20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

قصد سفر به اروپا در کریسمس دارید؟ الان اقدام کنید!

زمان مناسب برای درخواست ویزای شنگن در کریسمس

به گزارش SchengenVisaInfo.comبا نزدیک شدن به فصل تعطیلات زمستانی، همه کسانی که برای ورود به اروپا به ویزای شینگن نیاز دارند، باید از حالا درخواست خود برای دریافت ویزای شینگن را ارائه دهند. 

چرا باید از حالا برای سفر کریسمس اقدام کرد؟

با توجه به اینکه فرآیند درخواست ویزا ممکن است زمان‌بر باشد، شروع زودهنگام برنامه‌ریزی برای سفر به اروپا در فصل تعطیلات زمستانی بسیار مهم است. این اقدام به شما امکان این را می‌دهد که زمان کافی برای مراحل مختلف درخواست ویزا مانند تهیه اسناد مورد نیاز، جمع‌آوری مدارک مالی و تنظیم برنامه سفر داشته باشید.
همچنین با شروع زودهنگام برنامه‌ریزی سفر، شما قادر خواهید بود تاریخ سفر خود را مطابق زمانی که دوست دارید انتخاب کنید. این به شما اجازه می‌دهد تا با توجه به مواردی مانند نیازهای خانوادگی، ترتیبات کاری یا سایر فاکتورهای مهم، تاریخ مناسبی را برای سفر خود انتخاب کنید.
علاوه بر این، در فصل تعطیلات زمستانی در اروپا، رویدادهای متعددی برگزار می‌شوند که ممکن است برای شما جذاب باشند. با شروع زودهنگام برنامه‌ریزی، شما قادر خواهید بود برنامه رویدادهای مختلف را بررسی کنید و زمان مناسبی برای شرکت در آن‌ها در نظر بگیرید. این شامل بازارهای کریسمس، جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های دیگر است که به شما فرصتی برای تجربه فرهنگ و سرگرمی در سفرتان ارائه می‌دهد.
برای شروع فرآیند درخواست ویزای شینگن، شناسایی کشور اصلی که قصد سفر به آن را دارید یا کشوری که بیشترین زمان را در آن سپری خواهید کرد بسیار مهم است. پس از انتخاب کشور می‌توانید فرآیند درخواست ویزا و مدارک مورد نیاز آن را جمع‌آوری کنید.

متقاضیان ویزای شینگن از چه زمانی می‌توانند برای درخواست اقدام کنند؟

به گزارش SchengenVisaInfo.com، مسافرانی که برای ورود به منطقه شینگن نیاز به ویزای شینگن دارند، مجاز به ارائه درخواست حداکثر شش ماه قبل از شروع سفر خود هستند. با این حال، از آنجایی که تنها کمتر از سه ماه تا کریسمس باقی مانده است و با در نظر گرفتن زمان‌های طولانی پردازش ویزا و دریافت وقت سفارت، توصیه می‌شود در اسرع وقت آماده‌سازی مدارک و فرآیند درخواست ویزای خود را آغاز کنید.
اخیرا متقاضیان ویزای شینگن اظهار نارضایتی کرده‌اند که دریافت وقت سفارت مشکل شده است. آن‌ها ادعا می‌کنند که تمامی وقت‌ها بلافاصله رزرو می‌شوند و این موضوع برنامه‌ریزی سفر را برایشان غیرممکن می‌سازد. همچنین متقاضیان از زمان طولانی برای دریافت نتیجه ویزای خود شکایت کرده‌اند و گفته‌اند که زمان رسیدگی به درخواست ویزا بیشتر از آنچه مقامات می‌گویند طول می‌کشد. به همین دلیل بهتر است که هرچه زودتر برای درخواست ویزا اقدام کنید.
در حالی که چالش‌ها همچنان وجود دارند، انتظار می‌رود که زمان پردازش ویزای شنگن پس از اجرایی شدن فرآیند دیجیتالی شدن آن، به میزان قابل توجهی بهبود یابد.
سخنگوی اتحادیه اروپا در امور داخلی، آنیتا هیپر، اخیرا در مصاحبه‌ای با SchengenVisaInfo.com گفته بود که دیجیتالی شدن فرآیند ویزا به بهبود زمان پردازش کمک می‌کند و نشان دهنده پایان انتظارهای طولانی برای دریافت ویزا است. علاوه براین، خاطرنشان کرد که کمیسیون قبلا از کشورهای عضو خواسته است تا ظرفیت‌های عملیاتی خود را بهبود بخشند و وقت‌های بیشتری را به‌خصوص در طول دوره تعطیلات ارائه دهند. 

برای اطلاع از جدیدترین اخبار ویزا و مهاجرت، وب‌سایت و شبکه‌های اجتماعی حامی مهاجر را دنبال کنید. همچنین می‌توانید از طریق شماره 02148000957 با کارشناسان حامی مهاجر در ارتباط باشید.
 

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 1 | کل دیدگاه های تایید شده: 0