20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

تور سفارتی ابوظبی برای برندگان لاتاری

خوب می‌دانیم یکی از مراحل مهم اخذ ویزای آمریکا، حضور در سفارت آن کشور است. حالا چون ایران و آمریکا سفارتی در خاک یکدیگر ندارند، ما در مجموعۀ حامی مهاجر اقدام به برگزاری تورهایی کرده‌ایم که صرفا برای حضور در سفارت و انجام مصاحبه در کشور خارجی طراحی شده‌اند.

پس این تورها، همان سفرهایی هستند که به تور سفارت آمریکا شهرت دارند؛ بنابراین به کمک آن‌ها که تور سفارت آمریکا در شاه‌نشین ابوظبی هم یکی‌شان است، دیگر مشکل زبان‌نابلدی یا دردسر جابه‌جایی در کشور غریبه گریبان‌گیرمان نخواهدشد. چطور؟ در ادامه توضیح می‌دهیم. همراهمان باشید تا ببینیم ماجرا چیست!

تور سفارتی ابوظبی برای برندگان لاتاری

بسیار خوب! همان‌طور که مشاهده می‌کنید، گفته‌ایم تور سفارت کشور آمریکا در ابوظبی مناسب برندگان لاتاری است؛ اما چرا؟ منظورمان چیست؟

ببینید! تمام درخواست‌های ما که به‌دست KCC یا همان مرکز کنسولی کنتاکی آمریکا می‌رسد، به دو دسته تقسیم می‌شود:

  • درخواست‌های ویزاهای مهاجرتی آمریکا
  • درخواست‌های ویزاهای غیرمهاجرتی آمریکا

حالا چرا این دو گروه را از هم تفکیک کرده‌اند؟ به این خاطر که هرکدام، از روند متفاوتی برای حضور در سفارت آمریکا پیروی می‌کنند؛ مثلا اگر بخواهیم یکی از انواع ویزاهای غیرمهاجرتی آمریکا را دریافت کنیم، خود ماییم که مشخص می‌کنیم در چه تاریخی، به کدام سفارت آمریکا برویم؛

اما چنانچه قصد داشته باشیم ویزایی مانند ویزای لاتاری آمریکا را دریافت کنیم، دیگر خودمان اختیار زمان‌بندی نداریم؛ چون این KCC است که تصمیم می‌گیرد در چه تاریخی، کدام‌یکی از سفارت‌های ایالات متحده میزبان ما باشد.

ضمنا خود سفارت‌های آمریکا نیز، بسته به نوع پرونده، به دو گروه تقسیم می‌شوند؛ مثلا سفارت آمریکا در ایروان و آنکارا و ابوظبی، اختصاصا بر روی پرونده‌های مهاجرتی کار می‌کنند و از گزینه‌های انجام مصاحبه برندگان لاتاری هستند؛ بنابراین به همین خاطر است که تور سفارت ابوظبی برای برندگان لاتاری طراحی شده. 

تور سفارتی ابوظبی برای برندگان لاتاری

بگذارید کمی بیشتر دربارۀ تور سفارت برندگان لاتاری صحبت کنیم.

تور سفارت برندگان لاتاری (ابوظبی)

بسیار خوب! دانستیم که تور سفارت ابوظبی برای برندگان لاتاری مناسب است؛ منتها بگذارید یک نکتۀ بسیار مهم را مطرح کنیم. آن هم اینکه قرار نیست فقط برندگان لاتاری به سفارت آمریکا در ابوظبی مراجعه کنند. اصلا و ابدا!

زیرا در بخش قبل هم نوشتیم این مرکز، از جمله سفارت‌های ایالات متحده است که به درخواست‌های ویزاهای مهاجرتی آمریکا رسیدگی می‌کند؛ پس نه فقط برندگان خوش‌شانس لاتاری آمریکا، که هرکس می‌خواهد زندگی تازه‌ای را در این سرزمین آغاز کند، می‌تواند از تورهای سفارتی استفاده کند و راهی این سفارت بشود.

اما خوب چرا؟ منظورمان این است مگر این تورها چه ویژگی‌هایی دارند که انقدر به استفاده از آن‌ها تاکید می‌کنیم؟ بیایید بررسی‌شان کنیم.

فرق تور سفارت ابوظبی با تورهای عادی

اگر مبنای هر دو تور را بررسی کنیم، می‌بینیم جفتشان برای سفر به یک کشور خارجی طراحی شده‌اند؛ اما با وجود این شباهت، لازم است حافظ‌وارانه بگوییم که «ببین تفاوتِ ره کز کجاست تا به کجا»! زیرا تورهای عادی اصلا قابل‌قیاس با تورهای سفارتی و خدمات منحصربه‌فردشان نیستند.

