20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

تور ترکیه با واکسن کرونا: تزریق واکسن رایگان کرونا در ترکیه برای ایرانیان

 

در هفته های اخیر بود که کشور ترکیه با ثبت رکورد تزریق هشت میلیون واکسن کرونا در یک هفته به فهرست کشورهای پیشتاز در تزریق واکسن کرونا پیوست. هم اکنون فرآیند واکسیناسیون در ترکیه به صورت رایگان و برای تمام گروه های سنی بالای هجده سال انجام می‌شود. نکته مهم در این رابطه این است که شهروندان ایرانی دارای اقامت ترکیه نیز می‌توانند برای انجام واکسیناسیون به مراکز درمانی ترکیه مراجعه کرده و واکسن رایگان کرونا دریافت کنند. تزریق واکسن رایگان کرونا در ترکیه برای ایرانیان در حال حاضر فقط برای ایرانیانی در دسترس است که اقامت ترکیه را اخذ کرده اند و دارای کیملیک کارت ترکیه هستند و فعلا دولت این کشور تصمیمی در جهت تزریق واکسن رایگان کرونا به توریست های ترکیه نگرفته است. در حال حاضر توریست های ایرانی فقط می‌توانند از امکان تزریق واکسن رایگان کرونا در ارمنستان بهره‌مند شوند.

در این مقاله به این موضوع می‌پردازیم که تزریق واکسن کرونا در ترکیه برای ایرانیان چگونه انجام می‌شود و روش های دریافت سریع اقامت ترکیه به منظور تزریق واکسن کرونا نیز بیان خواهد شد. در صورتی که علاقه دارید به صورت توریستی واکسن کرونا را دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله تزریق واکسن رایگان کرونا در ارمنستان را مطالعه فرمایید.

موسسه حامی مهاجر با داشتن شرکت در ایران و ترکیه، متخصص دریافت اقامت ترکیه با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان ممکن است. چنانچه قصد دارید به منظور تزریق واکسن کرونا در ترکیه، اقامت سریع ترکیه را فقط با پرداخت 5000 لیر دریافت کنید، توصیه می‌کنیم که از طریق شماره 02148406 با کارشناسان حامی مهاجر تماس بگیرید.

تور ترکیه با واکسن کرونا

در حال حاضر تبلیغاتی زیادی در سطح فضای مجازی وجود دارد که تور ترکیه همراه با واکسن کرونا را تبلیغ می‌کنند، اما نکته مهمی که باید بدانید این است که کشور ترکیه در حال حاضر برنامه ای برای تزریق واکسن کرونا به توریست ها ندارد و صرفا فقط به ایرانیانی واکسن کرونا تزریق می‌شود که اقامت ترکیه را اخذ کرده باشند و دارای کیملیک کارت ترکیه باشند. بنابراین ایرانیان دارای اقامت ترکیه می‌توانند به راحتی به ترکیه سفر کنند و واکسن کرونای رایگان دریافت نمایند. بنابراین عبارت تور ترکیه با واکسن کرونا فقط زمانی صحیح است که دارای اقامت ترکیه باشید.

اخذ اقامت سریع ترکیه برای تزریق واکسن کرونا

با توجه به موضوعات گفته شده، سوالی که برای بیشتر افراد به وجود می‌آید این است که آیا یک راه سریع و کم هزینه برای اخذ اقامت ترکیه وجود دارد؟ ما قبلا در طی مقالاتی انواع راه های اخذ اقامت ترکیه را توضیح داده ایم که می‌توانید این روش ها را به صورت کامل در مقاله روش های اخذ اقامت ترکیه بخوانید؛ اما برای شرایط خاص فعلی، راه حل های سریع تری نیز برای دریافت اقامت ترکیه وجود دارد. همانطور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کردیم موسسه حامی مهاجر می‌تواند در کمترین زمان ممکن و فقط با پرداخت 5000 لیر اقامت ترکیه را برای شما اخذ نماید و این یک فرصت استثنایی برای کسانی است که قصد دریافت اقامت سریع ترکیه برای تزریق واکسن کرونا را دارند.

