20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

قانون جدید در انتاریو: ممنوعیت الزام تجربه کاری کانادایی در آگهی‌های شغلی

لغو الزام داشتن تجربه کاری کانادایی در انتاریو؛ فرصتی عالی برای مهاجران

استان انتاریو اعلام کرده است که قصد دارد قانون جدیدی را معرفی کند که در صورت تصویب این قانون، کارفرمایان را از الزام داشتن تجربه کاری کانادایی در آگهی‌های شغلی یا فرم‌های درخواست کار منع می‌کند.

وزارت کار، مهاجرت، آموزش و توسعه مهارت‌های انتاریو امیدوار است که این قانون جدید به تازه‌واردان در پیدا کردن شغل کمک کند و همچنین کمبود نیروی کار در سراسر استان رفع شود.
به گفته دیوید پیچینی، وزیر کار انتاریو، این حرکت برای تازه‌واردان به کانادا سودمند خواهد بود، زیرا این افراد می‌توانند مشاغلی با مزایا و حقوق خوب پیدا کنند و به رفع کمبود نیروی کار کمک کنند. همچنین به دانشجویان کمک می‌کند تا در زمینه‌هایی که در آن تحصیل کرده‌اند، مشغول به کار شوند.
مایکل فورد، وزیر شهروندی استان انتاریو، دراین باره می‌گوید: «این تغییر به حمایت از خانواده‌ها در آغاز سفرشان و ایجاد جوامع پر جنب‌وجوش کمک می‌کند.»

تاثیر مهاجرت در انتاریو

همانطور که در بیانیه مطبوعاتی اعلام شد، مهاجرت بخش مهمی از رشد در کانادا و به‌ویژه در انتاریو است، زیرا انتاریو هرساله پذیرای بیشترین تعداد مهاجران در این کشور است.
بیانیه مطبوعاتی همچنین خاطرنشان می‌کند که «تحقیقات نشان داده است که کمک به دانشجویان بین‌المللی برای کار در حرفه‌هایی که در آن تحصیل کرده‌اند، تولید ناخالص داخلی استان را می‌تواند تا 100 میلیارد دلار در مدت پنج سال افزایش دهد.» همچنین براساس این قانون جدید، تعداد دانشجویان بین‌المللی که واجد شرایط برنامه نامزدی انتاریو هستند، افزایش می‌یابد.

برای آگاهی از اخبار مهم در زمینه مهاجرت و ویزا، وب سایت موسسه مهاجرتی حامی مهاجر  و شبکه‌های اجتماعی را دنبال کرده و در صورت داشتن نیاز به مشاوره تخصصی و کسب اطلاعات برای ویزای توریستی و تحصیلی کانادا و مشاوره اکسپرس اینتری، از طریق شماره 02148000957 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0