20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

کرواسی عضو جدید منطقه شنگن

خبر مهم برای منطقه شنگن - کرواسی عضو منطقه شنگن می شود

از جمله خبرهای مهم برای آغاز سال 2023، اضافه شدن کشور کرواسی به عنوان عضو جدید و رسمی منطقه شنگن در اتحادیه اروپاست.به نقل از سایت‌های خبری یورو نیوز  و شنگن ویزا اینفو  کرواسی از روز یکم ژانویه 2023 در لیست کشورهای حوزه شنگن قرار می‌گیرد. تصمیم‌گیری درباره این موضوع در پی رای‌گیری بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا انجام شد. بنابراین جمعیت حوزه شنگن بعد از اضافه شدن کرواسی به عنوان بیست و هفتمین کشور عضو، به 423 میلیون خواهد رسید و مردم این منطقه بدون کنترل‌های مرزی به کشور کرواسی نیز می‌توانند به راحتی رفت و آمد و سفر داشته باشند.

از طرف دیگر دو کشور بلغارستان و رومانی که با داشتن تقریبا تمام شرایط لازم در انتظار برای عضو شدن در منطقه شینگن بودند، فعلا باید برای سال بعد صبر داشته باشند. در هر حال عضوهایی از جمله کشور آلمان، از پیوستن این سه کشور، یعنی کرواسی، بلغارستان و رومانی به توافق‌نامه شنگن استقبال می‌کنند.

عضویت در منطقه شنگن مزایای اقتصادی قابل توجهی برای شهروندان و کسب و کارها در کشور عضو دارد. یکی از مزایای آن یکپارچگی بازارها و بسترهای اقتصادی در حوزه شنگن است. با داشتن ویزای شنگن و یا شهروندی کشورهای حوزه شنگن، سفر به کشورهای دیگر این منطقه برای تفریح، کار و تجارت آسان و بدون نیاز به کنترل‌های مرزی بوده و همین موضوع تاثیر زیادی در پیشرفت و رفاه کشورهای عضو دارد.

البته باید یادآوری کنیم که اتحادیه اروپا با منطقه شنگن متفاوت است. کشورهایی در اتحادیه اروپا هستند که در لیست کشورهای عضو حوزه شنگن قرار ندارند.

درخواست ویزای شنگن مانند تمام ویزاهای دیگر برخی شرایط را لازم دارد. بهترین کار، مشاوره با کارشناس مجرب در این زمینه است. موسسه حامی مهاجر، شرکت باسابقه و متخصص در زمینه انواع خدمات ویزا، از جمله صدور ویزای شینگن بوده و در صورتی که در مورد اخذ ویزای شنگن نیاز به اطلاعات و مشاوره دارید، با شماره 02148000957 تماس بگیرید.

در نظر داشته باشید که مشاوره و تعیین شانس دریافت ویزای شنگن در موسسه حامی مهاجر کاملا بصورت رایـگـان انجام می‌شود.

 

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 1 | کل دیدگاه های تایید شده: 0