20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

آغاز فروش ارز مسافرتی در فرودگاه های کشور از امروز

با توجه به اعلام بانک مرکزی، از امروز مسافران می‌توانند پس از عبور از گیت فرودگاه، علاوه بر باجه بانک ملی، از طریق خودپردازهای مستقر در فرودگاه ارز مورد نیاز خود را دریافت کنند. طبق گفته مدیر پروژه سامانه مرکز مبادله ارز و طلای ایران، برای اولین بار خودپردازها و بادجه‌هایی در فرودگاه امام مستقر شده‌اند که به جای پرداخت اسکناس ریال، ارز مورد نیاز مسافران را پرداخت می‌کنند.

همچنین طبق تصمیم‌گیری‌های جدید بانک مرکزی، از این پس فروش ارز با کارت ملی متوقف می‌شود. یعنی ارز برای فروش با کارت ملی در اختیار صرافی‌ها قرار نمی‌گیرد. البته صرافی‌ها این امکان را دارند تا از منابع داخلی خودشان خرید و فروش را با متقاضیان انجام دهند.

بانک مرکزی همچنین اعلام نمود که مبلغ 300 یورو برای مسافرت‌های زمینی و 500 یورو برای مسافرت‌های هوایی به عنوان ارز مسافرتی در نظر گرفته شده است.

بهتر است بدانید :

عوارض خروج از کشور و صدور و تمدید پاسپورت در سال 1402 تعیین شد

برای اطلاع از آخرین اخبار مهم درباره قوانین ورود و خروج کشور، ویزا و مهاجرت وب سایت حامی مهاجر را دنبال کرده و در صورت نیاز به مشاوره در زمینه تور، ویزای توریستی، ویزای تحصیلی و مهاجرت، از طریق شماره 02148000957 با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 3 | کل دیدگاه های تایید شده: 0