20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

جواب لاتاری 2025 آمریکا اعلام شد!

جواب لاتاری 2025 آمریکا اعلام شد!

نفس‌ها در سینه حبس شده است! بعد از 6 ماه انتظار، بالاخره تاریخ 6 می 2024 فرارسیده و نتایج لاتاری مشخص شده!

پیرو اعلام پیشین نهاد KCC، به اطلاع می‌رساند متقاضیان لاتاری 2025 که در بازه زمانی مهرماه تا آبان‌ماه 1402 ثبت‌نام کرده‌اند، از امروز یعنی 15 اردیبهشت‌ماه 1403 ساعت 19:30 به‌وقت ایران می‌توانند نتیجه لاتاری را مشاهده کنند.

گفتنی است برای این کار، فقط به کدرهگیری 16رقمی یا همان کانفرمیشن‌نامبر نیاز است؛ بنابراین در صورت فراموشی این کد، می‌توانید با استفاده از لینک زیر آن را بازیابی کنید.

اما برای آن‌دسته افرادی که با همکاری تیم حامی مهاجر در لاتاری 2025 آمریکا نام‌نویسی کرده‌اند، نکتۀ قابل‌توجه این است که استعلام جواب لاتاری به‌صورت رایگان برای آن‌ها انجام خواهد شد و نتیجه از طریق پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود؛ لذا مسلم است درصورت برنده‌شدن در این قرعه‌کشی جهانی، با این افراد تماس گرفته خواهد شد.

همچنین به اطلاع می‌رسانیم، شرکت حامی مهاجر آماده خدمت‌رسانی به تمامی ثبت‌نام کنندگان لاتاری است. بنابراین افراد می‌توانند با تکمیل فرم ثبت در خواست بررسی نتیجه لاتاری 2025، استعلام جواب لاتاری را به این مجموعه بسپارند.

همین‌حالا نتیجۀ لاتاری را بررسی کنید!

توجه داشته باشید که مرجع اصلی برگزارکننده لاتاری، هیچ‌گونه ایمیل یا نامه برنده شدن در لاتاری برای متقاضیان ارسال نخواهد کرد؛ بنابراین تمامی افراد بایستی مراقب فریب برخی سودجویان باشند.

مجموعه حامی مهاجر برای شما آرزوی موفقیت دارد؛

خوش شانس باشید و برنده!

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 10 | کل دیدگاه های تایید شده: 4
سحرشریفی
سلام من کد ۱۶ رقمی توی گوشیم بود و خط و گوشی همه با هم گم شد حالا باید چی کنم میشه یک شماره دیگه بدم فقط ایمیلم هست تمام حالا همه مراحلی ک گفته میشه انجام میدم اما باز نمیکنه هرکس هر جور راهنمای کرد انجام دادم نشد
کارشناس حامی مهاجر

سلام دوست عزیز!

برای بازیابی کد خود، مقالۀ بازیابی کانفرمیشن نامبر لاتاری را مطالعه کنید.

حسین حیدری
سلام خسته نباشید من هم از شرکت شما حامی مهاجر ثبت نام کردم چه وقت اسامی برندگان را که باشما ثبت نام کردن اعلام میکنید باتشکر
کارشناس حامی مهاجر

سلام حسین عزیز!

بررسی نتایج لاتاری در حامی مهاجر آغاز شده و به‌زودی سرنوشت قرعۀ تمامی متقاضیان به اطلاع ایشان خواهد رسید؛

لذا منتظر باشید تا در طی امروز و روزهای آتی به شما پیام دهیم. 

گلناز
سلام. من و همسرم از طریق حامی مهاجر ثبت نام کردیم. شما نوشتید هزینه استعلام رایگان هست. در صورتیکه وارد مراحلش که میشی ازت هزینه میخوان
کارشناس حامی مهاجر

سلام دوست عزیز، افرادی که با حامی مهاجر ثبت نام کرده‌اند، بصورت رایگان بررسی می‌شوند و در صورت قبولی با آنها تماس گرفته می‌شود، صفحه ثبت در خواست بررسی نتیجه لاتاری برای افرادی است که خارج از حامی مهاجر ثبت نام کرده‌اند و می‌خواهند نتایج‌شان بررسی شود.

مرادزاده
سلام ، سایت بسیار شلوغ است ، شما چه زمانی به ما اطلاع می دهید ؟
کارشناس حامی مهاجر

سلام دوست عزیز، صبور باشید، همه افرادی که با حامی مهاجر ثبت نام کرده باشند، بررسی می‌شوند و در صورت برنده شدن با آنها تماس گرفته می‌شود و در غیراینصورت پیامک برای آنها ارسال می‌شود.