20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

طرح جدید پاسپورت کانادا

طرح جدید پاسپورت کانادا

کانادا از طراحی جدید گذرنامه با ویژگی‌های امنیتی پیشرفته پرده برداشت. طراحی جلد نیز برای اولین بار در دهه‌های اخیر تغییر کرده ‌است. پاسپورت جدید کانادا چیزی فراتر از یک سند سفر است. شان فریزر، وزیر مهاجرت، پناهندگان و شهروندی می‌گوید: "این نشان دهنده هویت و ارزش‌های ملی ما است. این یادآور زیبایی و تنوع کانادا است و نشان‌دهنده تعهد کشور به استقبال مردم از سراسر جهان است."

پاسپورت کانادا یکی از قدرتمندترین پاسپورت‌ها در جهان است که رتبه چهارم را در سطح جهانی بر روی شاخص پاسپورت دارد. کانادایی‌ها از دسترسی بدون ویزا یا ویزا در بدو ورود به بیش از 170 کشور برخوردار هستند.

گذرنامه جدید اواخر تابستان امسال عرضه خواهد شد. همچنین از پاییز امسال، کانادایی‌ها می‌توانند پاسپورت خود را تمدید کرده و هزینه آن را بپردازند، همچنین عکس پاسپورت خود را به صورت آنلاین آپلود کنند.

ویژگی‌های پاسپورت جدید کانادا

اداره پاسپورت کانادا گفته است: ما پاسپورت کانادایی را دوباره طراحی کرده‌ایم و بسیاری از ویژگی‌های امنیتی جدید را برای کمک به حفظ هویت شما اضافه کرده‌ایم.

برای پاسپورت جدید ما:

  • جلد پاسپورت را دوباره طراحی کرده‌ایم.
  • صفحات ویزا را با نشان دادن زیبایی طبیعی کانادا به‌روز کرده‌ایم.
  • تصاویری از مردم، حیات وحش و مناظر کانادا اضافه کرده‌ایم که فقط در نور ماوراءبنفش مشاهده می‌شود.

باتوجه به اینکه چه زمانی برای پاسپورت درخواست می‌دهید، ممکن است نسخه جدید یا قدیمی را دریافت کنید. با این حال، هر دو نسخه معتبر و مطمئن هستند، بنابراین لازم نیست زودتر از موعد، پاسپورت خود را تمدید کنید.

ویژگی‌های هنری و امنیتی پاسپورت کانادا

به گفته اداره پاسپورت کانادا: ما چند ویژگی امنیتی جدید اضافه کرده‌ایم تا پاسپورت شما را امن‌تر کنیم، از جمله:

  • صفحه مشخصات به‌روز رسانی، ضد تقلب و دستکاری شده است.
  • فویل‌های فلزی به شکل برگ درخت افرا روی جلدها قرار دارد.
  • پشت جلد با یک برگ درخت افرا برجسته‌شده تزئین شده است.

در قسمت داخلی جلد جلویی، ما جوهر تغییر رنگ را به شکل یک گوزن و دانه برف اضافه کرده‌ایم و یک چیپ (تراشه) و آنتن پاسپورت در صفحه مقابل قابل رویت است. از این ویژگی‌ها می‌توان برای تایید اعتبار پاسپورت و حفظ امنیت اطلاعات استفاده کرد.

همچنین ما یک کینگرام (kinegram) اضافه کرده‌ایم که وقتی از زوایای مختلف به آن نگاه می‌کنید رنگ‌ها را تغییر می‌دهد. در همین صفحه عکس و تاریخ تولد شما قرار دارد که باتوجه به نحوه نگاه کردن به آن (زاویه دید) ظاهر و ناپدید می‌شود.

صفحه حاوی اطلاعات شخصی، از پلی‌کربنات ساخته شده است که عمر و دوام طولانی‌تری دارد و کمتر از قبل در برابر آب آسیب می‌بیند. اطلاعات شخصی شما هم اکنون به جای اینکه با جوهر روی صفحه چاپ شود، توسط لیزر حکاکی شده‌ است.

سفر در فصول سال

صفحات ویزای شما هنر فصلی دارند که وقتی به آن زیر نور فرابنفش نگاه می‌کنید تغییر می‌کند. نگاهی به نمونه‌های زیر بیندازید تا ببینید که هنرهای فصلی چگونه تغییر می‌کند و ویژگی‌های امنیتی اضافی ظاهر می‌شوند. این هنرها شامل صحنه‌هایی از خرس، پرندگان، چیدن کدو تنبل و شنای جنگلی است.

طرح جدید پاسپورت کانادا

طرح فصلی در پاسپورت جدید کانادا

 

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 1 | کل دیدگاه های تایید شده: 0