20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا شروع شد

ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا آغاز شد

ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا آغاز شد 💥

یکی از سوالاتی که در طی روزهای اخیر مدام به گوش می‌رسد، این است که ثبت نام لاتاری 2025 آمریکا دقیقا از چه روزی آغاز می‌شود.


گفتنی است در پاسخ به این سوال، پیش‌تر مقامات آمریکایی اعلام کرده بودند مانند سنوات گذشته، ثبت‌نام لاتاری امسال نیز در اوایل اکتبر یا همان اواسط مهرماه آغاز می‌شود؛ اما اینکه دقیقا کدام روز، همچنان مبهم بود.


در همین راستا، وزارت امور خارجۀ آمریکا در طی آخرین بیانیۀ خود اعلام کرد نام‌نویسی برنامۀ لاتاری 2025، رسما از ساعت 12:00 ظهر (به‌وقت تابستانی شرق آمریکا) روز چهارم اکتبر 2023، برابر با ساعت 19:30 (به‌وقت تهران) روز 12مهرماه1402 آغاز شد؛


بنابراین متقاضیان نام‌نویسی در این برنامۀ مهاجرتی، از همین امروز می‌توانند ثبت‌نامشان را به دو شیوه تکمیل کنند؛ یکی با استفاده از فرم ثبت نام آنلاین لاتاری که نیازی به حضور فیزیکی اشخاص ندارد و دیگری، اخذ نوبت ثبت نام حضوری در دفتر مجموعۀ حامی مهاجر که با ارائۀ خدماتی مانند ثبت عکس لاتاری همراه است.

رزرو وقت ثبت نام حضوری لاتاری

عدم نیاز به پاسپورت

ضمنا خبر خوش برای علاقه‌مندان به ثبت‌نام در لاتاری 2025 آمریکا این است که مانند سال گذشته، نام‌نویسی در این برنامۀ مهاجرتی هیچ احتیاجی به پاسپورت ندارد؛ بنابراین افرادی نظیر دانشجویان و مشمولین خدمت نیز می‌توانند بدون مشکل در این برنامه شرکت کنند.

مهلت ثبت نام در لاتاری امسال

همچنین بر اساس اعلام رسمی دولت‌مردان آمریکایی، ثبت‌نام لاتاری حدودا 33 روز زمان دارد؛ بنابراین افراد مهلت دارند تا ساعت 12:00 ظهر (به‌وقت استاندارد شرق آمریکا) روز هفتم نوامبر 2023، برابر با ساعت 20:30 (به‌وقت تهران) روز 16آبان1402، ثبت‌نام خود را به سرانجام برسانند؛


البته مطابق با اعلام سامانۀ ثبت‌نامی، بهتر است متقاضیان نام‌نویسی خود را به روزهای پایانی موکول نکنند؛ زیرا احتمال سنگینی سرورها و اختلال در روند ثبت‌نامی وجود دارد؛ بنابراین به تمام متقاضیان توصیه می‌شود که هرچه زودتر، جهت نام‌نویسی در لاتاری 2025 آمریکا اقدام کنند.


در پایان، شما می‌توانید برای آگاهی از آخرین اخبار دنیای مهاجرت، یا به وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی مجموعه حامی مهاجر مراجعه کنید یا با شمارۀ 02191344330 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 3 | کل دیدگاه های تایید شده: 0