20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

تغییرات برنامه استانی انتاریو برای دانشجویان بین‌ المللی از ژانویه 2024

تغییرات برنامه استانی انتاریو برای دانشجویان بین‌ المللی از ژانویه 2024

به‌نقل از سایت اخبار مهاجرتی کانادا، مطابق آخرین تغییرات برنامه استانی انتاریو (OINP)، روند اقامت دائم دانشجویان بین‌المللی تغییر کرده است؛ یعنی آن‌دسته از دانشجویان خارجی که مدرک فارغ‌التحصیلی یک‌ساله دریافت کرده‌اند، شرایط بهتری برای اقامت در این سرزمین خواهند داشت.
همچنین طبق گزارش این سایت، این تغییرات از اول ژانویه 2024 اعمال می‌شوند و متقاضیانی که پیش از این درخواست خود را ارسال کرده‌اند، مشمول این قوانین جدید نخواهند بود. 
گفتنی است پیش از این، آن‌دسته از متقاضیانی که دارای مدرک یک‌ساله از موسسات آموزشی تاییدشده (DLIs) بودند، فقط می‌توانستند در برنامه‌هایی از OINP درخواست دهند که نیاز به تکمیل مدرک تحصیلی به‌عنوان پیش‌نیاز داشته باشد؛ اما دیگر این روند اجرا نمی‌شود. 
اکنون این تغییرات، به تمام فارغ‌التحصیلان از برنامه‌های یک ساله کالج انتاریو، کمک می‌کند تا واجد شرایط شرکت در OINP باشند. همچنین در پی این تغییرات، تعداد برنامه‌های واجد شرایط OINP، افزایش خواهد یافت.
ضمنا روش امتیازدهی EOI برای بالاترین مدرک تحصیلی و دیگر مدارک کانادایی، آپدیت خواهد شد تا این تغییرات را منعکس کند. علاوه‌بر این، فهرست موسسات آموزشی معتبر (کالج‌ها و دانشگاه‌هایی که مجوز پذیرش دانشجویان بین‌المللی را دارند)، برای این روند مجدد بازنگری شده‌اند. 
تغییرات ذکر شده در برنامه نامزد استانی انتاریو، به شرح زیر است: 

 

تغییرات بعد از 1 ژانویه 2024

روند اجرا شده قبل از 1 ژانویه 2024

نیازهای برنامه

فارغ‌التحصیلانی که مدرک یک ساله از کالج انتاریو دریافت کرده‌اند، واجد شرایط هستد.

فارغ‌التحصیلان دارای مدرک یک ساله از کالج انتاریو، تنها درصورتی‌که برنامه‌ای نیاز به مدرک تحصیلی داشته باشد، واجد شرایط بودند.

شرایط برنامه

اکثر مدارک و برنامه‌های تحصیلی یک ساله در انتاریو واجد شرایط خواهند بود.

اکثر مدارک واجد شرایط نبودند.

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0