20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

انگشت نگاری کانادا در ترکیه (استانبول و آنکارا)

انگشت نگاری کانادا در استانبول و آنکارا ترکیه

متقاضیان ویزای کانادا اطلاع دارند که یکی از اصلی‌ترین مراحل دریافت ویزای کانادا، ثبت اطلاعات بیومتریک و انگشت نگاری در دفاتر وک کاناداست که به انگشت نگاری سفارت کانادا معروف است.

می‌دانستید که بدون انجام مرحله بیومتریک، پرونده ویزایتان به جریان نخواهد افتاد و از دستور کار خارج خواهد شد؟ پس این مرحله را دست کم نگیرید و سریع و به‌موقع دست به کار شوید!

از میان تمام کشورهای همسایه، انگشت نگاری کانادا در ترکیه، بهترین برای ایرانیان است. چون سفر به آن سریع و ارزان است و متقاضیان زیادی را پذیرش می‌کند. البته می‌دانید که هرچقدر هم با مقصد سفر آشنا باشید باز هم بدون چالش‌ نخواهید بود. باید به‌موقع وقت انگشت‌نگاری بگیرید، با هزینه مقرون به‌صرفه بلیط هواپیما و هتل رزرو کنید و بدون نقص، تمامی مراحل اداری بیومتریک را به‌ سرانجام برسانید.

می‌خواهید یک سفر راحت بی‌چالش را تجربه کنید؟ این مطلب دقیقا برای شما نوشته شده است.

انگشت نگاری کانادا در استانبول

مرکز انگشت نگاری کانادا در استانبول یکی از مراکزی است که متقاضیان دریافت ویزای کانادا برای انجام مراحل بیومتریک می‌توانند به آن مراجعه کنند. این دفتر در محل مناسب و در فاصله کمی از توریستی ترین منطقه استانبول (یعنی محله فاتیح) قرار گرفته است. به همین دلیل تعداد هتل‌های موجود در اطراف این دفتر بسیار زیاد هستند که در بخش‌های بعدی حتما به معرفی آنان می‌پردازیم.

از دیگر مزایای انگشت نگاری در استانبول می‌توان به مسافت هوایی کوتاه این شهر با ایران اشاره کرد. شما با خرید یک بلیط هواپیما می‌توانید ظرف مدت 3 ساعت به استانبول برسید. همین باعث می‌شود که هزینه و زمان کمتری برای سفر خود در نظر بگیرید.

همانطور که در ابتدای این بخش گفتیم، استانبول شهری با جاذبه‌های گردشگری بسیار متنوع است. همین ویژگی می‌تواند سفر شما را از یک سفر اداری صرف به یک سفر تفریحی و گردشگری تبدیل کند. چون این فرصت را خواهید داشت که بعد از مراحل انگشت‌نگاری از امکانات گردشگری این شهر لذت ببرید. در نهایت اینکه هزینه‌ها در استانبول نسبت به سایر کشورها برای ایرانیان مناسب‌تر است و همیشه راهی وجود دارد که مقرون به‌صرفه در این شهر وقت بگذرانید.

مزایای انگشت نگاری کانادا در استانبول

مرکز انگشت نگاری کانادا در استانبول

مرکز انگشت نگاری کانادا استانبول، در محله بی اوغلو قرار دارد. این محله یکی از محله‌های اصلی شهر استانبول است و در همسایگی محله فاتیح قرار دارد. محله فاتیح، قلب گردشگری شهر استانبول محسوب می‌شود و تمامی امکانات شهری که یک توریست به آن نیاز دارد در دسترس است.

خدمات بیومتریکی کانادا در استانبول را کارگزاری vfs انجام می‌دهد. برای رزرو وقت سفارت کانادا در استانبول باید برای رزرو انگشت‌نگاری اقدام کرده و در ابتدا به سایت این کارگزاری در استانبول مراجعه و وقت خود را دریافت کنید.

سایت انگشت نگاری کانادا در استانبول

visa.vfsglobal.com

ایمیل

[email protected]

شماره تماس

00900758373212

آدرس محل انگشت نگاری سفارت کانادا در استانبول

در جدول زیر می‌توانید آدرس و ساعت کاری مرکز انگشت نگاری کانادا در استانبول را مشاهده کنید. با ذکر این نکته که ساعت کاری این مرکز دوشنبه تا جمعه ساعت 8:00 تا 16:45 است.

