20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

پرتکرارترین مقصدهای مسافرتی؛ تنها یک کشور خارج از اروپاست!

پرتکرارترین مقصدهای مسافرتی؛ تنها یک کشور خارج از اروپاست!

با توجه به گزارش منتشر شده در سایت SchengenVisaInfo.com، اتحادیه اروپا و کشورهای عضو منطقه شنگن، در لیست 20 تا از پرتکرارترین مقصدهای مسافرتی جهان، 19 کشور را به خود اختصاص داده‌اند. 
در لیست پرتکرارترین مقصدهای مسافرتی، سوئد پایدارترین مقصد سفر اروپا است که همچنان در صدر جدول قرار دارد و فنلاند رتبه دوم را دارد. همچنین اروگوئه در آمریکای جنوبی، برای اولین بار با 15 پله صعود نسبت به سال گذشته، در بین 20 کشور برتر قرار گرفته است.

فهرست پایدارترین کشورهای جهان به شرح زیر است:
1.    سوئد
2.    فنلاند
3.    اتریش
4.    استونی
5.    نروژ
6.    اسلواکی
7.    اسلوونی
8.    ایسلند
9.    لتونی
10.    سوئیس
11.    فرانسه
12.    لیتوانی
13.    دانمارک
14.    جمهوری چک
15.    آلمان
16.    پرتغال
17.    کرواسی
18.    اروگوئه
19.    رومانی
20.    لهستان
این رتبه‌بندی کشورها، براساس چندین عامل مختلف از جمله پایداری محیطی، اجتماعی و اقتصادی انجام شده است.

علاوه براین، مدت‌هاست که کشورهای اروپایی سعی در ترویج و معرفی اشکال مختلف گردشگری دارند تا از ردپای گردشگری بر محیط زیست بکاهند. به عنوان مثال، ایسلند اخیرا کمپینی را آغاز کرده است که از طریق آن تلاش می کند افراد کمتری را به سفرهای طولانی‌تر تشویق کند. از سوی دیگر، بلژیک در حال برنامه‌ریزی برای پیشنهاد مالیات هوانوردی اروپایی بر سوخت یا بلیت‌های هواپیمایی است تا به اثرات زیست‌محیطی آنها رسیدگی کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار مهم در زمینه ویزا و مهاجرت، وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی موسسه حامی مهاجر را دنبال کنید. همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی در زمینه اخذ ویزا، از طریق شماره 02148000957 با کارشناسان ما تماس بگیرید.
 

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0