مثل چی؟ مثلا در تورهای عادی، ما صرفا برای تفریح به یک کشور خارجی سفر می‌کنیم؛ پس اصلا در قیدوبند انجام کارهای اداری و امثالهم نیستیم؛ اما وقتی قرار است برای مصاحبه در سفارت آمریکا به یکی از کشورهای همسایه سفر کنیم، تمام تمرکزمان بر روی تکمیل امور اداری و انجام مصاحبه است.

حالا یکی از ویژگی‌های تور سفارت ابوظبی حامی مهاجر این است که درست از لحظۀ ورود شما به فرودگاه، کارگزار رسمی ما به استقبالتان خواهد آمد و با ترنسفر اختصاصی، در تک‌تک مراحل همراهی‌تان خواهد کرد؛ یعنی از فرودگاه به هتل، از هتل به مرکز مدیکال آمریکا، از مرکز مدیکال به سفارت و... در کنار شما خواهد بود و پیوسته راهنمایی‌تان خواهد کرد؛

فرق تور سفارت ابوظبی با تورهای عادی

اما این همه‌اش نیست! تور سفارت برندگان لاتاری و سایر متقاضیان ویزای آمریکا در ابوظبی، ویژگی‌های دیگری هم دارد که آن را حسابی از تور عادی متمایز می‌کند. بگذارید 3 مورد از دانه‌درشت‌هایش را خلاصه‌وار معرفی کنیم!

طراحی برنامۀ سفر منعطف تور ابوظبی

برخلاف تور عادی که کوچک‌ترین مشکلی می‌تواند وقت و سرمایه‌مان را تلف کند، طراحی منعطف تور سفارتی یعنی هر تغییری هم در زمان‌بندی رخ بدهد، همکاران ما می‌توانند بلافاصله اوضاع را سروسامان بدهند؛ همین‌قدر سودمند و اثرگذار!

پشتیبانی شبانه‌روزی در تور سفارت برندگان لاتاری

شما بگویید! آخر کجا دیده‌اید که وقتی مشکلی یقۀ یک مسافر را می‌گیرد، فروشندۀ تور در هرلحظه از شبانه‌روز بتواند به داد او برسد؟! خوب تور سفارتی همین است دیگر! یعنی حتی کوچک‌ترین مشکلی هم برایتان رخ بدهد، همکاران ما در تمامی ساعات شبانه‌روز آماده‌اند تا مسئلۀ به‌وجودآمده را رفع کنند. خیالتان راحت!

رزرو مناسب‌ترین هتل‌ها و پروازها در تور سفارت ابوظبی

خودتان که دیده‌اید! وقتی قرار است یک تور عادی تهیه کنیم، پرواز و هتلمان ازپیش‌تعیین‌شده است؛ یعنی ما نمی‌توانیم پرواز یا هتل دیگری را رزرو کنیم؛ چون مجموعۀ موردنظرمان با آن شرکت‌ها قرارداد دارد؛

اما در تور سفارتی، خبری از این ماجرا نیست! چون همکاران ما تلاش می‌کنند با توجه به زمان‌بندی سفارت، مناسب‌ترین موارد را برای شما انتخاب کنند؛ طوری که با صرف معقول‌ترین هزینه، بتوانید در زمان درست مصاحبه‌تان را به سرانجام برسانید.

خدمات حامی مهاجر برای تور سفارت برندگان لاتاری

بله! در بخش قبل هم راجع‌به خصوصیات ویژۀ تور سفارت آمریکا صحبت کردیم! اما حقیقت این است علاوه‌بر این شاخصه‌ها، ما خدمات خاص دیگری را هم در تور ابوظبی ارائه می‌دهیم که در ادامه معرفی می‌شوند. چنانچه در خصوص هرکدام از این خدمات سوالی داشتید، ما از طریق شمارۀ 02148000957 پاسخگویتان هستیم.

  • رزرو مناسب‌ترین هتل‌ها
  • تهیۀ بلیت پرواز رفت‌وبرگشت
  • رزرو بلیت اتوبوس در صورت نیاز
  • اخذ وقت مدیکال برای مراجعین خود
  • جابه‌جایی تاریخ مدیکال در صورت نیاز
  • ارائۀ ترنسفر فرودگاهی به مراجعین
  • ترنسفر رفت‌وبرگشتی مدیکال
  • ترنسفر رفت‌وبرگشتی سفارت
  • اخذ بیمۀ مسافرتی
  • اخذ ویزای امارات
  • اخذ وقت مدیکال به‌صورت VIP (در کمترین زمان)
  • اخذ جواب مدیکال به‌صورت VIP (در کمترین زمان)
  • ارائۀ خدمات پیکاپ پاسپورت آمریکا از ابوظبی

مراحل رزرو تور سفارت برندگان لاتاری (ابوظبی)

بسیار خوب! حالا که تور سفارتی ابوظبی برای برندگان لاتاری را از چند نظر بررسی کردیم و ویژگی‌هایش را هم دانستیم، باید ببینیم اصلا چطور می‌توان آن را رزرو کرد!