Canada Visa Application Centre Haciahmet Mah. Kurtulus Deresi Cad. No:29 Beyoglu-Istanbul 34440

آدرس

دوشنبه تا جمعه – 08:00الی 16:45

ساعات کاری

هتل نزدیک مراکز انگشت نگاری کانادا در استانبول

همانطور که در سطور قبلی مقاله ذکر کردیم، گزینه‌های متعددی برای اقامت در استانبول وجود دارد. تاجاییکه برای انتخاب هتل نزديک به وک سفارت كانادا در استانبول با اسامی بسیاری از هتل‌های معروف و مجهز ترکیه مواجه هستید. از طرف دیگر این نکته را در نظر داشته باشید که ممکن است تاریخ و ساعت پرواز شما فاصله زمانی زیادی با زمان مقرر و رزرو شده بیومتریک‌تان داشته باشد. بنابراین رزرو محل اقامت ناگزیر است و بهتر است قبل از شروع کارهای اداری خود استراحت لازم را داشته باشید.

هتل نزدیک مراکز انگشت نگاری کانادا در استانبول

جدول زیر هتل‌های نزدیک به دفتر وک سفارت کانادا را در شهر استانبول نشان می‌دهد:

نام هتل 

فاصله هتل تا دفتر وک کانادا

هتل هیلتون استانبول

34 دقیقه پیاده

هتل شرایتون استانبول

1 دقیقه پیاده

هتل لازونی

17 دقیقه پیاده

هتل کرون پلازا 

16 دقیقه پیاده

هتل توپکاپی

28 دقیقه پیاده

هتل آوانگارد تکسیم

15 دقیقه پیاده

هتل آیکون

10 دقیقه پیاده

وقت انگشت نگاری سفارت کانادا در استانبول

نحوه گرفتن وقت انگشت نگاری کانادا در استانبول عموما به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت vfs استانبول برای این کار اقدام کنید، همه این روش‌ها مستلزم این است که نامه بیومتریک را دریافت کرده باشید. این مدرک پس از سابمیت پرونده‌ و ظرف مدت 24 تا 48 ساعت در پروفایل ویزایتان قرار می‌گیرد که در مقاله نمونه نامه بیومتریک کانادا به آن پرداخته‌ایم.

البته یک راه دیگر هم وجود دارد؛ و آن اعتماد به موسسه حامی مهاجر و سپردن کارهای رزرو وقت انگشت‌نگاری به ماست!

ما به‌واسطۀ تجربیات طولانی مدتی که در حوزه خدمت رسانی به متقاضیان دریافت ویزای کانادا داشته‌ایم، می‌توانیم راهنمای‌تان در این مسیر باشیم و کارهای‌تان را به اتلاف وقت به سرانجام برسانیم. بنابراین دیگر نیازی نیست که وقت خود را صرف رزرو آنلاین انگشت‌نگاری کنید. کارتان را به کاردان بسپارید و منتظر باشید تا موعد مقرر انگشت‌نگاری‌تان برسد. از رزرو وقت تا همراهی‌ برای مراجعه حضوری به مراکز وک کانادا، تنهایتان نخواهیم گذاشت!

فعلا برای کسانی‌که می‌خواهند با مراحل انگشت‌ نگاری سفارت کانادا در استانبول آشنا شوند، تصویر زیر را طراحی کردیم. محتوای تصویر را بخوانید تا بدانید چه مسیری پیش‌رویتان است.

مراحل وقت انگشت سفارت کانادا در استانبول

نکته: مطابق با آنچه که در سایت سفارت کانادا برای مهاجرت آمده است، برای رزرو وقت انگشت‌نگاری، فقط ۳۰ روز فرصت دارید تا مراحل رزرو وقت انگشت نگاری سفارت کانادا در استانبول را انجام دهید. 

انگشت نگاری کانادا در آنکارا

شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه است، در فاصله نزدیک‌تری نسبت به کشور ایران قرار دارد و نسبت به استانبول، ارزان‌تر و خلوت‌تر است. در ضمن به دلیل پایتخت بودن، کارهای اداری در آن روان‌تر از سایر شهرهای ترکیه صورت می‌پذیرد. اما در کنار این مزیت‌ها به دلیل توریستی نبودن این شهر شاید تعداد پروازها به مقصد آنکارا محدود باشد و تعداد هتل‌های این شهر نسبت به استانبول کمتر است.

