20% تخفیف مشاوره های تحصیلی حضوری 20% تخفیف مشاوره های تحصیلی

کانادا تعداد مهاجران فرانسوی زبان را خود را افزایش می دهد

افزایش شانس پذیرش فرانسوی زبانان در کانادا 2024 - 2026

اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) طبق آخرین طرح سطوح مهاجرت کانادا 2024-2026، به دنبال پذیرش از 31.500 مقیم دائمی فرانسوی زبان (PRs) در سال 2025 و 36.000 تازه وارد تحت همین دسته در 20 کشور است. نگاهی عمیق‌تر به اعداد این طرح در دو سال آینده نشان می‌دهد که مهاجرت و پذیرش مهاجران مسلط به زبان فرانسوی، حتی خارج از کبک رو‌به افزایش است. 

افزایش پذیرش فرانسوی زبانان در کانادا 2024-2026 

همان‌طور که می‌دانید جمعیت بزرگی از مهاجران فرانسوی زبان در کبک کانادا مستقر هستند. این در حالی است که اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) در سال 2026، قصد دارد اقامت دائم فرانسوی زبانان در خارج از کبک را نسبت به سال قبل 4.500 نفر افزایش دهد.

در نوامبر سال جاری، مارک میلر، وزیر مهاجرت کانادا، در هفته ملی مهاجرت فرانسه به عنوان بخشی از بیانیه خود، گفت: هفته ملی مهاجرت فرانسوی زبان به ما اجازه می‌دهد تا اهمیت مهاجرت فرانسوی زبانان به کانادا را برجسته کنیم. وقت آن است که قدردانی خود را از سهم فوق العاده مهاجران فرانسوی زبان در هویت فرهنگی، جمعیتی و اقتصادی کانادا ابراز کنیم.

علاوه بر این، اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا می‌گوید که 50 میلیون دلار برای آسان‌تر کردن اسکان و بهبود ظرفیت پذیرش جوامع اقلیت فرانسوی، هزینه خواهد شد. از طرفی تلاش‌هایی برای افزایش مهاجرت فرانسوی زبان در سراسر کانادا از طریق بهره مندی از سیستم مدیریت برنامه اکسپرس انتری در نظر گرفته شده است.

به طور خاص، کاندیداهای اکسپرس انتری با توانایی زبان فرانسوی می‌توانند امتیاز بیشتری از سیستم رتبه‌بندی جامع (CRS) کسب کنند، که شانس آنها را جهت دریافت دعوتنامه برای درخواست اقامت دائم کانادا را افزایش می‌دهد.
اداره مهاجرت کانادا باتوجه به ابتکارات ذکر شده در بالا، توانسته است با موفقیت مهاجرت جوامع اقلیت فرانسوی زبان را خارج از کبک افزایش دهد. از طرفی، بر اساس طرح‌ سطوح مهاجرت کانادا، شانس پذیرش مهاجرانی که تسلط به زبان فرانسوی دارند، در سال‌های آینده بیشتر خواهد شد. 
 

دیدگاه جدید
دیدگاه ها
کل دیدگاه های ثبت شده: 0 | کل دیدگاه های تایید شده: 0