20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

چالش‌ های جدید برای ورود وابستگان دانشجویان بین المللی به انگلستان

تغییرات قوانین مهاجرتی انگلیس برای وابستگان دانشجویان از ژانویه 2024

سال‌هاست که سیاست‌های مهاجرتی بریتانیا به دانشجویان بین‌المللی کمک می‌کند و به آن‌ها این امتیاز را می‌دهد که افراد تحت تکفل خود را که شامل همسر یا فرزندان می‌شوند، همراهی کنند. این تدابیر به‌ویژه برای دانشجویان مسن‌تر یا افرادی که تحصیلات تکمیلی را انجام می‌دهند مفید بوده و در طول سفر تحصیلی، احساس حمایت و اتحاد خانوادگی را فراهم می‌کند. 
اما در 1 ژانویه 2024، تغییرات جدیدی در قوانین مهاجرت بریتانیا اجرا خواهد شد و محدودیت‌های سختی را بر دانشجویان بین‌المللی تحمیل خواهند کرد. طبق بیانیه تغییرات منتشر شده در تاریخ 17 جولای 2023، دانشجویان بین‌المللی در بریتانیا دیگر نمی‌توانند وابستگان خود را با ویزای دانشجویی به انگلستان بیاورند، مگر اینکه در مقاطع تحصیلات تکمیلی یا یک مسیر آموزش عالی تأیید شده (مدرک بالاتر مبتنی بر تحقیق) پذیرش گرفته باشند. این تغییر جزء تلاش‌های گستردۀ دولت انگلیس برای کاهش آمار مهاجرت خالص است.

آمار مهاجرت در انگلستان به‌طور پیوسته در طول سال‌ها افزایش یافته است. در پاسخ به این افزایش، دولت اعلام کرده است که با اصلاح معیارهای مربوط به ویزاهای وابسته، می‌تواند الگوی مهاجرت کنترل‌شده و پایدارتری ایجاد کند. همچنین، با محدود کردن تعداد وابستگان، بریتانیا قصد دارد روند ویزای دانشجویی را ساده کند و اطمینان حاصل کند که کسانی که به بریتانیا می‌آیند عمدتا برای مقاصد آکادمیک در اینجا هستند.

موسسه حامی مهاجر با مشاوره در انتخاب کشور تحصیلی و رشته دانشگاهی به شما کمک می‌کند. همچنین، اخذ ویزای تحصیلی نیز بخشی از خدمات این شرکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02149078 تماس حاصل فرمایید.
دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0