مرکز انگشت نگاری کانادا در آنکارا

مرکز انگشت نگاری کانادا در آنکارا در محله یازیجی اوغلو قرار دارد. این محله در فاصله نزدیکی با سفارت کانادا در آنکارا دارد و در یک کیلومتری آن فروشگاه‌های متنوع و دو مرکز خرید بزرگ وجود دارد. اگر علاقه‌ای به خرید ندارید هنوز جایی برای سرگرم شدن دارید.  چون بناهای تاریخی زیادی در نزدیکی‌تان قرار دارد و می‌توانید ساعت‌ها با بازدید از آنها سرگرم شوید.

هتل‌های زیادی در اطراف این مرکز وجود دارد که اکثرا چهار ستاره و پنج ستاره هستند. که در ادامه به معرفی آنان می‌پردازیم. خدمات بیومتریکی کانادا در آنکارا را کارگزاری vfs انجام می‌دهد و برای رزرو وقت باید به سایت آن مراجعه کنید.

آدرس محل انگشت نگاری سفارت کانادا در آنکارا

در جدول زیر می‌توانید آدرس و ساعت کاری مرکز انگشت نگاری کانادا در آنکارا را مشاهده کنید. با ذکر این نکته که ساعت کاری این مرکز دوشنبه تا جمعه ساعت 8:00 تا 16:45 است.

İşçi Blokları Mh. Muhsin Yazıcıoğlu Cd. No:57/A Çankaya/ Ankara 06530 – Regnum Sky Tower

آدرس

16:45 تا 8:00

ساعت کاری

00900758373212

شماره تماس

هتل نزدیک مراکر انگشت نگاری کانادا در آنکارا

در سطور قبل گفتیم که مانند استانبول، هتل‌های زیادی در اطراف مرکز انگشت نگاری کانادا در آنکارا وجود دارد. جدول زیر آنها را معرفی کرده است:

نام هتل

فاصله هتل تا دفتر وک کانادا

هتل هالیدی آنکارا

 6 دقیقه پیاده

هتل پوینت

9 دقیقه پیاده

هتل پالاس میرا

 2 دقیقه پیاده

هتل رادیسون بلو

13 دقیقه پیاده

هتل سینا

10 دقیقه پیاده

هتل رویال آنکارا

16 دقیقه پیاده

هتل دفنه

31 دقیقه پیاده

هزینه انگشت نگاری سفارت کانادا در ترکیه

کارمزد انگشت نگاری سفارت کانادا در سال 2024 را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید. توجه کنید که کارمزد پرداختی برای اعضای خانواده فقط تا سقف 170 دلار کانادا دریافت می‌شود. بنابراین چنانچه بیش از یک فرزند همراه خود داشته باشید، برای انگشت نگاری آن‌ها نیازی به پرداخت کارمزد نخواهد بود.

نوع کارمزد

میزان کارمزد پرداختی (به دلار کانادا)

متقاضی اصلی

85 دلار

خانواده متقاضی (دو نفر یا بیشتر)

170 دلار

بهترین آژانس هواپیمایی برای انگشت نگاری

سفر به یک کشور خارجی برای انجام امور اداری همواره نگرانی‌های زیادی برای متقاضیان ویزا دارد. چون باید حواسشان به هزینه سفر، زمانبندی سفر، چگونگی رفت و آمد در یک شهر نا آشنا باشد. به‌همین دلیل آژانس‌های هواپیمایی و مسافرتی بسیاری تلاش می‌کنند که خدمات تورهای انگشت‌نگاری را برای متقاضیان ویزای کانادا ارائه دهند. اما موسسات معتبر مهاجرتی ‌به‌دلیل آشنایی با مقوله قوانین مهاجرت، راهنمای بهتری هستند و  تورهای با کیفیت‌تری برگزار کنند.