مراحل رزرو تور سفارت برندگان لاتاری

خوب روند کار به این صورت است که شما به‌عنوان یک برندۀ خوش‌بخت لاتاری یا متقاضی نوع دیگری از ویزاهای مهاجرتی آمریکا، ابتدا از طریق شمارۀ 02148000957 وضعیت پروندۀ خود را به همکاران ما اطلاع می‌دهید. سپس همکاران ما چندوچون پرونده‌تان را بررسی می‌کنند و مطابق با زمان‌بندی سفارت آمریکا، برنامۀ منعطفی را برایتان طراحی کرده و تور اختصاصی‌تان را رزرو می‌کنند؛

اما در این بین، نباید اهمیت مشاوره برندگان لاتاری را نادیده گرفت؛ زیرا گاهی پیش می‌آید که فرد آمادۀ حضور در سفارت است و تور خود را هم رزرو کرده، غافل از اینکه در تکمیل مراحل پرونده‌اش اشتباهی رخ داده. خوب فکر می‌کنید در چنین موقعیتی نتیجه چیست؟ بله! ردشدن درخواست صدور ویزا توسط افسر سفارتی.

به همین خاطر توصیه می‌کنیم اگر بخت یارتان بوده و برندۀ لاتاری شده‌اید، حتما از مشورت افراد باتجربه و کارشناسان امر کمک بگیرید؛ زیرا در این صورت است که می‌توانید با خیال راحت راهی سفارت آمریکا بشوید و شانستان را حفظ کنید.

تازه برای حضور در سفارت هم، خدماتی داریم تحت‌عنوان جلسۀ شبیه‌سازی مصاحبه یا ماک سفارتی حامی مهاجر که شما را برای روز مصاحبه حسابی آماده می‌کند! چطور؟ با ذکر خطوط قرمز حضور در سفارت و طرح پرسش‌وپاسخ‌هایی که فقط‌وفقط مخصوص پروندۀ خودتان است. اگر دوست داشتید بیشتر بدانید، با ما تماس بگیرید. تلفن: 02148000957

چه گفتیم؟!

از تور سفارتی ابوظبی برای برندگان لاتاری حرف زدیم و گفتیم چه متقاضی دریافت ویزای لاتاری آمریکا باشید و چه بخواهید سایر ویزاهای مهاجرتی این سرزمین را دریافت کنید، سفارت آمریکا در ابوظبی یکی از بهترین گزینه‌هاست؛

بنابراین به همین خاطر است که برای حضور در این سفارت، ما اقدام به برگزاری تورهای ویژه‌ای کرده‌ایم که ارائۀ خدمات همراهی یا ارائۀ پشتیبانی 24ساعته، تنها دو نمونه از ویژگی‌هایشان هستند. باقی ویژگی‌هایش چه؟ در طول نوشته یکی‌یکی درباره‌شان صحبت کردیم.

بنابراین تا آنجا که می‌شد، دربارۀ تور سفارت ابوظبی و نحوۀ رزروکردن آن صحبت کردیم. از اینجا به‌بعد، شما بگویید! به‌نظرتان تور سفارت ابوظبی برای برندگان لاتاری باید چه ویژگی‌های دیگری داشته باشد؟ شنوای نظراتتان هستیم.

سوالات پرتکرار دربارۀ تور سفارتی ابوظبی برای برندگان لاتاری

عرضمان تمام! فقط مانده چند سوال پرتکرار دربارۀ تور سفارتی ابوظبی لاتاری که در ادامه راجع‌به آن صحبت می‌کنیم.

آیا تور ویژه‌ای برای برندگان لاتاری وجود دارد؟

بله! ما در مجموعۀ حامی مهاجر تور ویژه‌ای را تدارک دیده‌ایم که به تور سفارتی ابوظبی ویژۀ برندگان لاتاری شهرت دارد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانید همین مقاله را مطالعه کنید.

فرق تور سفارتی با تور عادی چیست؟

هدف از تور عادی، تفریح و گردشگری است؛ اما تور سفارتی فقط برای حضور در سفارت آمریکا طراحی شده و کوتاه‌مدت است؛ بنابراین چنانچه مشکلی در روند دریافت ویزا به‌وجود بیاید، کارگزار حامی مهاجر بلافاصله برای رفع مشکل اقدام خواهد کرد.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 1 | کل دیدگاه های تایید شده: 0