20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

کارکنان دولت کانادا اعتصاب خود را شکستند

پایان اعتصاب کارکنان دولت در کانادا

طبق گزارش خبرگزاری بین‌المللی رویترز، همزمان با روز جهانی کارگر در روز دوشنبه، 1 می (11 اردیبهشت)، اکثر کارکنان دولت کشور کانادا به اعتصاب خود پایان دادند و فعالیت را از سر گرفتند.

بیش از 155,000 نفر از کارمندان دولت کانادا از روز نوزدهم آپریل (30 فروردین)، بعد از به توافق نرسیدن دولت با اتحادیه کارمندان بخش دولتی بر سر دستمزد کارکنان، یکی از بزرگترین اعتصاب‌های خود را در تاریخ کشور کانادا آغاز کرده بودند. این اعتصاب تقریبا بخش‌های بزرگ به خصوص رسیدگی و خدمات مربوط به مهاجرت و صدور پاسپورت را مختل کرد. همچنین اعتصاب آفیسرهای کانادا موجب نگرانی زیاد متقاضیان ویزای کانادا برای امکان یا پیگیری دریافت ویزا شد.

جاستین ترودو خواهان اقدام جدی برای رسیدگی به درخواست افزایش حقوق شد و دولت کانادا، بعد از دو هفته اعتصاب کارکنان بخش دولتی و پس از مذاکره، با درخواست افزایش دستمزد آن‌ها موافقت کرد و در نتیجه 120,000 از کارمندان در روز جهانی کارگر به اعتصاب خود پایان دادند.

برای اطلاع از آخرین اخبار مهم مهاجرت و ویزا در داخل و خارج از کشور، وبسایت و شبکه‌های اجتماعی موسسه حامی مهاجر را دنبال کنید. مشاوره و تعیین شانس ویزای توریستی کانادا در حامی مهاجر رایگان است.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0