20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

جاستین ترودو خواستار سخت گیری کمتر برای صدور ویزای موقت کانادا شد

جاستین ترودو نخست وزیر کشور کانادا، خواستار رویکرد ملایم‌تر در بررسی درخواست‌های ویزای توریستی شد. او اعلام کرد که سیستم مهاجرتی این کشور را تشویق به برخورد بهتر در صدور ویزای موقت کانادا خواهد کرد.

ترودو در روز جمعه مورخ 10 فوریه (21 بهمن ماه)، در گفتگو با دانشجویان دانشگاه الگون کویین در اتاوا گفت که در تلاش است تا سیستم مهاجرتی کانادا عملکرد بهتری در زمینه صدور ویزای موقت داشته باشد. اگر افراد به دلایلی مانند خانواده قصد آمدن به کانادا را داشته باشند، معمولا مقامات نگران می‌شوند که افراد به کشور بیایند و بمانند.

نخست وزیر کانادا: سختگیری را برای صدور ویزای تحصیلی و توریستی کمتر کنید

جاستین ترودو عنوان کرد که از وزارت مهاجرت کانادا خواسته تا کمتر رویکرد تدافعی نسبت به صدور ویزا داشته باشند و قصد دارد تا نگاه‌ها را نسبت به مهاجرت و ورود مردم به کانادا بهبود ببخشد.

نکته دیگری که ترودو به آن اشاره نمود، کمبود نیروی کار به خصوص در صنعت ساخت و ساز مسکن است و او قصد دارد این مشکل را با جذب افراد بیشتر حل کند.

برای آگاهی از اخبار مهم مهاجرت و ویزا، وب سایت حامی مهاجر (متخصص در زمینه ویزا) و شبکه‌های اجتماعی این موسسه را دنبال کرده و در صورت داشتن نیاز به مشاوره تخصصی و کسب اطلاعات برای ویزای توریستی و تحصیلی کانادا و مشاوره اکسپرس اینتری، از طریق شماره 02148000957 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0