرکت‌های هواپیمایی معراج، ایران ایر تور، قشم ایر، پگاسوس و سان اکسپرس نیز مسافران ایرانی دارای کارت واکسیناسیون معتبر را بدون نیاز به انجام تست کرونا به ترکیه می‌برند.

کارت واکسیناسیون معتبر

کارت واکسیناسیون باید به زبان انگلیسی و دارای QR CODE باشد. مسافران در صورت عدم ارائه کارت واکسیناسیون معتبر، ملزم به ارائه تست PCR منفی تا حداکثر 72 ساعت قبل از ورود به خاک ترکیه خواهند بود.

نحوه دریافت کارت واکسیناسیون دیجیتال

افرادی که هر دو دوز واکسن خود را دریافت کرده باشند، می‌توانند جهت دریافت کارت واکسن دیجیتال خود به آدرس اینترنتی وب سایت کارت دیجیتال واکسن دوزبانه مراجعه نمایند. کارت واکسن به صورت دو زبانه (فارسی و انگلیسی) می‌باشد و افرادی که قصد سفر دارند، باید اطلاعاتی نظیر نام و نام خانوادگی به صورت انگلیسی و شماره گذرنامه مطابق با اطلاعات مندرج در پاسپورت، کد ملی، تاریخ تولد، نام پدر و شماره تماسی که متعلق به خود فرد باشد را ارائه دهند.

پس از تکمیل فرم ثبت درخواست کارت واکسن، یک کد تاییدیه برای شخص متقاضی ارسال می‌شود و پس از تایید کد، کارت واکسیناسیون دیجیتال حاوی QR CODE برای فرد ارسال می‌شود.

واکسن‌های معتبر مورد تایید سازمان بهداشت جهانی

واکسن‌هایی که تا کنون مورد تایید سازمان بهداشت جهانی قرار گرفته است، موارد زیر می‌باشد:

  • فایزر
  • مدرنا
  • استرازنکا
  • جانسون
  • سینوفارم
  • سینوواک

موسسه حامی مهاجر ارائه دهنده انواع تورهای توریستی ترکیه، تور سفارتی آمریکا در ترکیه و تور انگشت‌نگاری کانادا در ترکیه است. جهت خرید تور بلک فرایدی ترکیه می‌توانید از طریق شماره 02148406 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 1 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط