20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

کانادا، میزان تمکن مالی را برای ویزای تحصیلی، دو برابر کرد!

افزایش تمکن مالی در سال 2024 برای تحصیل در کانادا

در اقدامی مهم مارک میلر، وزیر IRCC، مجموعه‌ای از اصلاحات را برای رسیدگی به چالش‌های مالی و حمایت از افرادی که در کانادا قصد تحصیل دارند، اعلام کرد.
بر اساس گزارش سایت رسمی CBC News، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC)، تمکن مالی برای ویزای تحصیلی متقاضیان، از 1 ژانویه 2024 افزایش می‌یابد تا اطمینان حاصل شود دانشجویان بین‌المللی به اندازه کافی برای زندگی در کانادا آماده هستند. 
مارک میلر گفت از سال 2024، دانشجویان بین المللی آینده‌نگر باید به جای 10000 دلار، 20635 دلار برای تمکن مالی ارائه دهند. علاوه‌بر این، دانشجویان باید هزینه سفر و شهریه سال اول خود را نیز داشته باشند.
از اوایل دهه 2000، تمکن مالی که برای اثبات توانایی پرداخت هزینه‌های تحصیل و زندگی متقاضیان در کانادا، 10000 دلار بود و این موضوع، به مرور زمان چالش‌هایی برای دانشجویان و دانش‌آموزان ایجاد کرد؛ زیرا هزینه‌های زندگی در طول زمان افزایش یافته است. این مبلغ سالانه براساس معیار آمار کانادا برای هزینه‌های زندگی تنظیم می‌شود.
میلر همچنین اعلام کرد که لیبرال‌های فدرال به دانشجویان بین‌المللی که قبل از 7 دسامبر، برای study permit خود اقدام کرده‌اند و با ویزای تحصیلی در کانادا حضور دارند و بدون ویزای کار هستند، اجازه می‌دهد بیش از ۲۰ ساعت در هفته خارج از محوطه دانشگاه کار کنند؛ این بدان معناست که دانشجویان تا آخر آپریل 2024، اجازه کار تا 40 ساعت در هفته را دارند. 
طبق این گزارش، در سال 2024، متقاضیان مجرد باید 20635 دلار تمکن مالی ارائه دهند؛ هدف از این تصمیم، جلوگیری از مواجهه دانشجویان با چالش‌های مالی در بدو ورود به کانادا است. 

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0