20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

خبر خوب درباره اقامت ایرانیان در کانادا

کانادا روند اقامت ایرانیان را تسهیل می‌کند. طبق تصمیم‌گیری دولت کشور کانادا، ایرانیانی که قصد تمدید اقامت موقت خود را دارند، از اول مارس 2023 (10 اسفند ماه) می‌توانند برای مجوز تحصیل، ویزای کار موقت یا پیوستن به خانواده خود درخواست دهند. همانطور که گفته شد این موضوع بیشتر برای کسانی صدق می‌کند که اقامت موقت کشور کانادا را دارند.

خبر خوب درباره اقامت ایرانیان در کانادا

جاناتان ویلکینسون، وزیر منابع طبیعی کانادا، به نمایندگی از شان فریزر، وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا، این تصمیم را در روز پنجشنبه 23 فوریه (4 اسفند) اعلام نمود. او همچنین گفت که برای ایرانیانی که در حال حاضر در کانادا هستند، امکان دریافت مجوز کار در مشاغل گوناگون وجود دارد.

خبر خوب این است که دولت کانادا، برای ایرانیانی که به روش‌های گفته شده قصد تمدید اقامت خود را دارند، برخی هزینه‌های بررسی درخواست ویزا را نخواهد گرفت. در کنار آن از هزینه تمدید پاسپورت و اقامت و مدارک سفر شهروندان و مقیمان دائمی (که در ایران حضور داشته و قصد ترک ایران را دارند)، چشم‌پوشی خواهد شد. همچنین بررسی درخواست‌های اقامتی ایرانیان مقیم کانادا در اولویت قرار خواهد گرفت.

در صورت تمایل به اطلاع از اخبار مهم و به‌روز در زمینه ویزا و مهاجرت، به خصوص برای کشورهای آمریکا، کانادا، ترکیه و ویزای شینگن، سایت موسسه حامی مهاجر را دنبال کنید. همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان مجرب ما، با شماره 02148000957 تماس بگیرید.

در ضمن مشاوره و تعیین شانس دریافت ویزای توریستی کانادا در موسسه حامی مهاجر رایگان است.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 1 | کل دیدگاه های تایید شده: 0