20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

دعوت 995 نفر از شرکت‌کنندگان قرعه‌کشی pnp توسط انتاریو

انتاریوی کانادا از دانشجویان بین‌المللی و نیروی کار ماهر خارجی با مشخصات سیستم EOI انتاریو دعوت کرد تا قدم برای در جهت مهاجرت به کانادا را بردارند. انتاریو در دور جدید ارسال دعوتنامه‌ها در 21 سپتامبر، 995 نفر را برای درخواست نامزدی استانی کانادا دعوت کرد.

از مجموع دعوت‌شدگان 406 نفر به این منظور دعوت شده‌اند تا شاید واجد شرایط جریان کار خارجی باشند. این نامزدها حداقل به نمره 37 نیاز دارند. این برنامه یک قرعه‌کشی عمومی بوده است و هیچ شغل خاص و هیچ شرایط مکانی خاصی برای شرکت در این قرعه‌کشی وجود نداشته است.

523 نفر دیگر برای درخواست نامزدی در قرعه‌کشی از طریق جریان دانشجوی بین‌المللی دعوت شده‌اند. این داوطلبان برای دعوت شده، باید حداقل نمره 61 را دز سیستم EOI داشته باشند.

برنامه مهاجرت استانی انتاریو (OINP) همچنین 66 دعوتنامه برای نامزدهای مهاجرتی که برای برنامه مهاجرت خلبانی منطقه‌ای ثبت‌نام کرده بودند و واجد شراط پیشنهادی کارفرمایان بودند، صادر کرده است. از این تعداد دعوتنامه‌ها 36 مورد برای نیروی کار خارجی و 30 مورد برای دانشجویان بین‌المللی صادر شده است.

جریان نیروی کار خارجی انتاریو در قالب پیشنهاد کارفرمایان برای جذب نیروی کار خارجی آزاد است و الزاما متقاضیان نیاز نیست از داخل کانادا درخواست دهند و در کانادا پرونده خود را پیگیری کنند. داوطلبان برای واجد شرایط بودن باید معادل 2 سال سابقه کار حرفه‌ای در یک شغل را داشته باشند و همچنین پیشنهاد شغلی از طرف یک کارفرما در انتاریو را داشته باشند و سایر معیارهای مهاجرت استانی را نیز دارا باشند.

کسانی که می‌خواهند در برنامه نامزدی استانی (PNP) درخواست خود را ثبت کنند، باید یک پنل کاربری در سیستم EOI در وب سایت انتاریو ثبت کنند و مشخصات خود را وارد کنند. پس از ثبت و ارسال مشخصات، متقاضی وارد EOI می‌شود و بر اساس اطلاعاتی که ارسال کرده است، نمره دریافت می‌کند.

جریان دانشجویی بین‌المللی نیز تحت دسته پیشنهادی از سوی کارفرمایان قرار می‌گیرد و دعوت دانشجویان بین‌المللی از طرف کارفرمایان آزاد است و نیازی نیست که متقاضیان از داخل کانادا درخواست خود را ثبت و پرونده خود را پیگیری کنند.

برای واجد شرایط بودن در این برنامه، داوطلبان باید یک دوره را در یک موسسه آموزشی معین کانادایی گذارنده باشند و یک پیشنهاد شغلی مطابق شرایط انتاریو داشته باشند و سایر معیارهای برنامه مهاجرتی استانی را نیز دارا باشند. متقاضیان برای ثبت درخواست و دریافت دعوتنامه در این برنامه نیز باید یک پنل کاربری در سیستم EOI در سایت انتاریو ایجاد کنند و مشخصات خود را وارد کنند تا وارد استخر EOI شوند و طبق اطلاعاتی که ارسال کرده‌اند نمره دریافت می‌کنند.

سیستم امتیاز دهید OINP با توجه به هدف مهاجرتی متقاضی متفاوتی است. به غیر از سطح مهارت و تجربه کاری، دستمز، تحصیلات، توانیایی زبان رسمی و منطقه‌ای که در آن تحصیل یا کار می‌کنید نیز در نظر گرفته می‌شود. این برنامه همچنین 10 امتیاز را به تشخیص خود، برای پاسخگویی به نیازهای بازار کار اختصاص می‌دهد.

برای دریافت آخرین اخبار مهاجرتی می‌توانید پیج حامی مهاجر را در اینستاگرام دنبال نمایید. همچنین می‌توانید در خصوص دریافت هرگونه مشاوره در زمینه کانادا مثل مشاوره تحصیلی کانادا و مشاوره اکسپرس اینتری با شماره 02148406 تماس حاصل فرمایید و از خدمات موسسه حامی مهاجر بهره‌مند شوید.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط