20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

پکیج‌ های ویژه حامی مهاجر برای المپیک 2024 پاریس

پکیج‌ ویزای شینگن حامی مهاجر برای المپیک 2024 پاریس

بنا به اعلام واحد گردشگری حامی مهاجر، این مجموعه برای علاقه‌مندان به المپیک 2024 پاریس پکیج‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است.
طبق گزارش کارشناسان این دپارتمان، مجموعۀ حامی مهاجر برای المپیک 2024 پاریس که از 26 جولای تا 11 آگوست، معادل 5 مرداد تا 21 مرداد 1403 برگزار می‌شود، پیشنهادات جذابی را در نظر گرفته است. 
گفتنی است مطابق با این پیشنهادات، علاقه‌مندان به رویدادهای ورزشی فرصت خواهند داشت از نزدیک، شاهد بزرگ‌ترین رویداد ورزشی پاریس باشند و به‌مدت 2 هفته، از نزدیک رقابت‌های دومیدانی، شنا، بسکتبال، کشتی، وزنه‌برداری و... را تماشا کنند.
همچنین طبق اظهارات کارشناسان دپارتمان شینگن حامی مهاجر، دوست‌داران رقابت‌های المپیک بهتر است از همین حالا اقدامات خود را جهت اخذ ویزای شینگن فرانسه صورت دهند؛ چرا که با نزدیکی به چنین رویدادی، تعداد پرونده‌ها افزایش خواهد یافت و دریافت وقت سفارت بیشتر از حالت عادی به طول خواهد انجامید.
شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص و نیز برخورداری از پکیج‌های ویژۀ المپیک 2024 حامی مهاجر (شامل دریافت ویزای شینگن و طراحی تور اختصاصی)، با شمارۀ 02148406 تماس حاصل فرمایید.
حامی مهاجر، همراه لحظات هیجان‌انگیز شما!

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 1 | کل دیدگاه های تایید شده: 1
میثم سیاه سرانی کجوری
بسیار عالی که مسابقات کشتی. رو از نزدیک ببینیم