موسسه حامی مهاجر یکی از بهترین ارائه‌دهندگان تور انگشت نگاری کانادا استانبول است. خدمات ما برای تور انگشت‌نگاری شامل موارد زیر می‌شود:

  • دریافت فوری انگشت‌نگاری از دفاتر وک کانادا در ترکیه
  • برگزاری تور انگشت‌نگاری
  • ارائه خدمات ترنسفر فرودگاهی
  • ارائه خدمات پیکاپ پاسپورت کانادا

تور انگشت نگاری حامی مهاجر

نکته: تورهای انگشت‌نگاری حامی مهاجر با خدمات همراهی بیومتریک ارائه می‌شود. به این معنا که یک آشنای کاربلد و مطمئن برای انجام کارهای اداری و کنسولی همیشه همراه شماست و نقشی مشابه تورلیدر را دارد.

خلاصه کلام

حالا متوجه شدید که همه کارهای درخواست ویزای خود را برای کشور کانادا نمی‌توانید به‌صورت آنلاین انجام دهید. بالاخره در مرحله بیومتریک باید در مراکز انگشت‌نگاری کانادا حضور پیدا کنید و احتیاج به برنامه‌ریزی سفر به کشورهای همسایه دارید. چه موسسه‌ای بهتر از حامی مهاجر که این مرحله از کارهای خود به او بسپارید و فقط در روز سفر بلیط به دست آماده سوار شدن به هواپیما شوید.

موسسه حامی مهاجر یک موسسه گردشگری و مهاجرتی معتبر است که با داشتن شرکت در ایران و ترکیه خدماتی همچون دریافت نوبت از دفاتر VAC کانادا و برگزاری تور انگشت نگاری کانادا در آنکارا و استانبول ارائه می‌دهد. همچنین در برای سایر کشورهای همسایه نیز تور انگشت‌نگاری دارد. بنابراین اگر تمایل دارید برای انگشت‌ نگاری کانادا در دبی ، ارمنستان، اربیل، عمان و ابوظبی اقدام کنید نیز باز هم ما در خدمتتان هستیم. در صورت نیاز به خدمات ما می‌توانید به وسیله شماره 02148406 با کارشناسان موسسه حامی مهاجر تماس حاصل فرمایید.

سوالات پرتکرار راجع‌به انگشت نگاری کانادا در ترکیه

در این قسمت به بخشی از سوالات پرتکراری که معمولا متقاضیان دریافت ویزای کانادا عموما مطرح می‌کنند، می‌پردازیم. این سوالات بیشتر درباره آدرس جدید انگشت‌نگاری کانادا در استانبول، مدت زمان انجام کارهای اداری و وقت انگشت نگاری سفارت کانادا در آنکارا است. سعی کرده‌ایم پاسخ‌هایی مختصر و مفید ارائه دهیم:

انجام بیومتریک کانادا در استانبول به چند روز نیاز دارد؟

تمامی فرآیند رزرو وقت انگشت‌نگاری به‌شکل الکترونیکی انجام می‌شود. اما برای انجام انگشت‌نگاری باید حضوری مراجعه کنید که معمولا بیشتر از یک روز زمان نمی‌برد.

آیا امکان اخذ وقت انگشت نگاری سفارت کانادا در آنکارا وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید به سایت vfs مراجعه کرده و با انتخاب مرکز انگشت‌نگاری کانادا در آنکارا نسبت به رزرو وقت اقدام کنید.

مدت زمان پردازش انگشت نگاری کانادا چقدر است؟

اگر سابقه کیفری داشته باشید، گواهی انگشت نگاری تا 120 روز طول می‌کشد. اگر سابقه کیفری ندارید، گواهی اثر انگشت 3 روز کاری یا کمتر طول می کشد. لطفاً توجه داشته باشید که این بازه‌های زمانی شامل زمان ارسال پست از طریق پست کانادا نمی‌شود.

آدرس جدید انگشت نگاری کانادا در استانبول کجاست؟

در سال 2019 مراکز انگشت نگاری کانادا در شهرهای استانبول و آنکارا به آدرس جدید منتقل شدند. مرکز انگشت نگاری کانادا در استانبول، در محله بی اوغلو قرار دارد به این آدرس: 
Canada Visa Application Centre Haciahmet Mah. Kurtulus Deresi Cad. No:29 Beyoglu-Istanbul 34440

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 3 | کل دیدگاه های تایید شده: 0