مزایای تزریق واکسن کرونا در ترکیه

در حال حاضر ایرانیانی که اقامت ترکیه را دارا هستند، می‌توانند از مزایای واکسیناسیون کرونا در کشور ترکیه بهره‌مند شوند، این مزایا شامل موارد زیر است :

  • تزریق سریع واکسن به همه گروه های سنی بالای 18 سال
  • تزریق واکسن در ترکیه رایگان است
  • پس از واکسیناسیون کارت معتبری به فرد ارائه می‌شود که به صورت جهانی مورد تایید است.
  • واکسیناسیون در ترکیه با واکسن فایزر انجام می‌شود و می‌توانید با کارت واکسیناسیون ترکیه به منظور اخذ ویزا از کشورهای اروپایی و آمریکایی اقدام کنید.
  • واکسیناسیون کرونا در ترکیه، در مراکز بیمارستانی معتبر انجام می‌شود و هیچ نگرانی بابت تزریق واکسن وجود ندارد. اتباع خارجی دارای اقامت در همان مراکزی واکسینه می‌شوند که سایر شهروندان ترک نیز به آنجا مراجعه می‌کنند.

نحوه تزریق واکسن رایگان کرونا در ترکیه برای ایرانیان

ایرانیانی که قصد تزریق واکسن رایگان کرونا در ترکیه را دارند، باید حتما اقامت ترکیه را داشته باشند. به کسانی که اقامت ترکیه را داشته باشند، یک کارت اقامت به نام کیملیک کارت داده می‌شود که بر روی آن یک شماره مهاجرتی درج شده است. ایرانیانی که اقامت ترکیه دارند، می‌توانند به بیمارستان های دولتی یا خصوصی ترکیه مراجعه کنند و با ارائه کیملیک کارت خود واکسن رایگان و بدون نوبت کرونا دریافت کنند و نیاز به ارائه هیچ مدرک دیگری نیست. پس از تزریق واکسن نیز کارت واکسن معتبری برای متقاضی صادر خواهد شد و زمان دریافت دوز دوم واکسن کرونا نیز اعلام می‌شود که معمولا 30 تا 35 روز پس از تزریق دوز اول است.

 

بنابراین تزریق واکسن کرونا در ترکیه برای ایرانی ها نیاز به اخذ کارت اقامت ترکیه یا کیملیک کارت دارد. چنانچه نیاز به اخذ اقامت سریع و کم هزینه ترکیه فقط با 5000 لیر دارید. می‌توانید از خدمات ویژه حامی مهاجر در زمینه اخذ اقامت ترکیه استفاده کنید و به وسیله شماره 02148406 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول در زمینه تزریق واکسن کرونا در ترکیه

ایرانی ها می‌توانند در ترکیه واکسن کرونا دریافت کنند؟

بله. ایرانیان دارای اقامت ترکیه، می‌توانند در این کشور واکسن کرونا تزریق کنند.

هزینه تزریق واکسن کرونا در ترکیه برای ایرانیان چقدر است؟

تزریق واکسن کرونا در ترکیه برای ایرانی ها (کسانی که اقامت ترکیه را دارند) رایگان است و نیاز به پرداخت پول برای واکسن نیست.

آیا برای تزریق واکسن کرونا در ترکیه نیاز به دریافت نوبت است ؟

خیر. ایرانیان دارای کیملیک کارت ترکیه نیازی به دریافت نوبت برای تزریق واکسن کرونا ندارند و فقط با مراجعه به بیمارستان های دولتی و خصوصی ترکیه می‌توانند واکسن خود را دریافت کنند.

سریع ترین و ارزان ترین راه اخذ اقامت ترکیه برای تزریق واکسن کرونا چیست ؟

موسسه حامی مهاجر خدمات ویژه ای به منظور اخذ اقامت سریع و ارزان ترکیه دارد که فقط با 5000 لیر و در کمترین زمان ممکن می‌توانید اقامت ترکیه را اخذ کنید. برای استفاده از این خدمت حامی مهاجر می‌توانید با شماره 02148406 تماس بگیرید.

آیا تور ترکیه با واکسن کرونا صحت دارد ؟

در حال حاضر کشور ترکیه برنامه ای برای تزریق واکسن به توریست ها ندارد و در ترکیه فقط به ایرانی هایی واکسن کرونا تزریق می‌شود که اقامت ترکیه را اخذ کرده باشند. در حال حاضر فقط کشور ارمنستان به توریست ها واکسن رایگان کرونا تزریق می‌کند.

مدارک لازم برای تزریق واکسن در ترکیه چیست ؟

 ایرانیان دارای اقامت ترکیه فقط با ارائه کیملیک کارت خود (کارت اقامت ترکیه) می‌توانند واکسن کرونا دریافت کنند و نیاز به مدرک دیگری نیست.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 14 | کل دیدگاه های تایید شده: 0