20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

مهاجرانی که به کانادا سفر میکند بیشتر از خود کانادایی ها، شغل ایجاد کرده و کارافرینی می کنند

طبق تحقیقات BDC مهاجران بیشتر به فکر خود اشتغالی هستند تا استخدام توسط یک کارفرما

مطالعه BDC نشان می دهد که مهاجران بیشتر در کانادا مشاغل خود را شروع می کنند تا اینکه به استخدام یک کار فرمای کانادایی در بیایند.

یک مطالعه جدید توسط بانک توسعه تجارت کانادا (BDC) نشان می دهد، چشم انداز کارآفرینی در کانادا به لطف مهاجران به طور فزاینده ای در حال رشد است. براساس این مطالعه، تازه واردان در کانادا احتمالاً شغلی را شروع می کنند که سریعتر رشد کند.

نرخ کارآفرینی در بین افراد تازه وارد بیش از دو برابر افراد متولد کانادا است

BDC  می گوید، نرخ کارآفرینی در بین افراد تازه وارد بیش از دو برابر افراد متولد کانادا است، به این معنی که مهاجران دو برابر بیشتر از کانادایی ها گام بر می دارند تا بتوانند یک پروژه کارآفرینی خوب را ایجاد کرده و اهداف خودشان را در زندگی تحقق بخشند.
در سال 2018 تعداد کارآفرینان تازه وارد به 251.600 افزایش یافت که 22 درصد از سال 2006 بیشتر است.
با توجه به آمار، انتظار می رود که مهاجران تا سال 2032 حداکثر 80 درصد از رشد جمعیت کانادا را تشکیل دهند،  BDCاین روند تحقیقاتی را در دهه های آینده جهت کار آفرینی در کانادا ادامه می دهد.
BDC می نویسد: "هرچه کانادا به طور فزاینده ای متنوع و قانونمند تر می شود، کارآفرینان نیز از قانون پیروی می کنند. در کنار مهاجران، تعداد بیشتری از زنان، مردان و کانادایی های نیز به دنبال کارآفرینی هستند.

استرس زا اما با ارزش

 BDCرضایت شغلی برای کارآفرینان را مورد بررسی قرار داد و دریافت که در حالی که اداره کردن یک تجارت بسیار پر استرس است، کارآفرینان غالباً احساس رضایت حرفه ای می کنند.
حدود 90 درصد کارآفرینان اظهار داشتند که از نظر حرفه ای رضایت کافی را از شغل خود دارند. به طور کلی، آنها از مدیریت مشاغل خود لذت می برند، آنها هر روز انگیزه کار دارند و از پیشرفت کار خود راضی هستند.
 

اهداف کارآفرینان از ایجاد شغل

کارآفرینان همچنین گزارش می دهند که انگیزه انها برای پول بیشتر نیست. استقلال، انعطاف پذیری و همچنین شور و شوق و تحقق اهداف خود، انگیزه آنها برای ایجاد شغل و کارآفرینی بوده است.
با این حال، راه برای داشتن یک تجارت موفق آسان نیست. سه چهارم از کارآفرینان مورد بررسی گفتند که در مقایسه با مشاغل که در یک شرکت ایجاد میکنند، باید با ناامنی های مالی، استرس بیش از حد و فقدان مزایا در برخی موارد مقابله کنند.
تقریباً یک سوم مشاغل جدید ، پنج سال است که مشغول به کار هستند و کمتر از نیمی از آنها هنوز هم بعد از ده سال بازهی دارند و مشغول فعالیت هستند.
با این حال، مهارت های قابل قبولی خاصی وجود دارد که به موفقیت و رضایت کارآفرینی کمک می کند.

مهارت های مدیریتی ، مهارت های فنی و ریزه کاری

افراد ماهر که در مواجهه با شکست و رفع مشکلات مقاومت می کنند و در مواجهه با سختی ها دلسرد نشوند، بیشتر به عنوان یک کارآفرین زبده موفق می شوند. کار زیادی انجام شده است تا رابطه بین کارآفرینی و ریزه کاری را با یافته های بسیار مثبت ارزیابی کنیم.

"Grit" شور و شوق و پشت‌کار مردم را در پی‌گیری اهداف بلند مدت توصیف می‌کند. مطالعه BDC به کارنامه "آنجلا لی دادورث" اشاره دارد، که شروع به مشاهده ویژگی‌هایی کرد که دانشجویان سال اول دانشگاه افسری را از خارج شدن از ارتش منصرف کرده بودند.
تحقیقات او نشان داد که ریزه کاری و تجربه با افزایش سن رشد می کند، اما نتیجه گیری نکرده است که آیا ذاتی است یا آموختنی.

کارآفرینان برای شروع یک تجارت به یک روحیه خوب و شجاعت نیاز دارند

این یک چیز مسلم است: کارآفرینان برای شروع یک تجارت به یک روحیه خوب و شجاعت و قدرت کار سخت نیاز دارند. "اگر شجاعت را نمی توان آموخت ، مهارت های لازم برای رشد یک تجارت می توان اموخت. BDC دریافت که یک ارتباط جدی بین سطح رضایت یک کارآفرین و سطح مهارتهای مدیریتی و فنی آنها وجود دارد.

مهارتهای فنی ارزیابی شده BDC

مهارتهای فنی ارزیابی شده BDC شامل موارد زیر است:

  • مدیریت مالی
  • فروش و بازاریابی
  • مدیریت منابع انسانی
  • مدیریت عملیات
  • برنامه ریزی استراتژیک

آنها 11 مهارت مدیریتی مورد مطالعه را در چهار گروه زیر قرار دادند:

  • مدیریت سازمانی
  • مدیریت رهبری و مردم
  • نوآوری
  • شبکه سازی

مهارتهای مدیریتی در نوآوری و شبکه، تاثیر مثبت بر رشد فروش دارد. همچنین نوآوری و مهارتهای مدیریت سازمانی، رضایت کارآفرینی را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0
مقالات مرتبط